XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Boodschappen? Die gasten zijn allang bij ons geweest.

Toevoeging van mij: ondanks dat elektromagnetische boodschappen al lang genoeg worden verzonden om eventueel te worden ontvangen. Statistische analyse van dit gegeven impliceert dat er in het hele universum geen ontvangers zijn.
We sturen pas een jaar of 150 elektromagnetische signalen uit. Dat is 150 lichtjaar. En na 150 jaar zal dat waarschijnlijk amper te onderscheiden zijn van achtergrondruis.

Dichtsbijzijnde sterrenstelsel ligt 158.000 lichtjaar van ons af. Er zijn circa 100 miljard sterrenstelsels. Zelfs in ons eigen sterrenstelsel is 150 lichtjaar ontzettend weinig

Een paar posts terug raadde ik @Steks nog een boek aan van de laatste leerling van Steven Hawking...

In dat boek staat o.a. dat er nog geen contact is geweest met buitenaardse intelligentie.

Toevoeging van mij: ondanks dat elektromagnetische boodschappen al lang genoeg worden verzonden om eventueel te worden ontvangen. Statistische analyse van dit gegeven impliceert dat er in het hele universum geen ontvangers zijn. Lang geleden werd dit al de Fermi paradox genoemd. Nieuwe inzichten in het ontstaan van het leven op aarde die ook gewoon te vinden zijn in populaire werken van de onderzoekers, bevestigen deze conclusie.

Alleen lezen jullie hier die informatie liever niet omdat jullie mentaal alleen onzin van het internet aankunnen.
Voornamelijk die van jou

Dat is toch 1 van de opties die je kunt scharen onder wat ik schreef? Waarschijnlijk kunnen we ons niet eens indenken hoe of wat.
Denken is inderdaad moeilijk als je geen kennis hebt, en een beetje verstand helpt ook soms.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen lezen jullie hier die informatie liever niet omdat jullie mentaal alleen onzin van het internet aankunnen.
Lijken we meer op elkaar dan jij denkt. Dit boek lees jij namelijk niet. Ook van een onderzoeker (wappie in jouw hoofd)

1688289506177.png

Ik ben aan het luisteren en ben bij het punt dat hij zegt dat ze $500 biljoen black budget per jaar hebben, dat er 1477 ondergrondse militaire basis wereldwijd zijn die gemiddeld $17-19 biljoen kosten, ik kom dan op 1477x18 = $26586 biljoen dat is 53 keer het jaarlijkse budget. Verder zijn 131 van die ondergrondse basissen in de VS verbonden met supersonische ondergrondse treinen. En dan moet ik nog 5 kwartier.

Edit:
Ik ben nu bij 20 minuten en heb nog niets gehoord waarmee hij zijn beweringen kan bewijzen, komt dat nog?

Ik ben nu aan het luisteren, nog niet veel overtuigends gehoord. Ook even zitten googlen naar Philip Schneider en DUMBS. Ik kom een hoop onzin tegen, maar er zijn dus meerdere boeken van:

Voor €7 ben ik wel benieuwd wat hierin staat. Ik geloof overigens niets van alle die militaire basissen op 40-50 km onder de grond, die ook nog eens verbonden zijn. Wie hebben die gebouwd dan?

Ik ben nu aan het luisteren, nog niet veel overtuigends gehoord. Ook even zitten googlen naar Philip Schneider en DUMBS. Ik kom een hoop onzin tegen, maar er zijn dus meerdere boeken van:

Voor €7 ben ik wel benieuwd wat hierin staat. Ik geloof overigens niets van alle die militaire basissen op 40-50 km onder de grond, die ook nog eens verbonden zijn. Wie hebben die gebouwd dan?
De aliens, duh.

• Haha
Waarderingen: BB_

Dat er een shitload aan geld naar black budget projectjes gaat is in ieder geval geen sprookje. Zie bijv. de SR-71. Zie Lockheed Martin Skunkworks.

Waarom zou iemand een basis 40-50 km onder de grond bouwen, ipv 1km? Is 40 a 50km onder de grond trouwens niet gesmolten aardmantel?

Zijn jullie misschien uitverkorenen.

Terug
Naar boven