XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.181
Jij doet trouwens hetzelfde, je licht alleen dit ene getal uit terwijl er meer info in het artikel staat. Als je dat er bij betrekt kan je niet ander concluderen dan dat het vaccin wel degelijk werkt alleen minder dan “we” hadden gehoopt.
Dit kon je toch van mijlen ver zien aankomen? Dat de effectiviteit zou gaan dalen naarmate de tijd verstrekte en er nieuwe varianten kwamen? Niet meer dan logisch ook.

Ja ik heb het hele artikel gelezen en de conclusie eruit gehaald. Ik zeg nergens dat de vaccins totaal niet werken. Hey mondkapjes zullen vast ook wel een beetje werken.

Mijn punt is dat je nu vast gaat zitten aan boosters. Om de paar maanden een booster. Zo niet geen vrijheid. Dat is waar wij heen gaan maar wat sommigen hier gewoon niet zien of willen zien.

Sommigen denken serieus dat we straks weer terug naar normaal gaan en je al je rechten/vrijheden terugkrijgt, mits we ons maar allemaal laten vaccineren. Dat is dus echt de grootste leugen van de 21e eeuw m (tot nu toe). En mensen slikken het voor zoete koek. Iedereen wordt tegen elkaar opgezet. Wat een wereld.

Mijn punt is dat je nu vast gaat zitten aan boosters. Om de paar maanden een booster. Zo niet geen vrijheid. Dat is waar wij heen gaan maar wat sommigen hier gewoon niet zien of willen zien.
Maar is dus het gevolg van de incompetente politiek en niet van de werking van en/of de fabrikant van het vaccin.

• #4.183
Wie zijn we? Altijd die ene andere groep die die ons wilt naaien, of kan het ook wel eens zijn dat de burger het niet goed begrepen heeft? Of de wetenschapper die de vraag van de politiek verkeerd begrijpt.
'We' zijn dus de media, overheid en 'experts'. Althans, de experts die je hoort in de MSM zoals die flapdrol Dissel en die kneus Gommers die wel houdt van volle IC's (want het werk is zo mooi).

• #4.184
  • #4.185
Maar... Gezonde, werkende, lagere klasse mensen zijn in het belang van de top en de overheid... Werkende en consumerende mensen = cashen. Wij zijn de geldkoeien. Als we allemaal dood gaan of te ziek zijn om nieuwe apparatuur te kopen en reizen, hebben ze geen koe meer om te melken.
Een beetje ambtenaar verzint wel een manier om geld uit jouw zakken te kloppen.

Als we allemaal doodgaan hebben ze geen koe om te melken nee. Uit onderzoek van @vntl blijkt dat we allemaal dood gaan.

Nee dat is het gevolg van kwaadaardig beleid om meer controle te krijgen over de burger. En een leuk verdien model voor farma. Of zijn dat nog steeds complottheoriën?

Ben jij van mening dat ze wel te vertrouwen zijn?
Ik zeg niet dat ze volledige te vertrouwen zijn, maar ik geloof niet dat er één centrale macht is die er op uit is om ons te onderdrukken, daarvoor zijn er te veel tegenstrijdige belangen bij de machthebbenden.

De term wappie is door de ander eerst gebruikt en niet gedefinieerd en dus kies ik de betekenis van de term wappie natuurlijk in mijn voordeel. Dus mensen die beweren dat je magnetisch wordt van het vaccin, dat het virus middels 5G zendmasten wordt verspreid, dat de wereld geregeerd wordt door pedofiele salamanders, dat de aarde een platte schijf is enz.
De term is natuurlijk om kritische mensen met logische vragen een denigrerende verzamelnaam te geven. Een beetje om te plagen, was Youp er niet de bedenker van?

