XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

O jeetje, een vertaal fout. Nu is mijn hele post niet meer valide. Er staan vast nog wel meer foutjes in aangezien ik net wakker was.

Maar dat men struikelt over mijn woorden ipv de artikelen bevestigd mijn punt.
Gewoon op dit moment geen tijd om alles te lezen, maar deze sprong eruit.

Interpreteer dat vooral als een bevestiging van je eigen gelijk.

Dat kan omgekeerd ook: als je zo slordig vertaalt, dan zal je ook niet zo zorgvuldig in het overige zijn en is het de moeite van het lezen niet waard.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
Gewoon op dit moment geen tijd om alles te lezen, maar deze sprong eruit.

Interpreteer dat vooral als een bevestiging van je eigen gelijk.

Dat kan omgekeerd ook: als je zo slordig vertaalt, dan zal je ook niet zo zorgvuldig in het overige zijn en is het de moeite van het lezen niet waard.
Dan lees je het toch niet. Lekker belangrijk

Als Steks gaat beginnen over of je statistiek hebt gehad op je opleiding. En Mentat begint over het geen tijd hebben van het lezen van artikelen terwijl die de hele week niks anders doet.

Weet je dat je op de goede weg zit.

De reden is dat na 6 maanden het vaccin nog maar de helft zo effectief is. Die golf gaan wij dus ook krijgen, maar wat later omdat wij later zijn begonnen met flink te vaccineren
Die hele "bescherm jezelf en anderen door je te vaccineren" was dus gewoon 1 grote leugen. Zoals voorspeld was. Door mensen met een strakke groene broek.
Nog steeds effectief om overlijden te voorkomen, dus ik zie niet in waarom een vaccin ineens geen win voor jezelf meer is? Jammer als het zo snel minder effectief blijkt te zijn, maar het is nog steeds effectief om een eventueel vervroegd einde van je leven te voorkomen. Wat wil je nog meer?

Als Steks gaat beginnen over of je statistiek hebt gehad op je opleiding. En Mentat begint over het geen tijd hebben van het lezen van artikelen terwijl die de hele week niks anders doet.

Weet je dat je op de goede weg zit.
Als je statistiek er op los laat zitten er altijd wel een paar wappies op de goede weg. Of dat bewust en op basis van juiste beslissingen is valt te betwijfelen.

Lekker ivermectin voor dieren gebruiken tegen corona ipv vaccins. Makke koeien!!

Leuk feitje is dat mensen die dat namen in ziekenhuizen kwamen na doseringen voor de dieren te nemen. Beetje veel voor een mens.. :D
Screenshot_20210822_173806_com.reddit.frontpage.jpg

• #4.168
Nog steeds effectief om overlijden te voorkomen, dus ik zie niet in waarom een vaccin ineens geen win voor jezelf meer is? Jammer als het zo snel minder effectief blijkt te zijn, maar het is nog steeds effectief om een eventueel vervroegd einde van je leven te voorkomen. Wat wil je nog meer?
Voor 60+'ers en risicogroepen ja.
Voor kinderen en gezonde volwassenen niet. Dat ze het nu promoten onder kinderen vind ik misselijkmakend tbh.

Lekker ivermectin voor dieren gebruiken tegen corona ipv vaccins. Makke koeien!!

Leuk feitje is dat mensen die dat namen in ziekenhuizen kwamen na doseringen voor de dieren te nemen. Beetje veel voor een mens.. :D
Screenshot_20210822_173806_com.reddit.frontpage.jpg
"You are not a cow"
Maar wel koeienmelk drinken :roflol:. Voor de rest wel eens met je post.

Doordat jij mensen liever weg zet als gek dan je toegeeft dat je ongelijk hebt en/of je wereldbeeld iets bijsteld.

Voorspelbare reactie Steks: Waarin heb ik dan precies ongelijk?
Jij snapt niet wat ik schrijf, of ik schrijf onbegrijpelijk. Wat het daadwerkelijk is maakt niet uit want het zal toch niet veranderen.

Hier een verzameling van wat leugens @Steks

30 maart, Pfizer en Moderna 90% effectief tegen geïnfecteerd raken door covid

6 mei, 96% effectief

7 juni, mRNA covid vaccins verminderen kans op infectie met 91%

4 juli, zelfs na 8 maanden nog zeer effectief tegen delta variant

13 juli, zowel Moderna als Pfize effectief tegen delta variant

21 juli, vaccinaties super effectief tegen ziek worden en in het ziekenhuis belanden.

22 juli, 2 dosis Pfizer of Astra zenica even effectief tegen de nieuwe delta variant als tegen de oude variant.

De realiteit
16 augustus 2021, 60% van zeer zieken in Israël zijn (dubbel) gevaccineerden.

Maar hey, blijf vooral jezelf voor de gek houden.

Hoezo zijn dit leugens? Wat is de definitie van effectiviteit tegen infectie en immuniteit. Wat gaat er mis als de percentages die gevonden zijn in studies niet overeenkomen met de realiteit? Wat is het betrouwbaarheidsinterval van de gegeven percentages? Is de media die het bericht kundig genoeg om deze lastige materie juist te interpreteren en over te brengen aan de lezer?

