MuscleMeat

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Als Trump president wordt en de Senaat in handen lijkt van de Republikeinen heeft Trump mogelijk de kans om nog eens twee rechters voor SCOTUS aan te wijzen.

Dit is zoveel groter dan Trump of het presidentschap.

Los van wat je van de partijen vind is het wel de vraag of het wenselijk is dat alles zo over helt naar 1 partij, dat is imo geen goede afspiegeling van bevolking, in elk geval niet de losse stemmen voor beide partijen.

• Topic Starter Topic Starter
The f**k is nou weer een proto-fascist? Die gasten verzinnen ook elke dag nieuwe termen.
Een manier om iemand een fascist te noemen zonder het te hoeven bewijzen.

Brittannica.
The term protofascism is also used in a slightly more general sense to refer to any political movement whose activities make the emergence of fascism more likely. By definition, protofascist movements display some of the common characteristics of fascism—such as the scapegoating of ethnic or religious minorities, the glorification of violence, and the promotion of the Führerprinzip (“leadership principle”), the belief that the party and the state should have a single leader with absolute power—but usually do not share its radicalism or totalitarian ambitions.

Los van wat je van de partijen vind is het wel de vraag of het wenselijk is dat alles zo over helt naar 1 partij, dat is imo geen goede afspiegeling van bevolking, in elk geval niet de losse stemmen voor beide partijen.
Eens!

Als de marge niet te groot is dan valt het wel mee, tenzij alle Reps ja-knikkende Trumpers zijn.

Het duurt dan wsl maar 2 jaar.

Het effect op SCOTUS, benoemingen voor het leven is echt mega, of moet ik zeggen "maga".

• Topic Starter Topic Starter
Is voor of na hij je schoenen heeft moeten poetsen?
Die gast is een grotere racist dan ik. Zijn groet als mensen er weer vandoor gaan is altijd:
"tschüs hakenkrüs"
Zet regelmatig 'Erika' op via spotify en maakt meer negergrappen dan ik.

Geweldige gozer.
Hij is een donkere die geadopteerd is door blanke ouders.

Die gast is een grotere racist dan ik. Zijn groet als mensen er weer vandoor gaan is altijd:
"tschüs hakenkrüs"
Zet regelmatig 'Erika' op via spotify en maakt meer negergrappen dan ik.

Geweldige gozer.
Hij is een donkere die geadopteerd is door blanke ouders.
Klinkt als, hij draagt een masker.

Beetje FOX en CCN gekeken vanochtend. Lang verhaal kort. FOX heeft het over het beleid wat de Republikeinen willen voeren en wat de Democraten niet hebben gevoerd. CNN heeft het vooral over dat Harris niet alles heeft kunnen zeggen vanwege haar sekse en kleur.

Je verzint het niet.

Zou het echt zo simpel zijn?
Nee, de inflatie is ook niet best geweest voor de "simpele mensen".

Iedereen die wit ipv blank zegt zouden ze 3 zweepslagen en 4 uur katoenplukken als straf moeten geven.
Met een dubbele portie voor iedereen die "liberal" meent te kunnen vertalen als "liberale".

Oh wacht...
Het zijn altijd liberale blanke vrouwen.

Ook Allan Lichtman die al 40 jaar de verkiezingen goed voorspelt zit er goed naast.
Screenshot_20241106_092152_Samsung Internet.jpg

WAAR IS ZELENSKY

Terug
Naar boven