AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Dat er een shitload aan geld naar black budget projectjes gaat is in ieder geval geen sprookje. Zie bijv. de SR-71. Zie Lockheed Martin Skunkworks.

Waarom zou iemand een basis 40-50 km onder de grond bouwen, ipv 1km? Is 40 a 50km onder de grond trouwens niet gesmolten aardmantel?
De SR-71 is de Blackbird. Wat is daar zo geheim aan t.o.v. andere Amerikaanse straaljagers?

Eh.. dat was een black project?

Ja ik snap dat dat de blackbird is ;).
Ja, daar zijn er zoveel van, B-2, F-117 etc. Vette toestellen, hebben ooit op Gilze-Rijen gestaan. Stonden 24/7 militairen met geladen machinegeweren voor de shelters, je kwam er niet in de buurt.

Maar ik zie het verband niet met de ondergrondse basissen.

Ja, daar zijn er zoveel van, B-2, F-117 etc. Vette toestellen, hebben ooit op Gilze-Rijen gestaan. Stonden 24/7 militairen met geladen machinegeweren voor de shelters, je kwam er niet in de buurt.

Ik had het daar ook niet over ondergrondse basissen. Die gast had het ook over biljoenen die naar blackprojects gingen.

• Like
Waarderingen: BB_

Lijken we meer op elkaar dan jij denkt. Dit boek lees jij namelijk niet. Ook van een onderzoeker (wappie in jouw hoofd)

1688289506177.png
Er zijn ook theologen met een ph.d.

We sturen pas een jaar of 150 elektromagnetische signalen uit. Dat is 150 lichtjaar. En na 150 jaar zal dat waarschijnlijk amper te onderscheiden zijn van achtergrondruis.

Dichtsbijzijnde sterrenstelsel ligt 158.000 lichtjaar van ons af. Er zijn circa 100 miljard sterrenstelsels. Zelfs in ons eigen sterrenstelsel is 150 lichtjaar ontzettend weinig
Met logaritmische extrapolatie maken kosmologen aannemelijk dat er in de rest van het universum waarschijnlijk ook geen intelligent leven voorkomt.

• Topic Starter Topic Starter

ondergrondse basis (een van vele)

1688292573354.png

• Wow
Ik had het daar ook niet over ondergrondse basissen. Die gast had het ook over biljoenen die naar blackprojects gingen.
De bedragen die die gast noemt zijn schromelijk overdreven, maar het klopt zeker dat we een deel van wat de VS (en zeker Rusland) spenderen, we nooit zullen weten.

(Billion in het Engels is trouwens ook miljard in het Nederlands, maar dat wist je waarschijnlijk al.)

Ik zie niet in dat wanneer mijn ijklijn tusen de 1 en 100 cm is, hoe ik dan waarde kan hechten aan geëxtrapoleerde data op 1km afstand.

En die factor 1000 is slechts tot het dichtsbijzijnde sterrenstelsel (150 lichtjaar naar 158.000 lichtjaar)

Laat staan data op 100km (15.800.000 lichtjaar) afstand. Factor 100.000

• Like
Ik zie niet in dat wanneer mijn ijklijn tusen de 1 en 100 cm is, hoe ik dan waarde kan hechten aan geëxtrapoleerde data op 1km afstand.

En die factor 1000 is slechts tot het dichtsbijzijnde sterrenstelsel (150 lichtjaar naar 158.000 lichtjaar)

Laat staan data op 100km (15.800.000 lichtjaar) afstand. Factor 100.000
Verdiep je dan in die materie (logaritmische proxy).

"Ik geloof niet dat die data correct is want ik had 20 jaar geleden een fietsgps die..."
Ik geloof niet dat die data het eventuele fenomeen correct beschrijven omdat het niet onder gecontroleerde omstandigheden te herhalen is met een eenduidige uitkomst.

Ik had gehoopt dat mijn analogie je dit deed begrijpen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven