MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

The simple minds will be most shocked.

Dr Greer legt met handgebaren de natuurkunde uit van ufo's:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Doen er wel meer.
Ik heb daar ook last van. Vaak wanneer ik jouw berichten lees gaat automatisch mijn wijsvinger naar mijn voorhoofd.
Omdat je de inhoud niet begrijpt en je geen moeite wil doen om dat wel te kunnen kies je voor de makkelijke oplossing.

Ik dacht dat de gevechtspiloten het wel wisten. Ik ga eens opzoek naar een kanaal die al deze verhalen naast elkaar legt en uitzoekt op welke punten ze elkaar tegenspreken.

Ik dacht dat de gevechtspiloten het wel wisten. Ik ga eens opzoek naar een kanaal die al deze verhalen naast elkaar legt en uitzoekt op welke punten ze elkaar tegenspreken.
Neil deGrasse Tyson legt op YouTube uit waarom militaire piloten allemaal hetzelfde zeggen en waarom DAT niet klopt.

Neil deGrasse Tyson legt op YouTube uit waarom militaire piloten allemaal hetzelfde zeggen en waarom DAT niet klopt.
Hahaha, luister je naar hem? Lol, dat is echt een van de grootste eppo"s.
Jij en je maatje zijn gewoon mierenneukers en maar op 1 manier te overtuigen, er moet een levende alien voor jullie neus staan want al het andere is geen bewijs.

Jij en je maatje zijn gewoon mierenneukers en maar op 1 manier te overtuigen, er moet een levende alien voor jullie neus staan want al het andere is geen bewijs.
Een UFO mag ook.

Neil deGrasse Tyson verkondigt alleen maar de mening van de moderne wetenschap. Die moderne wetenschap stelt iedereen die genoeg moeite doet in staat om tot vergelijkbare conclusies te komen en heeft ons dagelijks leven sterk beïnvloed met de daarvan afgeleide technologie. Als je die afwijst en consequent bent, zou je bijvoorbeeld een vliegend tapijt en telepathie moeten gebruiken, voor je vervoer en communicatie.

Neil deGrasse Tyson verkondigt alleen maar de mening van de moderne wetenschap. Die moderne wetenschap stelt iedereen die genoeg moeite doet in staat om tot vergelijkbare conclusies te komen en heeft ons dagelijks leven sterk beïnvloed met de daarvan afgeleide technologie. Als je die afwijst en consequent bent, zou je bijvoorbeeld een vliegend tapijt en telepathie moeten gebruiken, voor je vervoer en communicatie.
Of een UFO.

De moderne wetenschap is al ietsjes verder dan wat wij mogen weten.

Reverse engineering van technologie die op onbekende principes berust is een utopie.

Sorry, halverwege ben ik gestopt, wat een onzin vertelt die kerel. Begint al de eerste 30 seconden. Wat een bs.
Toen hij over de piramiden begon vond ik het welletjes. Dat aliens ze gemaakt hebben is een mogelijkheid dus niet uitgesloten. Maar men spreekt vaker over een advanced civilisation.

Laatst bewerkt:
Sorry, halverwege ben ik gestopt, wat een onzin vertelt die kerel. Begint al de eerste 30 seconden. Wat een bs.
Volgena Neil is glyfosaat ook niet schadelijk omdat de LD50 zo hoog is.

Hetgeen niet waar is natuurlijk. Iets met kanker en aandoeningen aan het zenuwstelsel enzo..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven