MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Mensen die nog steeds volledig afhankelijk zijn van een sportschool en thuis wat kunnen schuiven met ruimte, hebben het m.i. in de meeste gevallen niet helemaal begrepen.

Wat mij niet duidelijk wordt is of die gezondheidscheck (bij mijn gym verwerkt in de reserverings app) en het reserveren zelf uberhaupt nog wel verplicht zijn vanaf zaterdag?
Registreren wel, reserveren mogelijk niet, hoewel dat een goede controle is op het maximale aantal.

De gezondheidscheck stelt in de praktijk niet zoveel voor.

President Filipijnen: wie zich niet laat vaccineren wordt opgepakt​

Of je je wilt laten inenten tegen het coronavirus is in Nederland je eigen zaak, maar in de Filipijnen ligt dat anders. President Duterte heeft gedreigd dat hij landgenoten die geen prik willen zal laten oppakken. Wie zich niet laat vaccineren kan beter naar het buitenland vertrekken, aldus de president, die bekendstaat om zijn boude uitspraken. "Als je je niet wilt laten vaccineren, zal ik je laten oppakken en het vaccin in je kont prikken", foeterde Duterte in een tv-toespraak.
Hij zal lokale bestuurders vragen om namenlijsten van inwoners die geen trek hebben in het vaccin. De vaccinatiecampagne in de Filipijnen is in maart begonnen, na flinke aanloopproblemen: de levering van vaccins verliep moeizaam en de bereidheid tot inenten onder de bevolking is laag. Duterte legt de verantwoordelijkheid daarvoor bij westerse landen die alle vaccins voor zichzelf houden, ten koste van armere landen. In de Filipijnen zijn ruim 1,3 miljoen coronabesmettingen vastgesteld, bijna 24.000 mensen zijn overleden aan het virus.

Misschien is Rutte aan het roer nog niet zo'n ramp. :roflol:

Dat zijn er toch geen 2500 tegelijk? :rolleyes:
Tuurlijk wel. Is toch gezellig, beetje stapelen?

Groot deel zal wel slapend lid zijn, en een deel komt alleen voor bijvoorbeeld groepslessen of cardio. Maar met 300 per uur (of anderhalf uur, is het daar, dacht ik?) kom je een heel eind.

Tuurlijk wel. Is toch gezellig, beetje stapelen?

Groot deel zal wel slapend lid zijn, en een deel komt alleen voor bijvoorbeeld groepslessen of cardio. Maar met 300 per uur (of anderhalf uur, is het daar, dacht ik?) kom je een heel eind.
Laat het bier trouwens eens staan!

WHO (...) advies: vrouwen in vruchtbare leeftijd kunnen alcohol beter laten staan​

Edit: oops, verkeerde linkje...

Zoet bloed bestaat niet, maar waarom prikken muggen de een wel en de ander niet?​

Aan de (Gin-) Tonic dus!

En dit tegelijk met de griepgolf die er aankomt. Weer miljoenen doden in Nederland :(

Ik denk dat als we nu snel alle kinderen ook inspuiten met ' het vaccin' we de winter mischien wel overleven.
Zolang we maar niet weer voor mitigatie gaan, de volgende ronde gewoon de hamer en de dans, bij voorkeur regionaal.

Op naar de volgende, proost!

En dit tegelijk met de griepgolf die er aankomt. Weer miljoenen doden in Nederland :(

Ik denk dat als we nu snel alle kinderen ook inspuiten met ' het vaccin' we de winter mischien wel overleven.
Wat fijn dat er nu ook een viroloog zegt, wat ik al weken zeg 😜

Wat fijn dat er nu ook een viroloog zegt, wat ik al weken zeg 😜
Niet meer dan logisch gevolg toch? Normaliter wordt aan de hand van het winterseizoen op het zuidelijk halfrond voorspeld welke influenza variant dominant gaat zijn op het noordelijk halfrond en daar het vaccin op afgesteld... Die kans hebben ze nu niet en wordt het letterlijk gokken.
Waarom plaats je het vaccin tussen aanhalingstekens?

Omdat er helemaal geen vaccin in zit, is pure genmanipulatie. WordT nou eens wakker domme ginger!!

Noem je mij nu goedkoop? 😱
Onderzoek 'kost duur'!

Terwijl we alleen maar een Tia Dalma of andere heks nodig hebben, wie weet als we die heks aan een boom binden en wat lieve woordjes in het oor fluisteren bevrijden we mogelijk een godin.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.657
Lekker verdienen dit voor Pfizer en Co. Elk jaar een paar miljard shotjes verkopen.

En dat tot het einde der dagen.

Terug
Naar boven