apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
In een hoekje liggen janken en sterven.Wat hadden we kunnen doen als de Delta variant de oorspronkelijke variant was geweest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een hoekje liggen janken en sterven.Wat hadden we kunnen doen als de Delta variant de oorspronkelijke variant was geweest?
Is het daar nu ook niet meer verplicht?
Nee alleen nog in het ov volgens mij
Iets met pot en ketel
Je zou zeggen makkelijke targets voor het GGZ.Lol ik zie nog steeds overal dwazen met die kappies lopen. In de supermarkt, op de fiets, alleen in de auto.
Knettergek. De samenleving zit bomvol r**ards.
![]()
Dat is iets wat een kappie wappie zou zeggen.
Dat gaan ze toch juist met de rest doen, vooral al die antivaxxers zijn straks mooi op te ronden voor hun misdaad tegen de mensheid.Je zou zeggen makkelijke targets voor het GGZ.
Meteen gedwongen opnemen zulke lui, die moet je 's nachts bewaken.
Niet meer los laten
Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.Lol ik zie nog steeds overal dwazen met die kappies lopen. In de supermarkt, op de fiets, alleen in de auto.
. Net alsof de ghostbusters langs zijn gelopen en corona zo uit de lucht hebben gezogen.Ik denk meer bang voor de boete. Kan nogal optellen als je verschillende keren moet betalen.Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.
Als ze oprecht bang zijn dan prima toch, hou lekker je kapje voor.
Die mong*len die een half jaar met beflapje rondlopen, zogenaamd bang zijn voor ebola uuh corona en alles en iedereen erop aanspreken dat ze een moordenaar zijn als ze het kapje scheef dragen
maar vervolgens als Rutte zegt dat het kapje af mag gelijk af doen. Net alsof de ghostbusters langs zijn gelopen en corona zo uit de lucht hebben gezogen.
Wel leuk om te zien tho
Mensen zijn slaafs. Zo blijkt maar weer.Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.
Die mong*len die een half jaar met beflapje rondlopen, zogenaamd bang zijn voor ebola uuh corona en alles en iedereen erop aanspreken dat ze een moordenaar zijn als ze het kapje scheef dragen
maar vervolgens als Rutte zegt dat het kapje af mag gelijk af doen. Net alsof de ghostbusters langs zijn gelopen en corona zo uit de lucht hebben gezogen.
Wel leuk om te zien tho
Ik heb geen anderen scheef aangekeken e.d. als ze hun kapje niet droegen. Wel heb ik netjes een kapje gedragen, omdat het moest. Nu niet meer. Ik kan gewoon niet meerdere keren per dag een boete van (hoeveel is het?) 95 euro riskeren.Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.
Wel leuk om te zien tho
Leuk dat je ook een foto van @Peter R. Hebt genomen tijdens jullie koffiedate.
Als ik in een drukke supermarkt of andere heel drukke plek zou lopen zal ik misschien ook nog wel zo'n ding opzetten, al was het maar om andere mensen eraan te herinneren dat het nog steeds 1,5 meter afstand is. Sinds die mondkapjes weg zijn zie je veel mensen totaal geen afstand meer houden.Lol ik zie nog steeds overal dwazen met die kappies lopen. In de supermarkt, op de fiets, alleen in de auto.
Ja!
Hoewel er grenzen aan zijn (geen befehl ist befehl), volg ik in beginsel gewoon de regels en adviezen. Als ik de regels en adviezen belachelijk vind, dan doe ik dat ook, maar het is veelal wel te merken wat ik ervan vind.Ik vind eigenlijk die wappies nog minder erg dan al die hypocriete lui die hun kapje sinds t weekend ineens niet meer opdoen.
Hun vertellen het te accepteren of ander werk zoeken.Ik hoorde trouwens van een IC verpleegkundige dat zij zich weer verveelden, wat gaan we daar nu aan doen?
Wachten tot het november is zodat ze weer kunnen klagen dat ze het te druk hebben met Corona en griep patiëntenIk hoorde trouwens van een IC verpleegkundige dat zij zich weer verveelden, wat gaan we daar nu aan doen?