Juden?Ja maar dan zou je het willen weten van alle krachtvelden die er spelen lijkt me.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juden?Ja maar dan zou je het willen weten van alle krachtvelden die er spelen lijkt me.

follow the money
Ik mocht niet thuiswerken wat heeft Elon daar toch tegen

Het ongelooflijke falen van Kamala en de Democraten.
Ook een mooi voorbeeld van het falen van aandragen en interpreteren van relevante data.Het ongelooflijke falen van Kamala en de Democraten.
Hoe dan?Ook een mooi voorbeeld van het falen van aandragen en interpreteren van relevante data.
Sinds wanneer is het flippen van een county ineens echt relevant?
Het is zeer illustratief en onderstreept het resultaat. Als ze wel gewonnen had was het ook niet best geweest.Sinds wanneer is het flippen van een county ineens echt relevant?
Het is heel relevant.Sinds wanneer is het flippen van een county ineens echt relevant?
Nee, als er over 4 jaar weer een republikein wint kan dat ook zonder dat een county te flippen. Is dat dan ook falen?
Gesteld dat die republikein dan wederom zowel de popular vote haalt zeker niet, als deze republikein niet de popular vote haalt dan heeft deze minder goed gewonnen.Nee, als er over 4 jaar weer een republikein wint kan dat ook zonder dat een county te flippen. Is dat dan ook falen?
Dan is het flippen van counties ansich dus geen relevant gegeven om te bepalen of een kandidaat al dan niet heeft gefaald.Gesteld dat die republikein dan wederom zowel de popular vote haalt zeker niet,
Het bepaalt, in dit geval, niet of, maar hoe erg iemand gefaald heeft.Dan is het flippen van counties ansich dus geen relevant gegeven om te bepalen of een kandidaat al dan niet heeft gefaald.
Dat je met relevantere data hetzelfde kunt aantonen, bijvoorbeeld de sterke daling van het aantal stemmen die de democraten hebben moeten incasseren. Een dergelijke daling is aan hun kant de laatste 50 jaar niet eerder voorgekomen.Het bepaalt, in dit geval, niet of, maar hoe erg iemand gefaald heeft.
Waar wil je nu naar toe?
Is dit weer een kwestie van TDS: de leugen vaak genoeg herhalen om iemand te beschadigen?