AndroidHealthClinic

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Het feit dat er Amerikanen zijn die dit hoog en laag verdedigen als 'BuT yOu ArE TaKiNg iT OuT oF ConTeXt' laat wel zien dat het gemiddelde IQ tot op de bodem is gezonken. Ik wens ze veel succes, laat ze dan ook lekker in hun eigen continent blijven met deze idioterie.

Het feit dat er Amerikanen zijn die dit hoog en laag verdedigen als 'BuT yOu ArE TaKiNg iT OuT oF ConTeXt' laat wel zien dat het gemiddelde IQ tot op de bodem is gezonken. Ik wens ze veel succes, laat ze dan ook lekker in hun eigen continent blijven met deze idioterie.
Deal als jij lekker bij je soyboys blijft blijf ik hier

Is dat nou net niet zichtbaar in het filmpje dat invorm poste?
Dog What GIF by MOODMAN
Creatief knippen in fragmenten, dat is toch voorbehouden aan MSM en FVD?
:thinking:

Zelensky kon geen nazi zijn want hij is zelf joods.

Maar Musk kan dat wel?

• Topic Starter Topic Starter
Nee je hebt gelijk, het was een nazi salute. Vanaf vandaag gaan ze alle illegale joden in ovens gooien.
🤦‍♂️

Doe is ff rustig joh Karin.

Als jij zo geniaal was, dan wist je dat gemiddeld IQ niet tot op de bodem kan zinken omdat gemiddeld IQ altijd 100 is.

Wat een drama zo op de vroege ochtend.

Anyhow.

Dus Musk is nu Werner von Braun 2.0. Ligt wel in lijn met de verwachtingen aangezien ze binnenkort naar de maan willen.

Breaking news, Elon Musk koopt audiobedrijf Sonos.

Anyhow.

Dus Musk is nu Werner von Braun 2.0. Ligt wel in lijn met de verwachtingen aangezien ze binnenkort naar de maan willen.

:aluhoedje:

Terug
Naar boven