- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Yep, zaterdag weer genieten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, zaterdag weer genieten.
Dan is hij toch knettergek.
Da's bizar. Ik denk juist als ik naar boven kijk er iemand anders terugkijkt.
Er wordt hier behoorlijk nagedacht.Precies, en wat wij niet kunnen waarnemen, denk bijvoorbeeld aan infrarood of de snelheid die ze eigen zijn.
Het IS zaterdag.
Er zijn mensen die op bepaalde zaterdagen moeten werken en op andere zaterdagen lol trappen. Je mag mee zal je goed doen ouwe.
Ik ga niet verder dan Alfa Centauri.Er zijn mensen die op bepaalde zaterdagen moeten werken en op andere zaterdagen lol trappen. Je mag mee zal je goed doen ouwe.
Lol, nee dat is hij niet.
Wat we waarnemen en wat we niet waar kunnen nemen maar wel aanwezig is. Stop nadenken, dat doe je teveel, niet goed voor je. Ga op stap met @inVorm, tis tenslotte zaterdag.
Ben ook nog aan het werk.Lol, nee dat is hij niet.
Wat we waarnemen en wat we niet waar kunnen nemen maar wel aanwezig is. Stop nadenken, dat doe je teveel, niet goed voor je. Ga op stap met @inVorm, tis tenslotte zaterdag.
Bless you.
Je bedoelt dat de aliens besloten hebben dat er een cover up moest plaats vinden?Rond 1930 zijn ze met de cover up begonnen, omdat het volgens hun een te grote schok voor de mensheid zou zijn.
Leg uit
Ja en (grooteen)deels is het toe te schrijven aan geesteszieke mensen.Dus alles wat nu waargenomen wordt zijn weerballonnen, drones, vliegtuigen, vogels, moerasgassen, etc? Voel eens aan je voorhoofd man.
Geloof je dat van het zwijggeld wel?Dr Greer heeft 2 miljard dollar aangeboden gekregen om te zwijgen, zegt hij, maar dat heeft de held geweigerd.
Infrarood kunnen wij prima waarnemen.Precies, en wat wij niet kunnen waarnemen, denk bijvoorbeeld aan infrarood of de snelheid die ze eigen zijn.
Wat een nare mening maar prima, vrijheid van meningsuiting.Ja en (grooteen)deels is het toe te schrijven aan geesteszieke mensen.
Ja want jij ben de man met de x-ray eyes of hebben we door wetenschap te bedrijven een manier gevonden om infrarood licht zichtbaar te maken?
Hij is de vader van Greta Thunberg. Die kan CO2 zien.Ja want jij ben de man met de x-ray eyes of hebben we door wetenschap te bedrijven een manier gevonden om infrarood licht zichtbaar te maken?
De brengers van het ware woord (van Hawking & Hertog) worden ook onheus bejegend.Wat een nare mening maar prima, vrijheid van meningsuiting.
Maar zeg dan "ik vind dat grooteendeels toe te schrijven aan geesteszieke mensen."
Het is immers slechts jouw mening.
Je bedoelt dat de aliens besloten hebben dat er een cover up moest plaats vinden?
Zijn het dan de aliens die overal de touwtjes in handen hebben?
Met jou discussieer ik niet meer, jij bent nog stommer dan ik dacht.
Daar hebben we tal van sensoren en de meeste beelden van JWT (waar jij het vaak over hebt) bevatten ook vooral infrarood spectrum.Ja want jij ben de man met de x-ray eyes of hebben we door wetenschap te bedrijven een manier gevonden om infrarood licht zichtbaar te maken?