- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het om gehoorzaamheid en vernedering gaat.Waarom een mondkapje op als je met covid in een quarantaine hotel zit?
Nee vooral met zijn allen slaafs blijven volgen.Ik miste het waterkanon wel, levert altijd mooie beelden op.
Die hele demonstratie sloeg trouwens nergens op.
En wat verwacht je precies dat er met een demonstratie, vreedzaam dan wel gewelddadig, bereikt wordt. Ik denk namelijk dat het effect 0,0 is.Nee vooral met zijn allen slaafs blijven volgen.
Maar opzich heb je gelijk, deze demonstraties slaan nergens op. Ik kan niet wachten tot de vreedzaamheid stopt en men over gaat op zwaar geweld.
Hihi BB denkt dat we nog steeds maatregelen en een noodwet hebben omdat ik mn prikje niet gehaald heb.En wat verwacht je precies dat er met een demonstratie, vreedzaam dan wel gewelddadig, bereikt wordt. Ik denk namelijk dat het effect 0,0 is.
Ik hoorde vergelijkingen met de DDR en dictatuur voorbij komen, maar elke vergelijking daarmee gaat mank. Ik denk dat mensen niet beseffen hoeveel vrijheid wij hebben (het feit dat er gedemonstreerd kan en mag worden getuigt daar toch van).
Daarnaast werden er onzinnige leuzen als 'liefde' op spandoeken gekalkt, maar mensen deden helemaal niet mee om liefde te verspreiden, maar liepen daar gewoon puur uit egocentrisch eigenbelang. Oplossingen aandragen was er ook niet bij, aangezien mensen alles zonder enig argument onzin vinden. En Baudet stond daar weer op z'n Trumps te roeptoeteren en met onzinnige leuzen het volk te mennen.
Wat verwacht je precies dat er nu gebeurt?
Je hebt het over dat 'slaafs volgen' geen zin heeft, maar waarmee denk jij dat de maatregelen sneller van tafel gaan?
a. Vaccineren
b. Demonstreren
Jij denkt nog dat de maatregelen van tafel gaan?En wat verwacht je precies dat er met een demonstratie, vreedzaam dan wel gewelddadig, bereikt wordt. Ik denk namelijk dat het effect 0,0 is.
Ik hoorde vergelijkingen met de DDR en dictatuur voorbij komen, maar elke vergelijking daarmee gaat mank. Ik denk dat mensen niet beseffen hoeveel vrijheid wij hebben (het feit dat er gedemonstreerd kan en mag worden getuigt daar toch van).
Daarnaast werden er onzinnige leuzen als 'liefde' op spandoeken gekalkt, maar mensen deden helemaal niet mee om liefde te verspreiden, maar liepen daar gewoon puur uit egocentrisch eigenbelang. Oplossingen aandragen was er ook niet bij, aangezien mensen alles zonder enig argument onzin vinden. En Baudet stond daar weer op z'n Trumps te roeptoeteren en met onzinnige leuzen het volk te mennen.
Wat verwacht je precies dat er nu gebeurt?
Je hebt het over dat 'slaafs volgen' geen zin heeft, maar waarmee denk jij dat de maatregelen sneller van tafel gaan?
a. Vaccineren
b. Demonstreren
Dat is iets wat een slaaf zou zeggenIk denk dat mensen niet beseffen hoeveel vrijheid wij hebben (het feit dat er gedemonstreerd kan en mag worden getuigt daar toch van).

Dat is iets wat een slaaf zou zeggen
Ik denk dat jij niet beseft hoeveel vrijweden we binnenkort kwijt gaan raken. Maar hey, het staat je vrij om straks je 8e en 9e booster shot te nemen om maar uit eten te mogen blijven gaan. Wat leven we toch in een fantastische democratie.
Een prikkie meer of minder zal ik niet merken.Dat is iets wat een slaaf zou zeggen
Ik denk dat jij niet beseft hoeveel vrijheden we binnenkort kwijt gaan raken. Maar hey, het staat je vrij om straks je 8e en 9e booster shot te nemen om maar uit eten te mogen blijven gaan. Wat leven we toch in een fantastische democratie.
Maar jij wilt dus liever een 80ste neusswab?O nee er zit natuurlijk veel meer achter.Hihi BB denkt dat we nog steeds maatregelen en een noodwet hebben omdat ik mn prikje niet gehaald heb.
![]()
Resetten van de wereldorde, bewust het MKB kapot maken, noem het maar op. Die pedofielen ook altijd die de wereld regeren.Pedofiele reptielen*O nee er zit natuurlijk veel meer achter.Resetten van de wereldorde, bewust het MKB kapot maken, noem het maar op. Die pedofielen ook altijd die de wereld regeren.
Ik ben er van overtuigd dat ik nu voor een van de laatste keren met een mondkapje in de trein zit. Althans, heb m even afgezet nu. Ook ben ik ervan overtuigd dat op termijn festivals weer mogelijk zijn. Je ziet toch al dat er gisteren toeschouwers waren bij de F1. Dit was een halfjaar teug nog niet denkbaar in NL. Dus ja, maatregelen worden langzaam afgeschaald. Dat is niet mijn verwachting, dat is wat er nu feitelijk gebeurt.Jij denkt nog dat de maatregelen van tafel gaan?
Wat is er vnodig voordat je beseft dat dit dus niet gaat gebeuren?
www.instagram.com
Bel de politie, door mensen zoals jij....
Het is een schande dat ambtenaren al naar kantoor mogen.
Altijd zorgen dat je eten of drinken bij je hebt.
Dat is wel naar de letter, maar niet naar de geest der wet!
Dat was een week ervoor nog niet denkbaar. Sterker nog, dat is voor andere evenementen nog steeds niet denkbaar.Je ziet toch al dat er gisteren toeschouwers waren bij de F1. Dit was een halfjaar teug nog niet denkbaar in NL.