- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Gadver
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gadver
Maar dan loop je wel flink achter de feiten aan, ten eerste duurt het tot ruim een week na infectie voordat mensen worden opgenomen en de opname cijfers van de laatste 3 dagen zijn ook nooit volledig.Wat een soap serie is het aan het worden. Lijkt mij voor de samenleving beter als men geen aandachts meer schenkt aan de besmettingscijfers maar alleen kijkt naar de ziekenhuisbezetting.
Wat dingen die komende weken te doen zijn. Niet veel soeps, wat cabaret, voetbal, een paar kroegjes, ect. Maar 't is iets
Wat ik bedoelde te zeggen is ook niet dat deze cijfers niet geregistreerd zouden moeten worden, maar dat de media deze cijfers niet dagelijks de maatschappij inslingerd. Het zorgt voor veel onrust. Er zijn teveel variabelen die nu de besmettingscijfers doen fluctueren waardoor wij burgers er eigenlijk weinig mee kunnen. Behalve er paniekerig een ongenuanceerde subjectieve mening over ventileren.Maar dan loop je wel flink achter de feiten aan, ten eerste duurt het tot ruim een week na infectie voordat mensen worden opgenomen en de opname cijfers van de laatste 3 dagen zijn ook nooit volledig.

Daar heb je helemaal gelijk in, maar als de data niet openlijke gedeeld zou worden is dat ook weer voer voor allerlei complottheorieën.Wat ik bedoelde te zeggen is ook niet dat deze cijfers niet geregistreerd zouden moeten worden, maar dat de media deze cijfers niet dagelijks de maatschappij inslingerd. Het zorgt voor veel onrust. Er zijn teveel variabelen die nu de besmettingscijfers doen fluctueren waardoor wij burgers er eigenlijk weinig mee kunnen. Behalve er paniekerig een ongenuanceerde subjectieve mening over ventileren.![]()
Ik kan nergens de simpele data van het aantal dagelijkse besmettingen vinden in een CSV bestand oid.Zo vat ik het ook helemaal niet op, ik houd wel van een kritische houding en zonder dwarsliggers is er geen spoor. Ik heb weleens gezocht of mensen de r-factor hebben gecontroleerd, want zo moeilijk is dat niet, maar ik heb dat niet kunnen vinden. Jouw vragen en opmerkingen geven net dat laatste zetje om het dan maar even zelf te doen.
Ook weer waar inderdaad.Daar heb je helemaal gelijk in, maar als de data niet openlijke gedeeld zou worden is dat ook weer voer voor allerlei complottheorieën.
Wat wil jij met die week doen dan?Maar dan loop je wel flink achter de feiten aan, ten eerste duurt het tot ruim een week na infectie voordat mensen worden opgenomen en de opname cijfers van de laatste 3 dagen zijn ook nooit volledig.
Eerder versoepelen?

Daar ga jij toch niet over

Zeker niet, maar kan dan kan je alle informatie voorziening omtrent corona wel achterwege laten en het beleid gewoon zonder enige transparantie door de overheid laten bepalen.
Vast een storing ergens.
Zijn de levend of dood het ziekenhuis uitgegaan? Dat vermelden ze er nooit bij.
Who cares?Zijn de levend of dood het ziekenhuis uitgegaan? Dat vermelden ze er nooit bij.
Gewoon gemiddeld dus.Vandaag (15 april) zijn er 8.797 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 3.317 meer dan de vorige waarde.
Het gemiddelde van gisteren en vandaag is 7138.
Inclusief de niet gemelde positieve test van gisteren.Vandaag (15 april) zijn er 8.797 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 3.317 meer dan de vorige waarde.
Het gemiddelde van gisteren en vandaag is 7138.
De signaalwaarde is 7 per 100k en dat gemiddelde is > 40 per 100k, zo'n 6 x hoger, hoezo prima score?Inclusief de niet gemelde positieve test van gisteren.
Gisteren 5480 vandaag 8797 = gemiddeld 7138,5. Prima score.![]()