apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mens is een sociaal dier.The most significant predictors of depressive symptoms during the pandemic were low household income, not being married, and the experience of multiple pandemic-related stressors.
Als je graag mee wilt doen aan die QR onzin dan verdien je ook wel covidIk ben nu behoorlijk ziek , ik hoop gvd zo hard dat dit covid is en dat ik dan ook die QR krijg ivm doorgemaakte infectie. Infect me someone please

Hoop dat ze binnenkort alles verbieden voor mensen die geen vaccinatie hebbenD
:
D:
![]()
Ach ja, over een paar jaar is Duitsland islamitisch. QR-samenleving is hun minste probleem.Ik had begrepen dat je je Duitsland alleen nog maar gratis kunt laten testen als je gevaccineerd bent. Uiteraard heb je daar ook een QR-samenleving. Dan zet je ongevaccineerden pas echt onder druk. Ik hoop maar dat dat hier niet wordt geïntroduceerd.
Ik had begrepen dat je je Duitsland alleen nog maar gratis kunt laten testen als je gevaccineerd bent. Uiteraard heb je daar ook een QR-samenleving. Dan zet je ongevaccineerden pas echt onder druk. Ik hoop maar dat dat hier niet wordt geïntroduceerd.
Het is makkelijker om een prikje te halen.Ik ben nu behoorlijk ziek , ik hoop gvd zo hard dat dit covid is en dat ik dan ook die QR krijg ivm doorgemaakte infectie. Infect me someone please

Alleen nog recht op toeslagen als je gevaccineerd bent, dat zal ze lerenBen wel benieuwd hoeveel % ze hier mee extra denken te bereiken. Na een maand of 2 is dit effect ook wel weer voorbij en kunnen ze weer wat nieuws verzinnen.

Alleen nog recht op toeslagen als je gevaccineerd bent, dat zal ze leren![]()

Haha, eerst je toeslagen kwijt(suggestie) en dan ook nog je werkloosheidsuitkering, nu alleen het recht op de voedselbank verliezen en je mag als zwerver gaan leven als je het prikje niet haalt.![]()
Won’t Get The Covid Vaccine? If You Lose Your Job, You May Not Get Unemployment Benefits
Though OSHA has suspended the federal vaccine mandate for private companies while it’s being reviewed in court, your employer may still enact its own vaccination requirements. That may mean you can be fired for not complying with company policy—and if that happens, you probably won’t be eligiblewww.forbes.com
Eerlijk gezegd prima dat testen voor toegang . Altijd even een momentje helemaal voor jezelf terwijl zon ggd medewerker zon stokje in je neus propt. Het werkt zelfs meditatief.Als je graag mee wilt doen aan die QR onzin dan verdien je ook wel covid![]()