Waar maakt die zich druk om als zijn kinderen gevaccineerd zijn? De angstcultuur begint al goede vormen aan te nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar maakt die zich druk om als zijn kinderen gevaccineerd zijn? De angstcultuur begint al goede vormen aan te nemen.
Omdat anderen je wil opleggen voor sommigen een heerlijk gevoel is.Waar maakt die zich druk om als zijn kinderen gevaccineerd zijn? De angstcultuur begint al goede vormen aan te nemen.
.Omdat anderen je wil opleggen voor sommigen een heerlijk gevoel is.
Hoe noem je dat nog ookal weer, daar is een Italiaans woord voor.
![]()
GeenStijl: 5 mei. Nederland krijgt TOCH vaccinatiepaspoort
Een Vaccin Ausweis. Op Bevrijdingsdag. OH IRONIEwww.geenstijl.nl
Gefeliciteerd jongens, we krijgen een vaccinatiepaspoort (niet dat gele boekje) voor covid. Fijne bevrijdingsdag allemaal.. wie heeft de vlag halfstok (of omgekeerd) hangen?
Hadden de wappies toch gelijk.
![]()
Nu.nl is weer eens full of shit.
![]()
I know. Daarom verbaasde ik mij ook over de mensen die dit bleven ontkennen.![]()
Sold: 50 million digital health passports
A British cyber security company, VST Enterprises has signed a contract with international digital health technology firm Circle Pass Enterprises (CPE), owner of ‘Covi-Pass’, to supply 50 million of its ‘digital health passports’ to 15 countries.healthcare-in-europe.com
Artikel uit 2020
I know. Daarom verbaasde ik mij ook over de mensen die dit bleven ontkennen.
Moet je nagaan hoe sneaky ze zijn in de regering, want ondertussen bleef hij gewoon glashard liegen:
O ok dan is het goed.Het is ook geen paspoort, het is een registratiesysteem.
Ik heb nu 4 van die gele vaccinatie boekjes in huis. Een digitaal systeem is dan toch veel handiger?

Ja die gele boekjes, die ze ook wel vaccinatiepaspoorten noemen. En dan daar een digitaal systeem van.Ik heb nu 4 van die gele vaccinatie boekjes in huis. Een digitaal systeem is dan toch veel handiger?![]()
Je vergist je.Waar maakt die zich druk om als zijn kinderen gevaccineerd zijn? De angstcultuur begint al goede vormen aan te nemen.
Het heeft de symptomen va de griep, het ziet er uit als de griep, er overlijden evenveel mensen aan als aan de griep maar we noemen het Corona.Ja die gele boekjes, die ze ook wel vaccinatiepaspoorten noemen. En dan daar een digitaal systeem van.
Een soort van digitaal vaccinatiepaspoort dus. Maar dan noemen we het geen paspoort, want dat is het niet, maar eigenlijk ook weer wel.
Je zou iets moeten doen met dit idee.
Ik heb het altijd vaccinatieboekje genoemd en een digitale versie is wel hand. We hebben mijn zoontje laten vaccineren tegen waterpokken wat ongebruikelijk is in Nederland en over ca. 15 jaar zou die herhaald moeten worden. Dat moet je tegen die tijd dan wel onthouden hebben want niemand in zijn omgeving zal dat ook hebben.Ja die gele boekjes, die ze ook wel vaccinatiepaspoorten noemen. En dan daar een digitaal systeem van.
Een soort van digitaal vaccinatiepaspoort dus. Maar dan noemen we het geen paspoort, want dat is het niet, maar eigenlijk ook weer wel.
Je zou iets moeten doen met dit idee.
Ja, allemaal vasthouden aan de juiste determinering. Diegene die dat niet kunnen moeten maar gewoon niet meer mee doen met de discussie.Het heeft de symptomen va de griep, het ziet er uit als de griep, er overlijden evenveel mensen aan als aan de griep maar we noemen het Corona.
Je zou iets moeten kunnen met dit idee.
Ja, allemaal vasthouden aan de juiste determinering. Diegene die dat niet kunnen moeten maar gewoon niet meer mee doen met de discussie.