Op mijn laatste feestje vroeg iemand of ik gevaccineerd was.
Normaal leg ik uit "nog niet want dit en dat".... nu dacht ik, zeg gewoon "nee" de wedervraag was meteen of ik dacht dat er een chip van Bill Gates erin zat. Ik zei "ja, ik ben een Wappie" en verder had ik een hele rustige avond zonder discussie.
Het lucht zo op dat die geuzennaam voortaan maar meteen gebruik om overal van af te zijn als je er een keer geen zin in hebt.

De term is natuurlijk om kritische mensen met logische vragen een denigrerende verzamelnaam te geven.
Ik ben een onderwijzer, dus mijn mening is uiteraard zwaar biased en opgedwongen vanuit de overheid. Maar ik heb toch wel hele andere dingen geleerd bij 'kritisch denken' en 'logische vragen' stellen. Zo nu en dan zie ik hier wel goede argumenten voor-, maar ook tegen voorbij komen. Maar met name bij de tegengroep, zitten er een hoop argumenten tussen die niet kritisch en/of logisch zijn.

Wat is er logisch en kritisch aan mensen die zeggen dat je magnetisch wordt van het vaccin, die het 'bewijzen' met materialen die überhaupt niet magnetisch zijn? Wat is er logisch aan dat 5G het virus verspreid? Met 2G, 3G, 4G en in de toekomst ook met 6G, zijn er altijd weer van die idiote, niet logisch nog kritische argumenten tegen die dingen. De term wappie is gewoon een keurige term voor mensen die niet kritisch en ook niet logisch zijn.

De geschiedenis heeft ook wel laten zien dat de term wappie correct is. Bij ELK nieuwe uitvinding en een stap vooruit, heb je wappies die niet die stap vooruit durven te gaan. Je had mensen tegen mobiele telefoons, krijg je kanker van in je plasser. Je had mensen tegen magnetrons, levensgevaarlijk allemaal straling. Mensen tegen TV's, tegen het internet, tegen 2g, 3g, 4g en 5g.

Ik ken nog wel iemand die denkt dat de overheid fluoride in kraanwater heeft gedaan om ons dom te houden. Die drinkt alleen fleswater, poetst fluoride-vrij en blowt zijn laatste hersencellen weg. Die overheid kan wel fluoride doen in het drinkwater van heel het land (wat ook nog eens makkelijk te testen en meten is), maar niet in fleswater. Daar hebben we de term wappie voor.

Voor iedere wappie: Iedereen mag gewoon een wetenschapper worden. Gewoon lekker zelf op onderzoek uit gaan als je geen vertrouwen hebt in de wetenschappers. Iedereen kan gegevens verzamelen van corona-besmettingen binnen 10, 100, 1000, 10.000 en 100.000 meter van een 5G mast. Kun je je eigen onderzoek publiceren dat 5G masten inderdaad covid verspreid of niet.

Laatst bewerkt:
Voor iedere wappie: Iedereen mag gewoon een wetenschapper worden. Gewoon lekker zelf op onderzoek uit gaan als je geen vertrouwen hebt in de wetenschappers. Iedereen kan gegevens verzamelen van corona-besmettingen binnen 10, 100, 1000, 10.000 en 100.000 meter van een 5G mast. Kun je je eigen onderzoek publiceren dat 5G masten inderdaad covid verspreid of niet.
Zijn er niet ook verstopte 5G masten en de zichtbare masten, staan die allemaal aan en zenden ze allemaal evenveel stralen uit? Ja, zoek dat eerst maar eens uit.

Ik ben een onderwijzer, dus mijn mening is uiteraard zwaar biased en opgedwongen vanuit de overheid. Maar ik heb toch wel hele andere dingen geleerd bij 'kritisch denken' en 'logische vragen' stellen. Zo nu en dan zie ik hier wel goede argumenten voor-, maar ook tegen voorbij komen. Maar met name bij de tegengroep, zitten er een hoop argumenten tussen die niet kritisch en/of logisch zijn.

