XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Waar rook is, is vuur. In dit geval zoveel rook, alsof er 30 vapers in een kamertje van 3 bij 3 zitten. Er is een enorme hoeveelheid indirect (goed zo stek en schwarz?) bewijs en tevens direct bewijs wat aantoont dat buitenaardse wezens bestaan en dat zij zeer geavanceerd zijn. Ook dat niet enkel maar in de US maar ook de rest van de wereld een grote cover up sinds rond 1930 gaande is en dat het allemaal te maken heeft met hebzucht.
Nee stek en schwarz, ik kan jullie niet overtuigen daar jullie een bord voor je kop hebben. Het bewijs wat jullie willen om overtuigt te taken is enkel maar te realiseren door met een echte UFO of alien bij jullie aan de deur te kloppen.
De kans dat wij de enige planeet met intelligent leven zijn is dus volgens jou kleiner dan de kans dat wij toevallig in dat kleine moment leven dat er een wereldwijde geslaagde cover up is aangaande contact met buitenaards leven?

De kans dat wij de enige planeet met intelligent leven zijn is dus volgens jou kleiner dan de kans dat wij toevallig in dat kleine moment leven dat er een wereldwijde geslaagde cover up is aangaande contact met buitenaards leven?
Welk kleine moment leven bedoel je?

Als aliens ons bezocht hebben en bijv. de pyramides hebben gebouwd dan komen ze hier al een stuk langer.

Maar jij denkt dat dat niet mogelijk is?

• Topic Starter Topic Starter
Jij staat binnenkort met een alien bij mij voor de deur, zei je.
Noem je dat een dreigement? En zei ik dat ik bij jou voor de deur ga staan? Ik zei dat jij en je maatje maar op 1 manier zijn te overtuigen door met een UFO of alien aan de deur te kloppen. Dreigen of overtuigen maakt een duidelijk verschil. Je klinkt alsof je als de dood bent wanneer de echte disclosure plaatsvind.
En daarna hebben ze ons verlaten? Of zijn ze gebleven, maar wat is er dan rond 1930 gebeurd dat er een cover up moest plaatsvinden?
Ik geloof dat ze er altijd al geweest zijn. Ze hoeven niet onder ons te zijn, dat doen ze waarschijnlijk wel maar wat dacht je van Antartica of de zee? Weet je hoeveel wij van die plekken afweten, ontdekt hebben? Bijna niets. Rond 1930 zijn ze met de cover up begonnen, omdat het volgens hun een te grote schok voor de mensheid zou zijn. Die cover up heeft zeer grote proporties aangenomen waardoor wanneer het nu allemaal bekend gemaakt wordt het 1 grote schandaal is, een grotere is er volgens mij niet. Mensen zijn gechanteerd, bedreigt, vermoord, etc.
Dat is irrelevant.

Alles is mogelijk alleen acht is de kans dat er geen buitenaards leven is groter dan dat er hier al duizenden jaren aliens rondlopen.
Dus alles wat nu waargenomen wordt zijn weerballonnen, drones, vliegtuigen, vogels, moerasgassen, etc? Voel eens aan je voorhoofd man.

• Topic Starter Topic Starter
Die cover up heeft zeer grote proporties aangenomen waardoor wanneer het nu allemaal bekend gemaakt wordt het 1 grote schandaal is, een grotere is er volgens mij niet. Mensen zijn gechanteerd, bedreigt, vermoord, etc.
Idd, dit is de grootste shithole van de afgelopen generaties en dat besef is nu aan het doorsijpelen.

Noem je dat een dreigement? En zei ik dat ik bij jou voor de deur ga staan? Ik zei dat jij en je maatje maar op 1 manier zijn te overtuigen door met een UFO of alien aan de deur te kloppen. Dreigen of overtuigen maakt een duidelijk verschil. Je klinkt alsof je als de dood bent wanneer de echte disclosure plaatsvind.

Ik geloof dat ze er altijd al geweest zijn. Ze hoeven niet onder ons te zijn, dat doen ze waarschijnlijk wel maar wat dacht je van Antartica of de zee? Weet je hoeveel wij van die plekken afweten, ontdekt hebben? Bijna niets. Rond 1930 zijn ze met de cover up begonnen, omdat het volgens hun een te grote schok voor de mensheid zou zijn. Die cover up heeft zeer grote proporties aangenomen waardoor wanneer het nu allemaal bekend gemaakt wordt het 1 grote schandaal is, een grotere is er volgens mij niet. Mensen zijn gechanteerd, bedreigt, vermoord, etc.

Dat is irrelevant.
Dr Greer heeft 2 miljard dollar aangeboden gekregen om te zwijgen, zegt hij, maar dat heeft de held geweigerd.

Terug
Naar boven