Zeg dat wat over mijn stomheid of over jouw denkvermogen.Met jou discussieer ik niet meer, jij bent nog stommer dan ik dacht.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat wat over mijn stomheid of over jouw denkvermogen.Met jou discussieer ik niet meer, jij bent nog stommer dan ik dacht.

Ondanks epische mealpreps kan jij je p**mel niet eens zien.Hij is de vader van Greta Thunberg. Die kan CO2 zien.
Zijn kinderarm reikt ver.Ondanks epische mealpreps kan jij je p**mel niet eens zien.
Jij bent wel exact zo stom als ik dacht.Met jou discussieer ik niet meer, jij bent nog stommer dan ik dacht.
Steks met zijn X-ray ogen, laatste post voor jou.Zeg dat wat over mijn stomheid of over jouw denkvermogen.![]()
Je bevestigt hiermee dat het wat zegt over jouw denkvermogen.
Dan moet je eens tegen je vrouw zeggen dat ze em uit haar mond moet halen.Ondanks epische mealpreps kan jij je p**mel niet eens zien.
Is dat keukenhumor?Dan moet je eens tegen je vrouw zeggen dat ze em uit haar mond moet halen.
Hij heeft een open mind wat niet dichtgeklontert is door vele boeken van personen die het zo goed weten, Wetenschap wordt maar herschreven en herschreven en herschreven en ........
Juist niet, jullie mening staat vast heb ik het idee.Hij heeft een open mind wat niet dichtgeklontert is door vele boeken van personen die het zo goed weten, Wetenschap wordt maar herschreven en herschreven en herschreven en ........
Ik sluit juist niks uit, jij wel.Juist niet, jullie mening staat vast heb ik het idee.
Dan lees je mijn posts niet goed.
Kansberekening.Juist niet, jullie mening staat vast heb ik het idee.
Leg eens uit, ik kan zelf voorrekenen dat de kans op buitenaardse intelligentie nul is.
Hahaha, ow dear, logistics my friend.Leg eens uit, ik kan zelf voorrekenen dat de kans op buitenaardse intelligentie nul is.