Wat is er logisch en kritisch aan mensen die zeggen dat je magnetisch wordt van het vaccin, die het 'bewijzen' met materialen die überhaupt niet magnetisch zijn? Wat is er logisch aan dat 5G het virus verspreid? Met 2G, 3G, 4G en in de toekomst ook met 6G, zijn er altijd weer van die idiote, niet logisch nog kritische argumenten tegen die dingen. De term wappie is gewoon een keurige term voor mensen die niet kritisch en ook niet logisch zijn.

De geschiedenis heeft ook wel laten zien dat de term wappie correct is. Bij ELK nieuwe uitvinding en een stap vooruit, heb je wappies die niet die stap vooruit durven te gaan. Je had mensen tegen mobiele telefoons, krijg je kanker van in je plasser. Je had mensen tegen magnetrons, levensgevaarlijk allemaal straling. Mensen tegen TV's, tegen het internet, tegen 2g, 3g, 4g en 5g.

Ik ken nog wel iemand die denkt dat de overheid fluoride in kraanwater heeft gedaan om ons dom te houden. Die drinkt alleen fleswater, poetst fluoride-vrij en blowt zijn laatste hersencellen weg. Die overheid kan wel fluoride doen in het drinkwater van heel het land (wat ook nog eens makkelijk te testen en meten is), maar niet in fleswater. Daar hebben we de term wappie voor.

Zo kan je 1000 en 1 onderwerpen bedenken waarop een groep erg afwijkt, vaak tot het onnozele af.
Zodra je bij een onderwerp afwijkt van de norm mag je dus het stempel Wappie krijgen. Ben je dan een Wappie in het geheel of enkel over dat bepaalde onderwerp?
Of kan een Corona maatregelen critici nog wel denken dat de aarde rond is en geloven dat er achter Kennedy geen complot zat?

God bestaat denk ik niet, maar kan het nooit bewijzen. Is deze vraag logisch? In Arabische landen niet. Ik ben dus een Wappie, of ligt het er maar net aan waar, wanneer en aan wie men deze vraag stelt?

Ben je eigenlijk ook een Wappie als je niet in kernenergie als oplossing gelooft? Zoveel onderwerpen.
Ik wil nog geen vaccin omdat ik gezond ben (te verwaarloosbaar risico op overlijden door de Corona griep, als ik hier bang voor ben moet ik eerder stoppen met autorijden) en ik het eerst een jaar even afwacht. Wappie?

Laatst bewerkt:
God bestaat denk ik niet, maar kan het nooit bewijzen. Is deze vraag logisch?
Dit is eigenlijk best een goed punt.:roflol:
84% van de wereldbevolking is gelovig dus bij deze kunnen we concluderen dat minimaal 84% van de wereldbevolking een wappie is.

Dit is eigenlijk best een goed punt.:roflol:
84% van de wereldbevolking is gelovig dus bij deze kunnen we concluderen dat minimaal 84% van de wereldbevolking een wappie is.

Nee, het gegeven is dat de Wappies altijd in de minderheid zijn. Hier zijn degene die geloven in 69 maagden na de dood inderdaad de Wappies. Maar kom je ergens anders is het compleet omgedraaid, ben jij de Wappie.

Ze hebben daar zelfs verzonnen dat de Wappies buitengesloten moeten gaan worden van het normale leven, hebben ze een cel voor bedacht maar de galg is ook uiterst effectief om de rest van de wappies goed te laten schrikken.
Hebben de Corona wappies in Frankrijk nog geluk dat ze hun boodschappen in vrijheid mogen doen.

Knap staaltje stigmatiseren wat je daar doet. Hoe is denken in zulke zwart witte hokjes anders dan de voorbeelden die je geeft?

Ben je eigenlijk ook een Wappie als je niet in kernenergie als oplossing gelooft?
Omgekeerd: als je niet gelooft in vogelhakselaars, brandgevaarlijke dakbedekking en boomverbrandingen ben je een klimaatontkenner, dat is een bijzondere vorm van de wappie.

als iedereen die zeikt over wappies nou lekker dat rdna vaccine gaan halen , blijf ik komende tijd die wappie die eerst afwacht wat het spul op langere termijn doet . ik vind zelf mensen die achter het wonder vaccin aanrennen wappies met hun schapen gedrag .

