MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.682
Lol ik zie nog steeds overal dwazen met die kappies lopen. In de supermarkt, op de fiets, alleen in de auto.

Knettergek. De samenleving zit bomvol r**ards.
1624875364773.jpg

Lol ik zie nog steeds overal dwazen met die kappies lopen. In de supermarkt, op de fiets, alleen in de auto.

Knettergek. De samenleving zit bomvol r**ards.
1624875364773.jpg
Je zou zeggen makkelijke targets voor het GGZ.
Meteen gedwongen opnemen zulke lui, die moet je 's nachts bewaken.
Niet meer los laten

Je zou zeggen makkelijke targets voor het GGZ.
Meteen gedwongen opnemen zulke lui, die moet je 's nachts bewaken.
Niet meer los laten
Dat gaan ze toch juist met de rest doen, vooral al die antivaxxers zijn straks mooi op te ronden voor hun misdaad tegen de mensheid.

Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.
Als ze oprecht bang zijn dan prima toch, hou lekker je kapje voor.
Die mong*len die een half jaar met beflapje rondlopen, zogenaamd bang zijn voor ebola uuh corona en alles en iedereen erop aanspreken dat ze een moordenaar zijn als ze het kapje scheef dragen
maar vervolgens als Rutte zegt dat het kapje af mag gelijk af doen :roflol: . Net alsof de ghostbusters langs zijn gelopen en corona zo uit de lucht hebben gezogen.
Wel leuk om te zien tho

Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.
Die mong*len die een half jaar met beflapje rondlopen, zogenaamd bang zijn voor ebola uuh corona en alles en iedereen erop aanspreken dat ze een moordenaar zijn als ze het kapje scheef dragen
maar vervolgens als Rutte zegt dat het kapje af mag gelijk af doen :roflol: . Net alsof de ghostbusters langs zijn gelopen en corona zo uit de lucht hebben gezogen.
Wel leuk om te zien tho
Ik denk meer bang voor de boete. Kan nogal optellen als je verschillende keren moet betalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.691
Wel leuk om te zien tho
Mensen zijn slaafs. Zo blijkt maar weer.

Maar los van dat, waarom zou je een kapje dragen wanneer je alleen in de auto zit of buiten op de fiets zit? Makes no sense.

Wel leuk om te zien tho
Ik heb geen anderen scheef aangekeken e.d. als ze hun kapje niet droegen. Wel heb ik netjes een kapje gedragen, omdat het moest. Nu niet meer. Ik kan gewoon niet meerdere keren per dag een boete van (hoeveel is het?) 95 euro riskeren.

Op heel drukke plekken heb ik mondkapje nog om, mensen houden ook geen afstand en twee weken na 2e prik zijn nog niet voorbij.

Als ik in een drukke supermarkt of andere heel drukke plek zou lopen zal ik misschien ook nog wel zo'n ding opzetten, al was het maar om andere mensen eraan te herinneren dat het nog steeds 1,5 meter afstand is. Sinds die mondkapjes weg zijn zie je veel mensen totaal geen afstand meer houden.

Wie zijn dan de dwazen?
Knettergek. De samenleving zit bomvol r**ards
Ja!
Hoewel er grenzen aan zijn (geen befehl ist befehl), volg ik in beginsel gewoon de regels en adviezen. Als ik de regels en adviezen belachelijk vind, dan doe ik dat ook, maar het is veelal wel te merken wat ik ervan vind.

Ik hoorde trouwens van een IC verpleegkundige dat zij zich weer verveelden, wat gaan we daar nu aan doen?

Terug
Naar boven