AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Dat is een stukje desintresse van de persoon, want als je iets wilt weten lees je er een boek over. Nu zijn qua voeding en gezond doen er redelijk veel meningen, maar de algemene trend is volgens mij vaak goed genoeg om gezond(er) te leven.
@chrash heb je meer zinnige of onzinnige zaken over voeding geleerd bij je PT opleiding?

Wat voeding betreft is niets bij definitie gezond, je zult moeten combineren en variëren.
Klopt, maar combineren met frikandellen en cola of alcohol hoeft niet.

Als je gewoon elke dag groente, piepers, onbewerkt vlees, brood en geen fabrieksvoer eet zit je al heel snel aan de gezonde kant. Af en toe wat slechts kan ook best wel maar 3 bakken B&J in de week is niet heel goed voor je.
En stiekem weet iedereen dat wel, alleen is fastfood makkelijker en lekkerder voor sommige mensen.

Was un mooie onder koffer operaatsie.

giphy.gif

Het is mijn indruk dat je gewoon je eigen mening herhaalt ipv het stuk te lezen en in je antwoord te betrekken.

Tegen iemand met één been zeggen dat hij als de lift het niet doet de trap maar moeten nemen en dan klagen dat hij er zoveel langer over doet dan jij.

Het kan, maar of dat een oplossing dichtbij brengt betwijfel ik.
Jezus de discussies gaan wel hard achteruit hier. Obesitas en één been. :roflol:

We zullen hier ook nooit uit komen. Je vette bek volproppen is een keuze. Eén been hebben. Nouja ik ga er niet vanuit anders heeft diegene wel hulp nodig.

Betekent niet dat ze het niet nog eens kunnen krijgen!

Is er ergens al een record voor de persoon die het vaakst corona heeft gehad? M'n vriendin heeft nu voor de 3e keer corona, terwijl ik nog steeds niks heb gehad :roflol:
Mijn pa heeft zijn prik gehad.

En ons mam komt van compas die worden niet ziek

Betekent niet dat ze het niet nog eens kunnen krijgen!

Is er ergens al een record voor de persoon die het vaakst corona heeft gehad? M'n vriendin heeft nu voor de 3e keer corona, terwijl ik nog steeds niks heb gehad :roflol:
Heeft ze er ook al last van gehad of niet?

Terug
Naar boven