- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Daarom stemden ze zonder verplicht (photo) id op Trump en werd daar niet gesjoemeld?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom stemden ze zonder verplicht (photo) id op Trump en werd daar niet gesjoemeld?
![]()
Trump belt met Poetin over oorlog in Oekraïne, Kremlin spreekt van 'pure fictie'
Donald Trump heeft voor het eerst sinds hij voor de tweede keer verkozen werd tot president gebeld met de Russische president Vladimir Poetin. Hij vroeg Poetin de oorlog in Oekraïne niet te laten escaleren, melden bronnen aan The Washington Post en Reuters. Het Kremlin ontkent.www.nu.nl
Ik zou de uitslagen graag zien in percentages van de stemmen en niet alleen rood vs. blauw.Daarom stemden ze zonder verplicht (photo) id op Trump en werd daar niet gesjoemeld?
Ground news?Kremlin Denies Putin-Trump Phone Call, Says No Talks Planned Yet
The Kremlin on Monday denied reports that U.S. President-elect Donald Trump had spoken to Russian President Vladimir Putin in recent days, and said Putin had no concrete plans yet to speak to Trump.ground.news
Ja, kijk er eens rond zou ik zeggen.
Kremlin Denies Putin-Trump Phone Call, Says No Talks Planned Yet
The Kremlin on Monday denied reports that U.S. President-elect Donald Trump had spoken to Russian President Vladimir Putin in recent days, and said Putin had no concrete plans yet to speak to Trump.ground.news
Een "boarder wall", wat moet ik me daar bij voorstellen?
Een dikker scheiding dan een lineEen "boarder wall", wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat is een "broader wall".

A wall stood tall, oh so divine.
perplexity?A wall stood tall, oh so divine.
But on the edge, a broader line,
Said, “Hey there, friend, let’s share some wine!”
With laughter loud and spirits bright,
They crossed the wall, what a delight!
So here’s the tale of a borderless time,
Trump announces Tom Homan, his former acting ICE director, will be administration’s ‘border czar’
In zo'n vergadering gaat het met procedures, dat levert vaker merkwaardige situaties op, maar zij is ook geen Bosma, zal ik maar zeggen.Dat worden weer geweldige interviews aankomende jaren.
En hij geeft geen f**k. Heerlijk.In zo'n vergadering gaat het met procedures, dat levert vaker merkwaardige situaties op, maar zij is ook geen Bosma, zal ik maar zeggen.
Bovenstaande staat steeds in m'n textbox @bodybuilding.nl , maar dan zonder streep erdoor. Verwijderen heb ik al geprobeerd, posten en verwijderen ook.In 2019, Harp said in an interview with Fox News that a 2018 "Right to Try" law enacted by then-President Donald Trump had saved her from dying of cancer.[1][2] Harp later joined Trump's 2020 presidential campaign. She delivered a speech at that year's Republican National Convention, where she compared Trump to George Bailey from It's a Wonderful Life,[1][2] saying that "Without you, I'd have died waiting for [experimental drugs] to be approved".[2] Harp's claims were called into question by experts, including former Food and Drug Administration (FDA) official Peter Lurie and Simon Fraser University professor of health sciences Jeremy Snyder.[4][2] Snyder noted that Harp had been given "an FDA-approved immunotherapy drug for an unapproved use", which had been allowed prior to Right to Try.[5][2]