Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.469
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij jou misschien. Als klein kind was ik ook gefascineerd door UFO's, maar op een gegeven moment wordt je te oud voor sprookjes, als het goed is.Boodschappen? Die gasten zijn allang bij ons geweest.
We sturen pas een jaar of 150 elektromagnetische signalen uit. Dat is 150 lichtjaar. En na 150 jaar zal dat waarschijnlijk amper te onderscheiden zijn van achtergrondruis.Toevoeging van mij: ondanks dat elektromagnetische boodschappen al lang genoeg worden verzonden om eventueel te worden ontvangen. Statistische analyse van dit gegeven impliceert dat er in het hele universum geen ontvangers zijn.
Voornamelijk die van jouEen paar posts terug raadde ik @Steks nog een boek aan van de laatste leerling van Steven Hawking...
In dat boek staat o.a. dat er nog geen contact is geweest met buitenaardse intelligentie.
Toevoeging van mij: ondanks dat elektromagnetische boodschappen al lang genoeg worden verzonden om eventueel te worden ontvangen. Statistische analyse van dit gegeven impliceert dat er in het hele universum geen ontvangers zijn. Lang geleden werd dit al de Fermi paradox genoemd. Nieuwe inzichten in het ontstaan van het leven op aarde die ook gewoon te vinden zijn in populaire werken van de onderzoekers, bevestigen deze conclusie.
Alleen lezen jullie hier die informatie liever niet omdat jullie mentaal alleen onzin van het internet aankunnen.
Denken is inderdaad moeilijk als je geen kennis hebt, en een beetje verstand helpt ook soms.Dat is toch 1 van de opties die je kunt scharen onder wat ik schreef? Waarschijnlijk kunnen we ons niet eens indenken hoe of wat.
Lijken we meer op elkaar dan jij denkt. Dit boek lees jij namelijk niet. Ook van een onderzoeker (wappie in jouw hoofd)Alleen lezen jullie hier die informatie liever niet omdat jullie mentaal alleen onzin van het internet aankunnen.
WeejooDenken is inderdaad moeilijk als je geen kennis hebt, en een beetje verstand helpt ook soms.
Met dit soort dingen haal ik het meeste info uit De Bijbel en de apocriefe boeken van Henoch. Daar staat alles al in.Alleen lezen jullie hier die informatie liever niet omdat jullie mentaal alleen onzin van het internet aankunnen.
Neil de Grasse Tyson heeft trouwens ook wat te zeggen in deze, o.a. over de kinderlijke beeldkwaliteit van UFO bewijs.
Avi Loeb ook.Neil de Grasse Tyson heeft trouwens ook wat te zeggen in deze, o.a. over de kinderlijke beeldkwaliteit van UFO bewijs.
Heb je ook Erich von Daeniken gelezen?Met dit soort dingen haal ik het meeste info uit De Bijbel en de apocriefe boeken van Henoch. Daar staat alles al in.
Dat is een charlatan, of hij is gestoord.
Ik ben aan het luisteren en ben bij het punt dat hij zegt dat ze $500 biljoen black budget per jaar hebben, dat er 1477 ondergrondse militaire basis wereldwijd zijn die gemiddeld $17-19 biljoen kosten, ik kom dan op 1477x18 = $26586 biljoen dat is 53 keer het jaarlijkse budget. Verder zijn 131 van die ondergrondse basissen in de VS verbonden met supersonische ondergrondse treinen. En dan moet ik nog 5 kwartier.
Edit:
Ik ben nu bij 20 minuten en heb nog niets gehoord waarmee hij zijn beweringen kan bewijzen, komt dat nog?
Zacharia Sitchin ook
Willem Engel ook.Neil de Grasse Tyson heeft trouwens ook wat te zeggen in deze, o.a. over de kinderlijke beeldkwaliteit van UFO bewijs.
De aliens, duh.Ik ben nu aan het luisteren, nog niet veel overtuigends gehoord. Ook even zitten googlen naar Philip Schneider en DUMBS. Ik kom een hoop onzin tegen, maar er zijn dus meerdere boeken van:
PHILIP SCHNEIDER: One of the bravest whistleblowers of the 20th century, with overwhelming evidence to confirm that the Oklahoma City and World Trade Centre bombings, and 9/11 were false flag attacks. : BERKELEY, ARTHUR: Amazon.nl: Boeken
PHILIP SCHNEIDER: One of the bravest whistleblowers of the 20th century, with overwhelming evidence to confirm that the Oklahoma City and World Trade Centre bombings, and 9/11 were false flag attacks. : BERKELEY, ARTHUR: Amazon.nl: Boekenwww.amazon.nl![]()
D.U.M.B.s (Deep Underground Military Bases) 2 - Oceandeep: D.U.M.B.s (Deep Underground... | bol
D.U.M.B.s (Deep Underground Military Bases) 2 - Oceandeep: D.U.M.B.s (Deep Underground Military Bases) - Book 2. Is there a clandestine world of tunnels...www.bol.com
Voor €7 ben ik wel benieuwd wat hierin staat. Ik geloof overigens niets van alle die militaire basissen op 40-50 km onder de grond, die ook nog eens verbonden zijn. Wie hebben die gebouwd dan?
Wat vind je van de Sumerische kleitabletten ?
Dat er een shitload aan geld naar black budget projectjes gaat is in ieder geval geen sprookje. Zie bijv. de SR-71. Zie Lockheed Martin Skunkworks.Ik ben nu aan het luisteren, nog niet veel overtuigends gehoord. Ook even zitten googlen naar Philip Schneider en DUMBS. Ik kom een hoop onzin tegen, maar er zijn dus meerdere boeken van:
PHILIP SCHNEIDER: One of the bravest whistleblowers of the 20th century, with overwhelming evidence to confirm that the Oklahoma City and World Trade Centre bombings, and 9/11 were false flag attacks. : BERKELEY, ARTHUR: Amazon.nl: Boeken
PHILIP SCHNEIDER: One of the bravest whistleblowers of the 20th century, with overwhelming evidence to confirm that the Oklahoma City and World Trade Centre bombings, and 9/11 were false flag attacks. : BERKELEY, ARTHUR: Amazon.nl: Boekenwww.amazon.nl![]()
D.U.M.B.s (Deep Underground Military Bases) 2 - Oceandeep: D.U.M.B.s (Deep Underground... | bol
D.U.M.B.s (Deep Underground Military Bases) 2 - Oceandeep: D.U.M.B.s (Deep Underground Military Bases) - Book 2. Is there a clandestine world of tunnels...www.bol.com
Voor €7 ben ik wel benieuwd wat hierin staat. Ik geloof overigens niets van alle die militaire basissen op 40-50 km onder de grond, die ook nog eens verbonden zijn. Wie hebben die gebouwd dan?