XXL Nutrition

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Ik ben het hier niet mee eens. Alleen heeft het geen nut om tegenargumenten te geven want die zal je toch niet voor waar aannemen...

:orly:

Burgeroorlog begint meestal niet door een groter wordend midden.
Lees anders een wat van Hans Rosling.

Of nee, toch niet, want die heeft het toch op voorhand niet goed begrepen.

• Topic Starter Topic Starter
Er komt binnenkort een punt dat je moet kiezen.

-Buigen voor het kromzwaard
-Of naast je non-islamitische breurs staan en vechten tegen de overname. De tijd van neutraal blijven zal binnenkort verdwijnen. De tekenen, voor wie niet blind is, zijn overal in Europa te zien.

Of doe wat ik zal doen: lkkr het vliegtuig naar Zuid-Amerika nemen en ze hier in Europa lkkr de t*fus laten genieten. Met een paar ton aan crypto redt ik het wel.

Lees anders een wat van Hans Rosling.

Of nee, toch niet, want die heeft het toch op voorhand niet goed begrepen.
Ok

Maja, goed. Dit is niet het topic daarvoor.

Heb je ook al andere coins naast XRP. :trollface:
Khad vrijwel al m'n XRP verkocht en andere coins gekocht. Geen verkeerde keuze. Bijna 200% rendement op m'n totale portfolio in 3 maanden tijd (ondanks dat afgelopen 3 maanden zwaar waren voor de alts). En nu begint het pas echt te stijgen. Voor het einde van het jaar zit ik boven de 100k is m'n verwachting.

Heb uiteindelijk 15k XRP teruggekocht just incase.

Als je een petje draagt met FJB erop vind ik het niet gek dat mensen daar een mening over hebben. Zo'n petje draag je ook om een reactie op te roepen.

Niet dat mensen er geen mening over zouden hebben als je met een MAGA-petje zou lopen, maar die mensen sporen ook niet.
Google hielp me niet verder. Waar staat FJB voor? zag het al in de reacties

De verkiezingen zijn toch al voorbij.
Nee man
Screenshot_20241109_105020_Chrome.jpg

Over het in gesprek blijven gaat over het midden. Dat staat los van communicatie via een petje. Uiteindelijk zijn de overeenkomsten tussen de meeste mensen groter dan de verschillen*. Mensen zien de manier van vorm geven aan een samenleving soms verschillend over hoe samen te leven. Ik heb het niet over Amerika, die lijken daar sowieso in drijfzand te belanden, maar hier in NL/ EU.

*Van mij mag je dragen wat je wil hoor maar een dergelijk petje kopen doe je met een bepaalde gedachte. Als je vervolgens reactie krijgt en daarover gaat posten op een forum is dat mijns inziens nogal kinderachtig. Laat ik het nou net zo kinderachtig vinden als je daadwerkelijk niet meer op het werk verschijnt omwille van een collega die met een dergelijk petje loopt. Ze lijken qua kinderachtig doen meer op elkaar dan ze beseffen. De meeste mensen geven hier namelijk niks om, precies wat je schrijft, die hebben wel andere dingen aan het hoofd. Dat is doorgaans het midden.
Volgens mij heet dit topic "Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024", wat ik schreef was dus relevant voor dit topic of niet soms?

Wist niet dat het uitkomen voor je mening tegenwoordig als "kinderachtig" wordt bestempeld, apart dat mensen gaan denken dat ik dat doe om te provoceren.
Het is slechts mijn mening.

Heb jij je username + avatar specifiek gekozen om te provoceren? Derksen is namelijk ook nogal controversial in NL.
Of gewoon omdat je Derksen een toffe peer vindt?

Volgens mij heet dit topic "Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024", wat ik schreef was dus relevant voor dit topic of niet soms?

Wist niet dat het uitkomen voor je mening tegenwoordig als "kinderachtig" wordt bestempeld, apart dat mensen gaan denken dat ik dat doe om te provoceren.
Het is slechts mijn mening.

Heb jij je username + avatar specifiek gekozen om te provoceren? Derksen is namelijk ook nogal controversial in NL.
Of gewoon omdat je Derksen een toffe peer vindt?
Omgwtfbbq.

Mijn username hiervoor was The Donald, go figure. Je mag toch uitkomen voor je mening, graag zelfs. Ben niet zo kleinburgerlijk qua censuur. Voor de rest heb ik een en ander voldoende toegelicht.

Woon jij in de VS of hebben mensen die in de VS mogen stemmen dan je petje gezien?
Nee, woon in 020. Ongetwijfeld hebben mensen die stemgerechtigd zijn in de VS het petje gezien, ik kom regelmatig op Schiphol en heb dan ook vaak het petje op.
Zoals ik al zei niet om te provoceren, ik heb helaas vaak een kapsel dat eruit ziet alsof m'n föhn is ontploft. Sore dake.

Woon jij in de VS of hebben mensen die in de VS mogen stemmen dan je petje gezien?
Zag zoiets laatst rijden op de ring A’dam richting Amstelveen. Dacht gelijk dat dit gedaan was om krasjes te verbergen.

IMG_1591.jpeg

IMG_1592.jpeg

Terug
Naar boven