Als je alleen maar kunt denken in leugens, complotten, belangenverstrengelingen de enz. en geen nuance kent dan is de grote boze wereld geen fijne omgeving voor je.

Maar ze blijken dus toch ook gelijk te hebben als 60% van de ernstig zieken in Israël (dubbel) gevaccineerden zijn?

Denk eens kritisch na over het losstaande gebruik van percentage, ik neem aan dat jij ook statistiek hebt gekregen tijdens je opleiding.
Jij doet trouwens hetzelfde, je licht alleen dit ene getal uit terwijl er meer info in het artikel staat. Als je dat er bij betrekt kan je niet ander concluderen dan dat het vaccin wel degelijk werkt alleen minder dan “we” hadden gehoopt. Zijn we dan voorgelogen, te goed gelovig of niet instaat de data juist te interpreteren?

Ik zag trouwens voorbij komen dat immuniteit van besmetting dat (herbesmetting voorkomen) wel weer richting 100% doet. Alleen is dat voor ouderen/zwakkeren natuurlijk een groter risico.
Mooi toch, het vaccin haalt de scherpe randjes af van een infectie en na een infectie heb je een nog hogere mate van immuniteit.

• #4.174
Als je alleen maar kunt denken in leugens, complotten, belangenverstrengelingen de enz. en geen nuance kent dan is de grote boze wereld geen fijne omgeving voor je
De grote boze wereld is een prima omgeving voor mij omdat ik niet zo naïef ben om te denken dat we in een Disney film leven waarin goed het wint van het kwaad.

Alles op top niveau is belangenverstrengelingen. Alles is corrupt. En de overheid zet nooit de burger op de eerste plaats. Wie dat nou op volwassen leeftijd nog steeds niet weet heeft echt een gigantisch bord voor zijn kop.

ik niet zo naïef ben om te denken dat we in een Disney film leven waarin goed het wint van het kwaad.
Zelf ben ik juist bang dat we eigenlijk in een Disney-film leven waar goed en kwaad juist volledig zijn losgelaten en we worden verleid en gedwongen het pc woke sprookje te geloven. Alles en iedereen die daar niet in meegaat wordt al snel het kwaad genoemd of het verhaal uitgeschreven (gecanceld).

• #4.176
Zijn we dan voorgelogen, te goed gelovig of niet instaat de data juist te interpreteren?
O sorry we hebben de data verkeerd geïntepreteerd. Foutje moet kunnen.

O sorry, we hebben opnieuw de data fout geïnterpreteerd.

O f**k we hebben weer een fout gemaakt.

Ik noem het liegen, jij noemt het dus incompetent. In beide gevallen onbetrouwbaar dus en dat is waar het om draait. De overheid en media zijn gewoon niet te vertrouwen. En in beide gevallen is er weer sprake van corruptie, belangenverstrengeling en incompetentie.

Als jij je afvraagt of men te goed gelovig is dan ben je best naïef :roflol:. Dat spreekt toch voor zich? Je kan mensen van alles wijsmaken, waarbij angst een ontzettend sterke drijfveer is. Angst en stigmatisering van andersdenkenden. Peer pressure gevoed vanuit angst. Hell je kan er oorlogen mee starten (@ the Yanks).

Wat deden we nog ookal weer in Irak? Oja, weapons of mass destruction en een vage link naar 11 september en Al-Qaida ofzo. Hebben we die inmiddels nog gevonden of ligt die onder de onderste steen van Rutte?

• #4.177
Zelf ben ik juist bang dat we eigenlijk in een Disney-film leven waar goed en kwaad juist volledig zijn losgelaten en we worden verleid en gedwongen het pc woke sprookje te geloven. Alles en iedereen die daar niet in meegaat wordt al snel het kwaad genoemd of het verhaal uitgeschreven (gecanceld).
Die woke movement is het kwaad.

Alles op top niveau is belangenverstrengelingen. Alles is corrupt. En de overheid zet nooit de burger op de eerste plaats. Wie dat nou op volwassen leeftijd nog steeds niet weet heeft echt een gigantisch bord voor zijn kop.
Maar... Gezonde, werkende, lagere klasse mensen zijn in het belang van de top en de overheid... Werkende en consumerende mensen = cashen. Wij zijn de geldkoeien. Als we allemaal dood gaan of te ziek zijn om nieuwe apparatuur te kopen en reizen, hebben ze geen koe meer om te melken.

O sorry we hebben de data verkeerd geïntepreteerd. Foutje moet kunnen.

O sorry, we hebben opnieuw de data fout geïnterpreteerd.

O f**k we hebben weer een fout gemaakt.
Wie zijn we? Altijd die ene andere groep die die ons wilt naaien, of kan het ook wel eens zijn dat de burger het niet goed begrepen heeft? Of de wetenschapper die de vraag van de politiek verkeerd begrijpt.

Als jij je afvraagt of men te goed gelovig is dan ben je best naïef :roflol:. Dat spreekt toch voor zich? Je kan mensen van alles wijsmaken, waarbij angst een ontzettend sterke drijfveer is. Angst en stigmatisering van andersdenkenden. Peer pressure gevoed vanuit angst. Hell je kan er oorlogen mee starten (@ the Yanks).
:iagree:

De overheid en media zijn gewoon niet te vertrouwen.
;)

Terug
Naar boven