MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Multiple van hoeveel? Ik vind het allemaal erg lachwekkend alles wat er nu over UFO's en groene mannetjes gepushed wordt wereldwijd, Murica natuurlijk weer vooraan de stoet.
Vind het eerder om te huilen dat dit soort mensen aandacht krijgen. Het is niet eens pseudowetenschap. Wie/wat is Murica?

Het klinkt voor een groot publiek toch allemaal erg plausibel gok ik. Er krijgen tegenwoordig zoveel charlatan's een platform in deze moderne wereld, drama.
Greer maakt wel dezelfde handgebaren en heeft vergelijkbare tics, als de autistische kosmologen die volkomen niet-intuïtieve inzichten proberen over te brengen in populair wetenschappelijke programma's.

• Like
Waarderingen: Vonk
Toon bewijs en veel raken overtuigd.

Toon bewijs en veel raken overtuigd.
Ik ben bij wild kamperen in de buurt van Genua lastig gevallen door een groot zoogdier dat eigenlijk alleen een bigfoot kon zijn. We dachten eerst dat het een beer was door de afmeting en het grommen, maar het rende bipedaal als een mens. Het monster was veel groter en zwaarder dan ik (dreunende voetstappen). Maar geen foto's kunnen maken, omdat er toen nog geen mobiele telefoons waren.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Boca
Ik ben bij wild kamperen in de buurt van Genua lastig gevallen door een groot zoogdier dat eigenlijk alleen een bigfoot kon zijn. We dachten eerst dat het een beer was door de afmeting en het grommen, maar het rende bipedaal als een mens. Het monster was veel groter en zwaarder dan ik (dreunende voetstappen). Maar geen foto's kunnen maken, omdat er toen nog geen mobiele telefoons waren.
Dat is waarschijnlijk mijn opa geweest.

Dat buitenaards leven bestaat kan niet anders, wij zijn een zand korrel in het universum. Denken jullie nou echt dat wij de enigste leven zijn? Ik denk dat er heel veel leven is en dat vroeg of laat in contact komen met buitenaards leven.

Dat buitenaards leven bestaat kan niet anders, wij zijn een zand korrel in het universum. Denken jullie nou echt dat wij de enigste leven zijn? Ik denk dat er heel veel leven is en dat vroeg of laat in contact komen met buitenaards leven.
Ik denk er nog steeds hetzelfde over.

Maar als je wiskunde hebt gestudeerd weet je dat het hoogstwaarschijnlijk andersom is (@Steks: en dat de waarheid meestal niet in het midden ligt, wat op zichzelf een kinderlijke gedachte is).

Maar als je wiskunde hebt gestudeerd weet je dat het hoogstwaarschijnlijk andersom is (@Steks: en dat de waarheid meestal niet in het midden ligt, wat op zichzelf een kinderlijke gedachte is).
Ik bedoel te zeggen dat als je het erg positief in het voordeel berekent, dat dan nog de uitkomst is dat het praktisch onmogelijk is om contact te leggen met buitenaardse levensvormen.

En als dat statistisch al mogelijk blijkt te zijn, dan is de kans dat wij tot één van die levensvormen behoren weer uiterst klein.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog wat te zeggen tegen het graancircelgekkie?

1690840593810.png

NASA pikt signaal op van verdwenen ruimtesonde op miljarden kilometers afstand - https://nos.nl/l/2485098

Oftewel we zijn helemaal alleen in het heelal. Daar is niks of niemand.

60 minutes

Terug
Naar boven