apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dit kon je toch van mijlen ver zien aankomen? Dat de effectiviteit zou gaan dalen naarmate de tijd verstrekte en er nieuwe varianten kwamen? Niet meer dan logisch ook.Jij doet trouwens hetzelfde, je licht alleen dit ene getal uit terwijl er meer info in het artikel staat. Als je dat er bij betrekt kan je niet ander concluderen dan dat het vaccin wel degelijk werkt alleen minder dan “we” hadden gehoopt.
Ja ik heb het hele artikel gelezen en de conclusie eruit gehaald. Ik zeg nergens dat de vaccins totaal niet werken. Hey mondkapjes zullen vast ook wel een beetje werken.
Mijn punt is dat je nu vast gaat zitten aan boosters. Om de paar maanden een booster. Zo niet geen vrijheid. Dat is waar wij heen gaan maar wat sommigen hier gewoon niet zien of willen zien.
Sommigen denken serieus dat we straks weer terug naar normaal gaan en je al je rechten/vrijheden terugkrijgt, mits we ons maar allemaal laten vaccineren. Dat is dus echt de grootste leugen van de 21e eeuw m (tot nu toe). En mensen slikken het voor zoete koek. Iedereen wordt tegen elkaar opgezet. Wat een wereld.

. Maar nee, dat vind ik geen wappie. Wel een niet al te beste afweging van voor- en nadelen. Er zijn meerdere problemen die ook veroorzaakt kunnen worden door ook een milde infectie, zoals erectieproblemen wat ik hier laatst heb geplaatst. Covid is niet alleen een longaangdoening, maar tast ook hart- en bloedvaten aan. Het vaccin is al op een behoorlijk grote bevolking 'uitgetest' onderhand.