MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

😛
182409103_10159778566049301_7259109748001187202_n.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.103
Waar maakt die zich druk om als zijn kinderen gevaccineerd zijn? De angstcultuur begint al goede vormen aan te nemen.
Omdat anderen je wil opleggen voor sommigen een heerlijk gevoel is.

Hoe noem je dat nog ookal weer, daar is een Italiaans woord voor :D.

Gefeliciteerd jongens, we krijgen een vaccinatiepaspoort (niet dat gele boekje) voor covid. Fijne bevrijdingsdag allemaal.. wie heeft de vlag halfstok (of omgekeerd) hangen?

Hadden de wappies toch gelijk.
E0k0TgRXsAETMVT.jpeg

Nu.nl is weer eens full of shit.

E0k0TsSWEAAmGrP.jpeg

Artikel uit 2020

• #3.107

Artikel uit 2020
I know. Daarom verbaasde ik mij ook over de mensen die dit bleven ontkennen.

Moet je nagaan hoe sneaky ze zijn in de regering, want ondertussen bleef hij gewoon glashard liegen:

De grote truuk van de duivel is doen alsof ie niet bestaat.

• #3.113
Ik heb nu 4 van die gele vaccinatie boekjes in huis. Een digitaal systeem is dan toch veel handiger? :thinking:
Ja die gele boekjes, die ze ook wel vaccinatiepaspoorten noemen. En dan daar een digitaal systeem van.

Een soort van digitaal vaccinatiepaspoort dus. Maar dan noemen we het geen paspoort, want dat is het niet, maar eigenlijk ook weer wel.

Je zou iets moeten doen met dit idee.

Waar maakt die zich druk om als zijn kinderen gevaccineerd zijn? De angstcultuur begint al goede vormen aan te nemen.
Je vergist je.

Het gaat om de besmetting van niet gevaccineerden door omstandigheden (bij BMR is dit meestal leeftijd) door niet gevaccineerden door religieuze of andere motivaties.

Ja die gele boekjes, die ze ook wel vaccinatiepaspoorten noemen. En dan daar een digitaal systeem van.

Een soort van digitaal vaccinatiepaspoort dus. Maar dan noemen we het geen paspoort, want dat is het niet, maar eigenlijk ook weer wel.

Het heeft de symptomen va de griep, het ziet er uit als de griep, er overlijden evenveel mensen aan als aan de griep maar we noemen het Corona.

Je zou iets moeten kunnen met dit idee.

Ik heb het altijd vaccinatieboekje genoemd en een digitale versie is wel hand. We hebben mijn zoontje laten vaccineren tegen waterpokken wat ongebruikelijk is in Nederland en over ca. 15 jaar zou die herhaald moeten worden. Dat moet je tegen die tijd dan wel onthouden hebben want niemand in zijn omgeving zal dat ook hebben.

Yep, dit is hoe ontwaken vs onderwerpen er uitziet!!

Het heeft de symptomen va de griep, het ziet er uit als de griep, er overlijden evenveel mensen aan als aan de griep maar we noemen het Corona.

Je zou iets moeten kunnen met dit idee.
Ja, allemaal vasthouden aan de juiste determinering. Diegene die dat niet kunnen moeten maar gewoon niet meer mee doen met de discussie.

Terug
Naar boven