Zodra je bij een onderwerp afwijkt van de norm mag je dus het stempel Wappie krijgen. Ben je dan een Wappie in het geheel of enkel over dat bepaalde onderwerp?
Of kan een Corona maatregelen critici nog wel denken dat de aarde rond is en geloven dat er achter Kennedy geen complot zat?
Alleen wappie in dat onderwerp inderdaad ;).
Ik wil nog geen vaccin omdat ik gezond ben (te verwaarloosbaar risico op overlijden door de Corona griep, als ik hier bang voor ben moet ik eerder stoppen met autorijden) en ik het eerst een jaar even afwacht. Wappie?
Het eerste jaar is al geweest :D. Maar nee, dat vind ik geen wappie. Wel een niet al te beste afweging van voor- en nadelen. Er zijn meerdere problemen die ook veroorzaakt kunnen worden door ook een milde infectie, zoals erectieproblemen wat ik hier laatst heb geplaatst. Covid is niet alleen een longaangdoening, maar tast ook hart- en bloedvaten aan. Het vaccin is al op een behoorlijk grote bevolking 'uitgetest' onderhand.
Knap staaltje stigmatiseren wat je daar doet. Hoe is denken in zulke zwart witte hokjes anders dan de voorbeelden die je geeft?
Dat is wat ik onder wappie versta. Nu kan iemand wel voor één onderdeel een wappie zijn en voor andere dingen niet. Dus eigenlijk zou het beter verwoord kunnen worden met het onderwerp ervoor. Dus de coronawappie en de fluoridewappie bijvoorbeeld.

als iedereen die zeikt over wappies nou lekker dat rdna vaccine gaan halen , blijf ik komende tijd die wappie die eerst afwacht wat het spul op langere termijn doet . ik vind zelf mensen die achter het wonder vaccin aanrennen wappies met hun schapen gedrag .
U tell em beunie!

Wat zou er op lange termij kunnen gebeuren? Je lichaam maakt even spike eiwitten aan, bestrijd het, onthoudt het en het mRNA is weer weg want mRNA is rete instabiel. De bijwerking die er zijn, zijn bijwerkingen die door het virus zelf ook zouden kunnen komen (allergieën achterwege gelaten). En gezien het ook een hart- en vaatziekte is, is dat helaas het geval met bv tromboses of myocarditis. Maar dat risico is alsnog hoger met een echte infectie.

Snap niet hoe mensen nog zo bang zijn voor vaccinaties. Baarmoederhalskanker, wat al jaren positief bleek te zijn in Denemarken, werd in Nederland ook weer over gezeurd.

Wat zou er op lange termij kunnen gebeuren? Je lichaam maakt even spike eiwitten aan, bestrijd het, onthoudt het en het mRNA is weer weg want mRNA is rete instabiel. De bijwerking die er zijn, zijn bijwerkingen die door het virus zelf ook zouden kunnen komen (allergieën achterwege gelaten). En gezien het ook een hart- en vaatziekte is, is dat helaas het geval met bv tromboses of myocarditis. Maar dat risico is alsnog hoger met een echte infectie.

Snap niet hoe mensen nog zo bang zijn voor vaccinaties. Baarmoederhalskanker, wat al jaren positief bleek te zijn in Denemarken, werd in Nederland ook weer over gezeurd.
drink the kool aid bro

dus omdat moederstaat zegt dat het veilig is , is het veilig ? ik snap je gedachte gang maar kritiek gaat er nou eenmaal zijn hetzij terecht , het zij onterecht . het is aan de fabrikanten gewoon gelegen om te bewijzen dat hun spul deugt en vooralsnog is een aantal maanden tot 1 jaar een redelijk kleine tijdspanne

Terug
Naar boven