AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

"We worden er gewoon ingerotzooid" :lol: Altijd vermakelijk die aardappelman. Maar eigenlijk best wel trieste conclusies natuurlijk :emo:

Vergeet je toegangsbewijs niet.
:trollface:

Waarom zou je met een vaccin wel een toegangsbewijs moeten krijgen als je dan alsnog Covid kan hebben en kan doorgeven aan een ander? Ook gevaccineerden komen op de ic, steeds meer aangezien de werking met de maand achteruit gaat.
Het is dus geen oplossing de ogen te sluiten voor gevaccineerden en de focus helemaal op de (slechts 10%) ongevaccineerden te richten, als je het dan toch goed wil doen met een strenge controle om besmettingen te voorkomen doe het dan ook goed, controleer iedereen op Covid, iedereen kan het immers krijgen en doorgeven. Gezonde (ongevaccineerde) jongelui moeten dus hun gezondheid bewijzen terwijl die gevaccineerde dikke, rokende bejaarde wel overal zonder controle naar binnen mag.

Waarom zou je met een vaccin wel een toegangsbewijs moeten krijgen als je dan alsnog Covid kan hebben en kan doorgeven aan een ander? Ook gevaccineerden komen op de ic, steeds meer aangezien de werking met de maand achteruit gaat.
Het is dus geen oplossing de ogen te sluiten voor gevaccineerden en de focus helemaal op de (slechts 10%) ongevaccineerden te richten, als je het dan toch goed wil doen met een strenge controle om besmettingen te voorkomen doe het dan ook goed.
Die "slechts 10%" is goed voor bijna de helft van de IC-bezetting en is veel besmettelijker dan gevaccineerden, wat extra aandacht voor die groep kan geen kwaad. Hoe die verhoudingen gaan keren met verloop van tijd is met nieuwe varianten slechts giswerk.

Denken dat gevaccineerden totaal geen rol spelen bij verspreiding en ziek worden is inderdaad overdreven.

Screenshot_20210905-071114_Instagram.jpg

Dit is natuurlijk een koekwaus, maar ik snap de frustratie aangezien in Australië hele steden in lockdown gaan na 2 besmettingen.
Die frustratie snap ik ook, maar de situatie is daar met beperkte vaccinatiegraad toch anders.

Mag hem wel.

Die frustratie snap ik ook, maar de situatie is daar met beperkte vaccinatiegraad toch anders.
Desondanks hebben ze de hoop op zero covid opgegeven

Terug
Naar boven