MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

En wij stemmers zijn de enige die dat ooit kunnen veranderen. Ik was hiervoor altijd redelijk voor de VVD, maar aangezien het toch altijd een coalitie wordt stem ik liever zo rechts mogelijk. Dat inzicht zouden meer VVD stemmers moeten hebben.
Dus je gaat op een partij stemmen waarmee niemand een coalitie wilt vormen?

Ja dan worden er echt dingen veranderd.

En wij stemmers zijn de enige die dat ooit kunnen veranderen. Ik was hiervoor altijd redelijk voor de VVD, maar aangezien het toch altijd een coalitie wordt stem ik liever zo rechts mogelijk. Dat inzicht zouden meer VVD stemmers moeten hebben.
Ik ga daar deels in mee, ik stem ook voornamelijk VVD en zo nu en dan een andere partij in die hoek. Je kan het (falende) beleid van de afgelopen tijd wel proberen af te schuiven op de VVD, maar zij waren niet de enige regeringspartij in deze coalitie. Als ik nu puur naar de programma’s en stemwijzers kijk kom ik weer uit bij de VVD. Waar doe ik dan beter aan, op de VVD stemmen die dan waarschijnlijk weer zal mee regeren, of als protest PVV, FvD of JA21 stemmen en dan mijn stem in de oppositie verloren laten gaan terwijl ik het in de basis al minder met hun standpunten eens ben?

Je mag om meerdere redenen verwachten van wel en dan staan we aan het begin van de derde golf.

Hou ons op de hoogte!

Je mag om meerdere redenen verwachten van wel en dan staan we aan het begin van de derde golf.

En dan hopelijk honderden terrassen open op 2 maart, iedereen op één kluit.
VO en MBO erbij open, mooie coronahaarden
Mooi vooruitzicht

Ik ga daar deels in mee, ik stem ook voornamelijk VVD en zo nu en dan een andere partij in die hoek. Je kan het (falende) beleid van de afgelopen tijd wel proberen af te schuiven op de VVD, maar zij waren niet de enige regeringspartij in deze coalitie. Als ik nu puur naar de programma’s en stemwijzers kijk kom ik weer uit bij de VVD. Waar doe ik dan beter aan, op de VVD stemmen die dan waarschijnlijk weer zal mee regeren, of als protest PVV, FvD of JA21 stemmen en dan mijn stem in de oppositie verloren laten gaan terwijl ik het in de basis al minder met hun standpunten eens ben?

Dat hoeft voor ja21 niet het geval te zijn. Ze hebben acht zetels in de eerste kamer en zijn dus voor de VVD een aangename vervanger voor een andere kleine partij, zoals de ChristenUnie. Nadeel is dan weer dat het een nieuwe partij is, die zich nog moet bewijzen. De kans dat ze meteen in een coalitie komen, is daarmee niet heel groot.

Dat hoeft voor ja21 niet het geval te zijn. Ze hebben acht zetels in de eerste kamer en zijn dus voor de VVD een aangename vervanger voor een andere kleine partij, zoals de ChristenUnie. Nadeel is dan weer dat het een nieuwe partij is, die zich nog moet bewijzen. De kans dat ze meteen in een coalitie komen, is daarmee niet heel groot.
Klopt, maar in mijn geval is dat dan wel echt een proteststem omdat ik vermoedelijk toch meer raakvlakken heb met de visie van de VVD.

• Like
Waarderingen: Pren
Het mooiste was tijdens de verkiezingen voor de regering VVD/PvdA, iedereen moest en zou strategisch stemmen!

Een stem op de VVD, want anders zou de PvdA regeren, of een stem op de PvdA, want anders zou de VVD gaan regeren.

Dat was leuk al die beteuterde gezichtjes.

Moeten we eerst op een partij stemmen die weer minstens 130 overdag invoert op de snelweg. Geloof dat FvD het naar Duits model wil doen, op sommige plekken zo hard als je wil.
In Nederland zijn amper stukken waar dat kan, buiten het feit dat de meeste Nederlanders niet met dat soort vrijheden om kunnen gaan, zie ook Vondelpark of 'veilig 180 rijden'.

En dan hopelijk honderden terrassen open op 2 maart, iedereen op één kluit.
VO en MBO erbij open, mooie coronahaarden
Mooi vooruitzicht
Kon in de zomer toch ook zonder dat corona slachtoffers toenamen? Of lukt het de Britse variant wel in de (warmere) buitenlucht?

Je kan het volk nu toch niet langer meer opsluiten, de temperatuur gaat omhoog en dan moet je een keuze maken tussen meer besmettingen of minder.
Willen jullie meer, of minder.....

external-content.duckduckgo.com.jpg

besmettingen. :D

O.K., dan gaan we dat regelen!

Kabinet niet van plan toe te geven aan opstandige horecabazen: ‘Het wordt een ingewikkeld weekje’​

,,Het wordt een ingewikkeld weekje. Maar nu een extra push geven op de versoepelingen zonder een advies van het OMT en onder huidige epidemiologische omstandigheden de extreme doemscenario´s van het RIVM, is geen begaanbare weg.”

Kabinet niet van plan toe te geven aan opstandige horecabazen: ‘Het wordt een ingewikkeld weekje’
Goed zo. Toegeven aan de groep die het hardst lobbyt/schreeuwt is sowieso geen goed plan. Bovendien, als je toegeeft aan 1 groep, wil de rest ook en is het hek van de dam.

Goed zo. Toegeven aan de groep die het hardst lobbyt/schreeuwt is sowieso geen goed plan. Bovendien, als je toegeeft aan 1 groep, wil de rest ook en is het hek van de dam.
Precies, f**k die ondernemers.
Ik vind een passende straf dat ze extra lang dicht moeten, zelfs als de besmettingen op een laag punt staan

Het openen van de kappers en dergelijke is toch ook toegeven aan geschreeuw?

Terug
Naar boven