- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Het doet me ook denken aan de beschuldigingen van de Magere Mannetjes aan het adres van Johan Remkes. De Magere Mannetjes zijn valse gluiperds van D66, waaronder Rob Jetten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het doet me ook denken aan de beschuldigingen van de Magere Mannetjes aan het adres van Johan Remkes. De Magere Mannetjes zijn valse gluiperds van D66, waaronder Rob Jetten.
Amerikaanse troepen naar Mexico sturen om de cartels aan te pakken, is dat alleen een goed idee als Trump het zegt?
Volgens mij doen de cartels meer dan alleen coke.Het leger moet aan de gang gehouden worden e. Coke is alleen een probleem omdat wij t ervan maken.
Amerikaanse troepen naar Mexico sturen om de cartels aan te pakken, is dat alleen een goed idee als Trump het zegt?
Dat hier Pete werd aangepakt door Tulsi om iets wat hij, in een bepaalde context, gezegd zou hebben en dat dit lijkt op geluiden uit de Trump-campagne. Bovendien maakt Tulsi deel uit van die campagne.
Mensensmokkel en -handel, smokkel, nepmedicijnen, enz. enz.
Je bedoelt dat de republikeinen insinueerden dan de democraten toen iets wilde doen, wat ze straks wellicht zelf willen gaan doen? Of begrijp ik er 0,0 van?Dat hier Pete werd aangepakt door Tulsi om iets wat hij, in een bepaalde context, gezegd zou hebben en dat dit lijkt op geluiden uit de Trump-campagne. Bovendien maakt Tulsi deel uit van die campagne.
Dit zijn denk ik oude beelden uit de Democratische Primaries. Pete had blijkbaar iets gezegd over troepen naar Mexico sturen.Je bedoelt dat de republikeinen insinueerden dan de democraten toen iets wilde doen, wat ze straks wellicht zelf willen gaan doen? Of begrijp ik er 0,0 van?
Dit zijn denk ik oude beelden uit de Democratische Primaries. Pete had blijkbaar iets gezegd over troepen naar Mexico sturen.
Iets dergelijks zegt nu de kant van Trump.

Vrede kan je op vele manieren brengen? Het brengen van vrede kan je ook op vele manieren interpreteren.

Dit zijn denk ik oude beelden uit de Democratische Primaries. Pete had blijkbaar iets gezegd over troepen naar Mexico sturen.
Iets dergelijks zegt nu de kant van Trump.
De cartels. Huurlinglegers met wapens vs Amerikaanse special forces met alles tot hun beschikking?
De VS heeft niet zo’n goede trackrecord wat betreft militair ingrijpen in het buitenland.De cartels. Huurlinglegers met wapens vs Amerikaanse special forces met alles tot hun beschikking?
Na het zien van hun home video's kom ik ze toch liever niet tegen.

Ze zullen best wat cartels kunnen uitschakelen, maar dat zou er ook voor kunnen zorgen dat er één of meerdere heel grote en machtige cartels ontstaan of andere onbedoelde effecten.De VS heeft niet zo’n goede trackrecord wat betreft militair ingrijpen in het buitenland.
Hebben we het nu over grootschalig legerinzet of over het inzetten van spec ops? Seals, delta en rangers inzetten is niet hetzelfde als 'the army'.De VS heeft niet zo’n goede trackrecord wat betreft militair ingrijpen in het buitenland.