- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Aangezien we toch geen geld meer uit hoeven geven aan onderzoek kunnen we dat aan Greta Turnberg vragen, zo lang duurt dat niet meer, is volgende week ofzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien we toch geen geld meer uit hoeven geven aan onderzoek kunnen we dat aan Greta Turnberg vragen, zo lang duurt dat niet meer, is volgende week ofzo.
Om steks een man te noemen gaat wat verWetenschappelijk onderzoek is racisme. Weet je wel hoeveel wetenschappers blanke mannen zijn? Zie @Steks
Een mooi voorbeeld van gebrek aan beter?Wetenschappelijk onderzoek is racisme. Weet je wel hoeveel wetenschappers blanke mannen zijn? Zie @Steks
Toch mooi, zelfinzicht.
Zie dat bedoel ik dus. Dus jij als blanke man vindt jezelf beter dan anderen. Omdat je een blanke man bent.
Laat de “niet blanke man” dan maar het tegendeel bewijzen.Zie dat bedoel ik dus. Dus jij als blanke man vindt jezelf beter dan anderen. Omdat je een blanke man bent.
Dit soort toxische masculiniteit maakt de samenleving kapot.
Bewijslast is racistisch.Laat de “niet blanke man” dan maar het tegendeel bewijzen.
Die heeft niet jouw baan, jij moet bewijzen dat jij niet iemands anders plek in neemt, als je dat niet kan, dan doe je dat wel, zo werkt antiracisme.Laat de “niet blanke man” dan maar het tegendeel bewijzen.
Is een privilege niet een verkregen recht? Wat kan ik daar dan aan doen?Die heeft niet jouw baan, jij moet bewijzen dat jij niet iemands anders plek in neemt, als je dat niet kan, dan doe je dat wel, zo werkt antiracisme.
Ja, maar dat recht heb jij verkregen door slavernij. Zonder slavernij was jij nooit chemisch analist geworden.Is een privilege niet een verkregen recht? Wat kan ik daar dan aan doen?
Teruggeven, plaats maken voor een ander. Het gaat niet om de kwalificaties die iemand heeft, maar hoe iemand te kwalificeren is.Is een privilege niet een verkregen recht? Wat kan ik daar dan aan doen?
Zonder slavernij waren de klagers nu nog steeds kokosnoten aan het klieven met stenen.Ja, maar dat recht heb jij verkregen door slavernij. Zonder slavernij was jij nooit chemisch analist geworden.
Je kan beginnen met het erkennen dat je een racist bent, omdat je blank bent. Vervolgens moet je je excuses daarvoor aanbieden, gevolgd door herstelbetalingen natuurlijk. 100 stuks kfc tenders en 10 watermeloenen.
Een gegeven aap mag je niet in de bek kijken.Teruggeven, plaats maken voor een ander. Het gaat niet om de kwalificaties die iemand heeft, maar hoe iemand te kwalificeren is.
Zonder slavernij zag Afrika er nu zo uit.Zonder slavernij waren de klagers nu nog steeds kokosnoten aan het klieven met stenen.
Is dat een gevangenis?
Ja, als ze niet tot slaaf waren gemaakt, maar gewoon uitgeroeid.