AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Maar niet erg gangbaar buiten jouw wereld. In de chemie, waarbij tussendoor afronden misschien vaker gebeurt, kan het een oplossing zijn...
Dat zou heel goed kunnen.

Bij foutmarges houden we trouwens aan 4 en hoger naar boven afronden.
 
Zojuist gehoord in het NOS journaal. Amsterdamse logica bij de ontruiming van het Vondelpark:

"Als dat virus zo gevaarlijk was geweest, was iedereen wel thuis gebleven."
 
Laatst bewerkt:
"Als dat virus zo gevaarlijk was geweest, was iedereen wel thuis gebleven."

Dit klopt toch ook?
Als het virus echt gevaarlijk zou zijn geweest had je als overheid mensen niet hoeven dwingen om binnen te blijven...
Dan blijven ze vrijwillig wel binnen, mensen willen niet graag dood hoor.
 
Dit klopt toch ook?
Als het virus echt gevaarlijk zou zijn geweest had je als overheid mensen niet hoeven dwingen om binnen te blijven...
Dan blijven ze vrijwillig wel binnen, mensen willen niet graag dood hoor.
Daarmee kun je alle gedrag goedpraten toch?

"Als met 180 over de snelweg rijden zo gevaarlijk was geweest, had niemand het gedaan."
 
Daarmee kun je alle gedrag goedpraten toch?

"Als met 180 over de snelweg rijden zo gevaarlijk was geweest, had niemand het gedaan."
Dat zijn maar uitzonderingen (zelfs met de familie in de auto wordt ik weinig ingehaald) , maar dit gaat wel op voor roken, alcohol, slecht/ te veel eten, drugs gebruik.
 
Golf 4 incoming!!

hooikoorts...
 
Dat zijn maar uitzonderingen (zelfs met de familie in de auto wordt ik weinig ingehaald) , maar dit gaat wel op voor roken, alcohol, slecht/ te veel eten, drugs gebruik.
Het gaat mij vooral om de redenering die krom is, niet of de vergelijking 1 op 1 klopt. Nu snap ik ook wel dat in het geval van dit virus het waarschijnlijk niet gevaarlijk is voor de meeste jongeren in het Vondelpark gisteravond, maar ze doen wel hard hun best om de derde golf in gang te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Golf 4 incoming!!

hooikoorts...
Ik heb sinds eergisteren na een uurtje chillen in het park wel vreselijke hooikoortsverschijnselen door al die bloeiende bomen. Daarna iedereen keihard in het gezicht niezen, want corona is toch maar een griepje.
 
Ik heb sinds eergisteren na een uurtje chillen in het park wel vreselijke hooikoortsverschijnselen door al die bloeiende bomen. Daarna iedereen keihard in het gezicht niezen, want corona is toch maar een griepje.

hier ook snot all over.. ben benieuwd hoe ik zo ontvangen wordt aan de schoolpoort.
 
maar zo doen wel hard hun best om de derde golf in gang te zetten.

4de inmiddels he, wel up to date blijven.
3de moest naar beneden bijgesteld worden dus daar kunnen we niet meer mee dreigen natuurlijk
 
Jemig, wat zijn de jongeren toch vre-se-lijk begaan met ons milieu... Resultaat na een middagje chillen in het Vondelpark :eek:

Net toen de parkbezoekers alles netjes wilden opruimen werd het park 'schoongeveegd' door de pliesie? :dunno:

Politie bekogeld, daar was de troep van, zachte aanpak van Halsema werkt wel.

Overigens zaten de grote vuilcontainers zichtbaar in de repo overvol.
 
Laatst bewerkt:
Het gevaar op de weg zijn altijd de andere weggebruikers.
Juist. Je kunt beter 180 op de linkerbaan rijden dan zo’n lul die met 110 inhaalt waar je 120 of 130 mag.
 
Het gevaar op de weg zijn altijd de andere weggebruikers.
Ja, het ligt altijd aan die ander! Beetje analoog daaraan:

Retail: Wij kunnen veilig open, dat hebben wel al een jaar lang bewezen!
Horeca: Wij kunnen veilig open. Alle plannen liggen klaar!
Sekswerkers: Wij willen open. Wij weten als geen ander hoe we met beschermingsmiddelen om moeten gaan!

Kortom: we kunnen weer terug naar het 'oude normaal'. Bye bye covid. :popcorn2:
 
Juist. Je kunt beter 180 op de linkerbaan rijden dan zo’n lul die met 110 inhaalt waar je 120 of 130 mag.
Was iedereen maar zo'n ervaren bestuurder als wovano. Dan kon iedereen 180 rijden op de snelweg. :popcorn2:
 
Juist. Je kunt beter 180 op de linkerbaan rijden dan zo’n lul die met 110 inhaalt waar je 120 of 130 mag.
Zon lul schrikt, daar zit het gevaar in

Die 100/130 regel versterkt dat alleen maar, maar dat is een andere discussie. Net als dat het in Duitsland minder gevaarlijk is :rolleyes:
 
Veiligheid in het verkeer is eerst de 80+ers vaccineren, die vervolgens op weg gaan, met als gevolg dat ze kinderen gaan doodrijden.
Hoe redt het vaccin dan nog ?
 
Back
Naar boven