AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.101
Tja, als duizenden wappies met hagel schieten dan heb je altijd wel een paar treffers.
Zelfs een kapotte klok heeft 2x per dag gelijk. Hugo zal wel een digitale hebben waarvan de batterijen leeg zijn.

Ondertussen stapelen de juiste voorspellingen op en blijken de experts/politici keer op keer ernaast te zitten.

• #4.107
Ik heb ook nooit beweerd dat politici en beleidsmakers het bij het juiste eind hebben.
Ik heb nooit beweerd dat de wappies het bij het juiste eind hebben, ik constateer slechts dat hun voorspellingen verdomd vaak uitkomen, i.t.t. de beleidsmakers, politici en 'experts'. ;)

• #4.109
Hugo heeft misschien mooie blauwe schoenen, maar zeker weten geen strakke groene broek.

Ik voorspel dat we ooit allemaal een keer doodgaan.

• #4.115
Desalniettemin is het natuurlijk wel schrijnend hoe vaak de beleidsmakers ernaast zitten, ongeacht hoe 'vaak' de wappies gelukstreffers hebben.

En die variant zal dus resistent zijn voor je vaccin, anders komt ie niet in omloop. Zo zie je nu ook met de delta variant waarbij tevens de effectiviteit van de vaccins flink afneemt na 6 maanden. De enige oplossing is dan jaarlijks meerdere boostershots te nemen. Ik ga niet in die angst leven.
Ik vraag me af of dat met alle andere varianten zo zal zijn. Zullen er vast ook een paar zijn waar het het kans op sterven significant verlaagt.
Rabies is ook wel next-level fucked up om te krijgen.
Ik had er geen eens echt risico voor. Wel een land met risico, maar die kans was heel klein in de gebieden waar ik was. Maar zij was ook zo van waarom ook niet? Werd toch allemaal vergoed.

• #4.117
Ik vraag me af of dat met alle andere varianten zo zal zijn. Zullen er vast ook een paar zijn waar het het kans op sterven significant verlaagt.

Ik had er geen eens echt risico voor. Wel een land met risico, maar die kans was heel klein in de gebieden waar ik was. Maar zij was ook zo van waarom ook niet? Werd toch allemaal vergoed.
Kans is klein idd maar gevolgen zijn groot. Is fataal als je er niet binnen een paar dagen(*edit blijkbaar een paar weken) bij bent. En die dood is echt heel heel naar. 1 van de ergste.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven