- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn er bijna jongens. Samen kunnen we het.
En wat verwacht je precies dat er met een demonstratie, vreedzaam dan wel gewelddadig, bereikt wordt. Ik denk namelijk dat het effect 0,0 is.
Ik hoorde vergelijkingen met de DDR en dictatuur voorbij komen, maar elke vergelijking daarmee gaat mank. Ik denk dat mensen niet beseffen hoeveel vrijheid wij hebben (het feit dat er gedemonstreerd kan en mag worden getuigt daar toch van).
Daarnaast werden er onzinnige leuzen als 'liefde' op spandoeken gekalkt, maar mensen deden helemaal niet mee om liefde te verspreiden, maar liepen daar gewoon puur uit egocentrisch eigenbelang. Oplossingen aandragen was er ook niet bij, aangezien mensen alles zonder enig argument onzin vinden. En Baudet stond daar weer op z'n Trumps te roeptoeteren en met onzinnige leuzen het volk te mennen.
Wat verwacht je precies dat er nu gebeurt?
Je hebt het over dat 'slaafs volgen' geen zin heeft, maar waarmee denk jij dat de maatregelen sneller van tafel gaan?
a. Vaccineren
b. Demonstreren
Waarom dat niet, maar heel veel andere zakken wel?Je kan mensen die geen vaccinatie willen niet dwingen, punt.
Zoals regelmatig (buiten) bewegen en een gezond eetpatroon? Niet roken enzenzenz?
Ik bedoel waarom worden alle andere verplichtingen en beperkingen wel geaccepteerd? Is je lichamelijke integriteit dan zoveel belangrijker dan de rest?Zoals regelmatig (buiten) bewegen en een gezond eetpatroon? Niet roken enzenzenz?
Waar heb je het over man. Er wordt helemaal niets meer geaccepteerd. Iedereen heeft de kans gehad minimaal 2 prikjes te halen. Het moet nu gewoon klaar zijn met die onzin. QR code om ergens binnen te komen hoe verzin je hetIk bedoel waarom worden alle andere verplichtingen en beperkingen wel geaccepteerd? Is je lichamelijke integriteit dan zoveel belangrijker dan de rest?

Ik bedoel waarom worden alle andere verplichtingen en beperkingen wel geaccepteerd? Is je lichamelijke integriteit dan zoveel belangrijker dan de rest?
Even los van wat ik er zelf van vind is die punt toch hoogstens een komma gebleken.Je kan mensen die geen vaccinatie willen niet dwingen, punt.
In zekere zin antwoord b, want als het draagvlak voor de maatregelen flink minder zou worden en bijvoorbeeld de gemeenteraadsverkiezingen naderen dan is sr opeens heus wel ruimte, of dat nu verstandig en logisch is of niet.maar waarmee denk jij dat de maatregelen sneller van tafel gaan?
a. Vaccineren
b. Demonstreren
Als ze nou s'nachts binnen gaan demonstreren met wat muziek en een drankje erbij?(het feit dat er gedemonstreerd kan en mag worden getuigt daar toch van).
En wanneer men 10 politiebureau's affikt zal dat ook wel meer effect hebben dan vreedzaam protesteren.In zekere zin antwoord b, want als het draagvlak voor de maatregelen flink minder zou worden en bijvoorbeeld de gemeenteraadsverkiezingen naderen dan is sr opeens heus wel ruimte, of dat nu verstandig en logisch is of niet.
Wat is je punt. Ik kan er prima mee leven hoor, die 20.000 man gisteren blijkbaar niet.Je kan mensen die geen vaccinatie willen niet dwingen, punt.
Dit is wat het is, zitten we ergens in de 80% dan is dat hartstikke mooi, 90% nog beter maar een keer zit het aan z'n grens en zal je toch weer verder moeten. Maar nee, reken er maar op dat we in november weer een stapje terug gaan doen. Was vandaag weer in een zorginstelling, alle oudjes gevaccineerd maar toch weer gevallen. Dit gaat gewoon niet meer weg, leer er mee leven.
18040 doden totaal, waarvan 11% <70 =1984hoeveel doden zijn er nou gevallen onder de 65 jaar zonder onderliggend lijden in Nederland?
Haha 20.000 man jij ben door de NPO brainwashmachine gehaald vent. Ik ben op festivals met 70.000 mensen geweest, bij deze demo waren het er meer.Wat is je punt. Ik kan er prima mee leven hoor, die 20.000 man gisteren blijkbaar niet.
Geen idee , ik heb ze niet geteld. Hoe moet ik nou weten hoeveel het er waren. Boeit me ook niet of het er 2 of 120.000 waren, dat verandert niets aan mijn verhaal.Haha 20.000 man jij ben door de NPO brainwashmachine gehaald vent. Ik ben op festivals met 70.000 mensen geweest, bij deze demo waren het er meer.
Jij vind t allemaal ook wel best he, lekker schouder ophalen boeiend ik heb toch een hond die ik na 21h00 mag uitlaten.18040 doden totaal, waarvan 11% <70 =1984
geen idee hoeveel daarvan onderliggend lijden hadden maar wejoo wtf 1984 george orwell illuminati dit kan geen toeval zijn op naar de politiestaat en de gedachtenpolitie war is peace!1!11!!
Klopt, ik ben onderdeel van het complot. Ik beken. Ik ben de man die bruno het briefje gaf zodat ik mijn hond die ik niet heb na 21u kon uitlaten tijdens de lockdownJij vind t allemaal ook wel best he, lekker schouder ophalen boeiend ik heb toch een hond die ik na 21h00 mag uitlaten.
Avondklok is er al even van af, maar misschien heb ik het verkeerd, want ik mij laten informeren door de NOS dus het zal wel een leugen zijn.Jij vind t allemaal ook wel best he, lekker schouder ophalen boeiend ik heb toch een hond die ik na 21h00 mag uitlaten.