- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"We worden er gewoon ingerotzooid"Altijd vermakelijk die aardappelman. Maar eigenlijk best wel trieste conclusies natuurlijk
![]()
Verassend.![]()
Kabinet overweegt coronatoegangsbewijs bij horeca, sport, kunst en cultuur
Het demissionaire kabinet overweegt ook in de horeca, bij evenementen, sportwedstrijden en in de kunst en cultuur een coronatoegangsbewijs te verplichten. Dat liet demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vrijdag weten na afloop van de ministerraad.www.nu.nl
Geld dat ook voor Zandvoort?![]()
Kabinet overweegt coronatoegangsbewijs bij horeca, sport, kunst en cultuur
Het demissionaire kabinet overweegt ook in de horeca, bij evenementen, sportwedstrijden en in de kunst en cultuur een coronatoegangsbewijs te verplichten. Dat liet demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vrijdag weten na afloop van de ministerraad.www.nu.nl
Vergeet je toegangsbewijs niet.Morgen grote demo in Amsterdam. Dit stopt als wij het samen stoppen.
![]()
ON! Ongehoord Nederland - Ongehoord Nederland
www.ongehoordnederland.nl

Die "slechts 10%" is goed voor bijna de helft van de IC-bezetting en is veel besmettelijker dan gevaccineerden, wat extra aandacht voor die groep kan geen kwaad. Hoe die verhoudingen gaan keren met verloop van tijd is met nieuwe varianten slechts giswerk.Waarom zou je met een vaccin wel een toegangsbewijs moeten krijgen als je dan alsnog Covid kan hebben en kan doorgeven aan een ander? Ook gevaccineerden komen op de ic, steeds meer aangezien de werking met de maand achteruit gaat.
Het is dus geen oplossing de ogen te sluiten voor gevaccineerden en de focus helemaal op de (slechts 10%) ongevaccineerden te richten, als je het dan toch goed wil doen met een strenge controle om besmettingen te voorkomen doe het dan ook goed.

Is daar ook al een kamp voor? Ik dacht alleen nog voor quarantaines?
Dit is natuurlijk een koekwaus, maar ik snap de frustratie aangezien in Australië hele steden in lockdown gaan na 2 besmettingen.Echt zoveel meer begrip en respect voor het anti-maatregelenkamp.
![]()
Die frustratie snap ik ook, maar de situatie is daar met beperkte vaccinatiegraad toch anders.Dit is natuurlijk een koekwaus, maar ik snap de frustratie aangezien in Australië hele steden in lockdown gaan na 2 besmettingen.
Desondanks hebben ze de hoop op zero covid opgegevenDie frustratie snap ik ook, maar de situatie is daar met beperkte vaccinatiegraad toch anders.