apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
1 centrale macht voor wie? De wereld? Europa? Nederland?Ik zeg niet dat ze volledige te vertrouwen zijn, maar ik geloof niet dat er één centrale macht is die er op uit is om ons te onderdrukken, daarvoor zijn er te veel tegenstrijdige belangen bij de machthebbenden.
Je noemt dus allemaal extreme punten op waar slechts een klein groepje 'wappies' het mee eens is. De meeste 'wappies' geloven niet in die onzin maar zijn slechts kritisch op het covid beleid en het nut van vaccineren voor henzelf.Ik ben een onderwijzer, dus mijn mening is uiteraard zwaar biased en opgedwongen vanuit de overheid. Maar ik heb toch wel hele andere dingen geleerd bij 'kritisch denken' en 'logische vragen' stellen. Zo nu en dan zie ik hier wel goede argumenten voor-, maar ook tegen voorbij komen. Maar met name bij de tegengroep, zitten er een hoop argumenten tussen die niet kritisch en/of logisch zijn.
Wat is er logisch en kritisch aan mensen die zeggen dat je magnetisch wordt van het vaccin, die het 'bewijzen' met materialen die überhaupt niet magnetisch zijn? Wat is er logisch aan dat 5G het virus verspreid? Met 2G, 3G, 4G en in de toekomst ook met 6G, zijn er altijd weer van die idiote, niet logisch nog kritische argumenten tegen die dingen. De term wappie is gewoon een keurige term voor mensen die niet kritisch en ook niet logisch zijn.
De geschiedenis heeft ook wel laten zien dat de term wappie correct is. Bij ELK nieuwe uitvinding en een stap vooruit, heb je wappies die niet die stap vooruit durven te gaan. Je had mensen tegen mobiele telefoons, krijg je kanker van in je plasser. Je had mensen tegen magnetrons, levensgevaarlijk allemaal straling. Mensen tegen TV's, tegen het internet, tegen 2g, 3g, 4g en 5g.
Ik ken nog wel iemand die denkt dat de overheid fluoride in kraanwater heeft gedaan om ons dom te houden. Die drinkt alleen fleswater, poetst fluoride-vrij en blowt zijn laatste hersencellen weg. Die overheid kan wel fluoride doen in het drinkwater van heel het land (wat ook nog eens makkelijk te testen en meten is), maar niet in fleswater. Daar hebben we de term wappie voor.
Voor iedere wappie: Iedereen mag gewoon een wetenschapper worden. Gewoon lekker zelf op onderzoek uit gaan als je geen vertrouwen hebt in de wetenschappers. Iedereen kan gegevens verzamelen van corona-besmettingen binnen 10, 100, 1000, 10.000 en 100.000 meter van een 5G mast. Kun je je eigen onderzoek publiceren dat 5G masten inderdaad covid verspreid of niet.
Dat jij denkt dat al die kritische 'wappies' in die extreme onzin geloven bewijst dat de propaganda goed werkt.
Omdat er een heel klein groepje moslims graag mensen onthooft betekend dat natuurlijk niet dat alle moslims graag mensen onthoofden.. toch? Ik dacht dat jullie niet zo van het generaliseren waren in het onderwijs. Of slechts wanneer het uitkomt?

. Maar nee, dat vind ik geen wappie. Wel een niet al te beste afweging van voor- en nadelen. Er zijn meerdere problemen die ook veroorzaakt kunnen worden door ook een milde infectie, zoals erectieproblemen wat ik hier laatst heb geplaatst. Covid is niet alleen een longaangdoening, maar tast ook hart- en bloedvaten aan. Het vaccin is al op een behoorlijk grote bevolking 'uitgetest' onderhand.