- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een gezondheidscheck verplicht?Wat mij niet duidelijk wordt is of die gezondheidscheck (bij mijn gym verwerkt in de reserverings app) en het reserveren zelf uberhaupt nog wel verplicht zijn vanaf zaterdag?
Registreren wel, reserveren mogelijk niet, hoewel dat een goede controle is op het maximale aantal.Wat mij niet duidelijk wordt is of die gezondheidscheck (bij mijn gym verwerkt in de reserverings app) en het reserveren zelf uberhaupt nog wel verplicht zijn vanaf zaterdag?
President Filipijnen: wie zich niet laat vaccineren wordt opgepakt
Of je je wilt laten inenten tegen het coronavirus is in Nederland je eigen zaak, maar in de Filipijnen ligt dat anders. President Duterte heeft gedreigd dat hij landgenoten die geen prik willen zal laten oppakken. Wie zich niet laat vaccineren kan beter naar het buitenland vertrekken, aldus de president, die bekendstaat om zijn boude uitspraken. "Als je je niet wilt laten vaccineren, zal ik je laten oppakken en het vaccin in je kont prikken", foeterde Duterte in een tv-toespraak.
Hij zal lokale bestuurders vragen om namenlijsten van inwoners die geen trek hebben in het vaccin. De vaccinatiecampagne in de Filipijnen is in maart begonnen, na flinke aanloopproblemen: de levering van vaccins verliep moeizaam en de bereidheid tot inenten onder de bevolking is laag. Duterte legt de verantwoordelijkheid daarvoor bij westerse landen die alle vaccins voor zichzelf houden, ten koste van armere landen. In de Filipijnen zijn ruim 1,3 miljoen coronabesmettingen vastgesteld, bijna 24.000 mensen zijn overleden aan het virus.

Tuurlijk wel. Is toch gezellig, beetje stapelen?
Laat het bier trouwens eens staan!Tuurlijk wel. Is toch gezellig, beetje stapelen?
Groot deel zal wel slapend lid zijn, en een deel komt alleen voor bijvoorbeeld groepslessen of cardio. Maar met 300 per uur (of anderhalf uur, is het daar, dacht ik?) kom je een heel eind.

Zolang we maar niet weer voor mitigatie gaan, de volgende ronde gewoon de hamer en de dans, bij voorkeur regionaal.En dit tegelijk met de griepgolf die er aankomt. Weer miljoenen doden in Nederland
![]()
Viroloog: ’In het najaar grote griepgolf naast corona’
Nederland kan zich komend najaar schrap zetten voor een grote griepgolf. En corona blijft ook. Daarvoor waarschuwt viroloog Louis Kroes van het LUMC.www.telegraaf.nl
Ik denk dat als we nu snel alle kinderen ook inspuiten met ' het vaccin' we de winter mischien wel overleven.
Wat fijn dat er nu ook een viroloog zegt, wat ik al weken zeg 😜En dit tegelijk met de griepgolf die er aankomt. Weer miljoenen doden in Nederland
![]()
Viroloog: ’In het najaar grote griepgolf naast corona’
Nederland kan zich komend najaar schrap zetten voor een grote griepgolf. En corona blijft ook. Daarvoor waarschuwt viroloog Louis Kroes van het LUMC.www.telegraaf.nl
Ik denk dat als we nu snel alle kinderen ook inspuiten met ' het vaccin' we de winter mischien wel overleven.
Zeg je nu dat we kunnen besparen op onderzoek?Wat fijn dat er nu ook een viroloog zegt, wat ik al weken zeg 😜

Noem je mij nu goedkoop? 😱
Niet meer dan logisch gevolg toch? Normaliter wordt aan de hand van het winterseizoen op het zuidelijk halfrond voorspeld welke influenza variant dominant gaat zijn op het noordelijk halfrond en daar het vaccin op afgesteld... Die kans hebben ze nu niet en wordt het letterlijk gokken.Wat fijn dat er nu ook een viroloog zegt, wat ik al weken zeg 😜
Waarom plaats je het vaccin tussen aanhalingstekens?
Onderzoek 'kost duur'!
Ik snap de grap niet?Wappies met nonsense argumenten zijn vaak niet de beste in correcte spelling.
Slechte humor is 1 van de bijwerkingen.