AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Vieren met een feestje?

https://www.thelancet.com/journals/lanam/article/PIIS2667-193X(21)00087-9/fulltext

Americas, the first-of-its-kind study found that 32.8% of US adults experienced elevated depressive symptoms in 2021, compared to 27.8% of adults in the early months of the pandemic in 2020, and 8.5% before the pandemic.

The most significant predictors of depressive symptoms during the pandemic were low household income, not being married, and the experience of multiple pandemic-related stressors. The findings underscore the inextricable link between the pandemic and its short and long-term impact on population mental health.

Ik ben nu behoorlijk ziek , ik hoop gvd zo hard dat dit covid is en dat ik dan ook die QR krijg ivm doorgemaakte infectie. Infect me someone please

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.330
Hoop dat ze binnenkort alles verbieden voor mensen die geen vaccinatie hebben :D:D:DD:D::D:D:DD::D:D:D:D:D
200 (1) (6).gif

Ik had begrepen dat je je Duitsland alleen nog maar gratis kunt laten testen als je gevaccineerd bent. Uiteraard heb je daar ook een QR-samenleving. Dan zet je ongevaccineerden pas echt onder druk. Ik hoop maar dat dat hier niet wordt geïntroduceerd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.332
Ik had begrepen dat je je Duitsland alleen nog maar gratis kunt laten testen als je gevaccineerd bent. Uiteraard heb je daar ook een QR-samenleving. Dan zet je ongevaccineerden pas echt onder druk. Ik hoop maar dat dat hier niet wordt geïntroduceerd.
Ach ja, over een paar jaar is Duitsland islamitisch. QR-samenleving is hun minste probleem.

Ben wel benieuwd hoeveel % ze hier mee extra denken te bereiken. Na een maand of 2 is dit effect ook wel weer voorbij en kunnen ze weer wat nieuws verzinnen.

Ben wel benieuwd hoeveel % ze hier mee extra denken te bereiken. Na een maand of 2 is dit effect ook wel weer voorbij en kunnen ze weer wat nieuws verzinnen.
Alleen nog recht op toeslagen als je gevaccineerd bent, dat zal ze leren :whip:

Alleen nog recht op toeslagen als je gevaccineerd bent, dat zal ze leren :whip:

Gelukkig nam ik de prik niet voor mezelf maar voor een ander :roflol:

Haha, eerst je toeslagen kwijt(suggestie) en dan ook nog je werkloosheidsuitkering, nu alleen het recht op de voedselbank verliezen en je mag als zwerver gaan leven als je het prikje niet haalt.

Wat leven we toch in een mooie tijd, eindelijk eens geen sinterklaasgezeik aan je hoofd.

Als je graag mee wilt doen aan die QR onzin dan verdien je ook wel covid :D
Eerlijk gezegd prima dat testen voor toegang . Altijd even een momentje helemaal voor jezelf terwijl zon ggd medewerker zon stokje in je neus propt. Het werkt zelfs meditatief.

En wat die QR betreft, vanaf onze geboorte zijn we al een slaaf van de maatschappij. Maar blijft jammer natuurlijk .

Terug
Naar boven