- Waardering
- 4.296
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deal als jij lekker bij je soyboys blijft blijf ik hierHet feit dat er Amerikanen zijn die dit hoog en laag verdedigen als 'BuT yOu ArE TaKiNg iT OuT oF ConTeXt' laat wel zien dat het gemiddelde IQ tot op de bodem is gezonken. Ik wens ze veel succes, laat ze dan ook lekker in hun eigen continent blijven met deze idioterie.
Creatief knippen in fragmenten, dat is toch voorbehouden aan MSM en FVD?Is dat nou net niet zichtbaar in het filmpje dat invorm poste?
![]()

Nee je hebt gelijk, het was een nazi salute. Vanaf vandaag gaan ze alle illegale joden in ovens gooien.Het feit dat er Amerikanen zijn die dit hoog en laag verdedigen als 'BuT yOu ArE TaKiNg iT OuT oF ConTeXt' laat wel zien dat het gemiddelde IQ tot op de bodem is gezonken. Ik wens ze veel succes, laat ze dan ook lekker in hun eigen continent blijven met deze idioterie.
Ben je nou zo dom of doe je gewoon graag alsof?Nee je hebt gelijk, het was een nazi salute. Vanaf vandaag gaan ze alle illegale joden in ovens gooien.
🤦♂️
Stel jij nou een retorische vraag, of lijkt dat maat zo?
Dus alles downies bij elkaar een gemiddeld IQ van 100? Dan snap ik wel dat @Schwarzeneggertje 220 claimt.Doe is ff rustig joh Karin.
Als jij zo geniaal was, dan wist je dat gemiddeld IQ niet tot op de bodem kan zinken omdat gemiddeld IQ altijd 100 is.
Als de populatie alleen uit downies bestaat?Dus alles downies bij elkaar een gemiddeld IQ van 100? Dan snap ik wel dat @Schwarzeneggertje 220 claimt.
Ja, communicatie methodieken zijn gisteren ge-update.
Ik moet de update nog uitvoeren.Ja, communicatie methodieken zijn gisteren ge-update.
Dus kan het het gemiddelde IQ van de inwoners van een specifiek land tot op de bodem zinken.
NeeDus kan het het gemiddelde IQ van de inwoners van een specifiek land tot op de bodem zinken.
Waarom niet?
Anyhow.
Dus Musk is nu Werner von Braun 2.0. Ligt wel in lijn met de verwachtingen aangezien ze binnenkort naar de maan willen.