Fitness Seller

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Het mooiste is: dat met de inauguratie van Trump de godcandles van BTC ook komen.

1737141177495.gif

De VS is wel het enige land waar dit mogelijk is. Hoe ze het ook doen, daar gebeurt het.
Is dat omdat het de VS is, of omdat Elom Musk daar naartoe is gegaan, want zonder hem waren ze nu waarschijnlijk nog volledig afhankelijk van Russische Sojoez raketten.

Is dat omdat het de VS is, of omdat Elom Musk daar naartoe is gegaan, want zonder hem waren ze nu waarschijnlijk nog volledig afhankelijk van Russische Sojoez raketten.
Beide, de VS schept wel mogelijkheden en kansen voor dergelijke types.

Ja, maar als je dat prijst moet je ook de negatieve kanten van die samenleving accepteren. Het één kan niet zomaar zonder het ander.
Het was meer een vaststelling, ik realiseerde me dat die ongekende mogelijkheden voor sommigen ook met nadelen voor velen gepaard gaan. Al is daar wellicht best een iets betere balans in te vinden.

• Topic Starter Topic Starter

Gaat geweldig worden. Ik ga er lekker voor zitten maandag vanag ong 18:00. Ondertussen beetje de socials checken hoe libs compleet batshit gaan. Misschien dat er nog een MK ultra non-binaire ex blackrock-reclame-figurant besluit shit op te gaan blazen. Je weet het niet, het kan allemaal in Murica.

Hopelijk zegt ie tijdens zijn speech nog iets over crypto en krijgen we mooie groene candles die dag.

Het kan Biden ook werkelijk geen f**k meer schelen, voor zover hij nog de mentale capaciteit heeft om iets te kunnen.

Terug
Naar boven