MuscleMeat

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Something old, something new...

Nog 19 dagen!

Uiteindelijk was het de interne kritiek, dat het antwoord op populisme niet populisme is, wat Trudeau fataal werd.

@Steks ik zie dat jij in de poll op Harris hebt gestemd, was dit een troll of dacht je oprecht dat ze zou winnen?

Omdat het zo goed als een 50-50 kans was (zoals alle verkiezingen deze eeuw) was het meer een wilde gok dan dat ik het kan onderbouwen. De popular vote uitslag van Trump (49,97%) Harris (48,23%) bevestigd dat voor mij.
Had van jou wel verwacht dat je beter zou gokken.

Had van jou wel verwacht dat je beter zou gokken.
Tja mensen zijn intuïtief heel slecht zijn met statistiek en toeval.

Verder had ik verwacht dat de vrees voor The Orange Man zo groot onder de Republikeinen was, dat ze elke levende ziel die ze maar konden vinden de stembureaus binnen zouden duwen.

Laatst bewerkt:
Tja mensen zijn intuïtief heel slecht zijn met statistiek en toeval.

Verder had ik verwacht dat de vrees voor The Orange Man zo groot onder de Republikeinen was, dat ze elke levende ziel die ze maar konden vinden de stembureaus binnen zouden duwen.
ik denk niet dat je actief bent op X, maar als je dat was geweest had je goed gegokt.

Waarom had je dat verwacht?

You have just proven my point.

Omdat er massa’s mensen hem als de allerslechtste kandidaat beschouwden, net als zijn tegenstander trouwens.

Maar als jij het van te voren ook zo goed had geweten vraag ik me af waarom je ontbreekt ik de stemmen van de poll.
Volgens de MSM zijn die massa’s mensen er inderdaad, dit was ook altijd het geval op Twitter, sinds Musk dit heeft gekocht laat het wat meer de realiteit zien.

Ik heb een sabbatical gehad van dbb daarom ontbreekt mijn stem. In plaats daarvan heb ik flink wat geld geïnvesteerd in de aandelen die zouden stijgen als hij president zou worden (TSLA, MSTR, COIN, GEO). Is dat ook goed?

IMG_0152.jpeg

Hierna was het zeker.

Omdat het zo goed als een 50-50 kans was (zoals alle verkiezingen deze eeuw) was het meer een wilde gok dan dat ik het kan onderbouwen. De popular vote uitslag van Trump (49,97%) Harris (48,23%) bevestigd dat voor mij.
Hoewel ik me best kan voorstellen dat je dacht dat Harris zou winnen, de kansen lagen redelijk dicht bij elkaar, heb ik hier wel een vraag over.

Waarom bevestigt de popular vote dit voor jou, de popular vote is toch juist niet zo relevant?

Voor mij, ik heb niet gestemd in de poll omdat ik geen idee had en het te dicht bij elkaar vond zitten, was de popular vote juist de grootste verrassing. Dat is ook het sentiment wat ik na de verkiezingen ook bij voorstanders en/of mensen die wel dachten dat Trump ging winnen zag.

• Topic Starter Topic Starter
Nee man. Jij snapt er duidelijk niks van.

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist dat Trump ging winnen toen ik dit zag.

En vervolgens naar de Battleground states keek.
Map1SOO24-1024x855.jpg

Terug
Naar boven