AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

• Topic Starter Topic Starter
Waar zijn de duidelijke beelden van UFO's? En dan heb ik het nog niet eens over ufonauten.
Zijn er genoeg, even The Phenomenon kijken die docu is er namelijk OOK al voor jou en niet voor mij. Video's, foto's getuigen verslagen ten over.

Begin nu toch te twijfelen dat er iets ernstig mis is met mij, en niet met jou en Steks:treuren:

Wat zegt hij daarover dan? Shit heb een deja vu, alsof ik dat al eerder gevraagt heb.
P. 40.
Hij benaderd het onderwerp ie geval met een open geest. Hij zal dit niet voor niets zeggen. Maar gast nogmaals heb je die hearings nu bekeken, die zijn er namelijk voor jou, niet voor mij.
Gestoorde geest, hij laat zich helemaal gaan met pseudowetenschappelijke dr Greer verklaringen.

Gelukkig hebben we nu journalisten die eindelijk doen wat ze moeten doen, opzoek naar de waarheid.

Zijn er genoeg, even The Phenomenon kijken die docu is er namelijk OOK al voor jou en niet voor mij. Video's, foto's getuigen verslagen ten over.

Begin nu toch te twijfelen dat er iets ernstig mis is met mij, en niet met jou en Steks:treuren:
Je kunt ieder geval niet kritisch denken en bent misleid.

Ja jij lijdt aan het humaan narcisme syndroom als je denkt dat buitenaards intelligent leven enigszins op mensen lijkt (tweebenig, een hoofd, twee ogen en twee armen) en de mens boven al het andere leven op verkozen wordt om mee te communiceren.

Ja jij lijdt aan het humaan narcisme syndroom als je denkt dat buitenaards intelligent leven enigszins op mensen lijkt (tweebenig, een hoofd, twee ogen en twee armen) en de mens boven al het andere leven op verkozen wordt om mee te communiceren.
Waarom zou dat niet kunnen?

Er is zich dus een een 80 jaar zorgvuldig in elkaar gezet complot aan het ontouwen? Ja tuurlijk :aluhoedje:
Hoezo zorgvuldig en waarom is dat minder geloofwaardig dan bezoek van en communicatie met levensvormen die van 2,5 miljoen lichtjaar afstand komen?

Laatst bewerkt:
Nee hoor, juist niet. Voor een intelligente levensvorm om een ontwikkelde civilisatie te bouwen zijn er toch echt een paar fysieke kenmerken nodig.

Al wordt een dolfijn nog zo slim, hij heeft geen handen, geen vingers, kan dus niks bouwen. Je hebt handen en vingers nodig. Al zou octopusachtig opzich ook kunnen.

Dus de kans is groter dat het humanoid is dan zeg, een super slimme goudvis.

Waar rook is, is vuur. In dit geval zoveel rook, alsof er 30 vapers in een kamertje van 3 bij 3 zitten. Er is een enorme hoeveelheid indirect (goed zo stek en schwarz?) bewijs en tevens direct bewijs wat aantoont dat buitenaardse wezens bestaan en dat zij zeer geavanceerd zijn. Ook dat niet enkel maar in de US maar ook de rest van de wereld een grote cover up sinds rond 1930 gaande is en dat het allemaal te maken heeft met hebzucht.
Nee stek en schwarz, ik kan jullie niet overtuigen daar jullie een bord voor je kop hebben. Het bewijs wat jullie willen om overtuigt te taken is enkel maar te realiseren door met een echte UFO of alien bij jullie aan de deur te kloppen.

Waar rook is, is vuur. In dit geval zoveel rook, alsof er 30 vapers in een kamertje van 3 bij 3 zitten. Er is een enorme hoeveelheid indirect (goed zo stek en schwarz?) bewijs en tevens direct bewijs wat aantoont dat buitenaardse wezens bestaan en dat zij zeer geavanceerd zijn. Ook dat niet enkel maar in de US maar ook de rest van de wereld een grote cover up sinds rond 1930 gaande is en dat het allemaal te maken heeft met hebzucht.
Nee stek en schwarz, ik kan jullie niet overtuigen daar jullie een bord voor je kop hebben. Het bewijs wat jullie willen om overtuigt te taken is enkel maar te realiseren door met een echte UFO of alien bij jullie aan de deur te kloppen.
Ga je nu ook al dreigen?

Terug
Naar boven