Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Niet direct, indirect denk ik ook niet, maar het ging mij vooral hierom. “Your (Covid) antibodies are probably BETTER than the (Pfizer) vaccination”
Is relevant voor de onderbouwing van vaccinatieverplichting. In die tweet staat eronder dan ook "Vaccine MANDATES are illogical, unscientific & discriminatory"

Er is toch nog steeds geen sprake van een echte verplichting.
In USA op federaal niveau en in veel bedrijven. En bijvoorbeeld ziekenhuizen ontslaan personeel dat de prik niet wil. Dat Project Veritas is Amerikaans, dus voor hen relevant.

Net de stappen die hier volgens mij wettelijk (nog) niet kunnen.

Als je ontslagen wordt heb je toch recht op een uitkering?
Even doen of je helemaal gestoord bent geworden daarna en nooit meer werken, zwart bijbeunen en je hebt het beter dan de gemiddelde Jan modaal.

Als je ontslagen wordt heb je toch recht op een uitkering?
Even doen of je helemaal gestoord bent geworden daarna en nooit meer werken, zwart bijbeunen en je hebt het beter dan de gemiddelde Jan modaal.
Bijstandsuitkering in de praktijk altijd wel ja, maar dan moet je ook elk aanbod van werk weer aannemen.

Je kunt beter zeggen dat je long covid hebt denk ik.

Bijstandsuitkering in de praktijk altijd wel ja, maar dan moet je ook elk aanbod van werk weer aannemen.

Of een dikke depressie omdat je zo bang bent om corona te krijgen, er zijn nu legio mogelijkheden om jezelf af te laten keuren.
Er is toch ook geen psychiater beschikbaar om je de aankomende tijd te helpen/ondervragen.

Dat valt wel mee met dat "elk aanbod weer aannemen". Je krijgt geen aanbod als je geen goede brief stuurt en je op sollicitatie er een potje van maakt.

Had in het verleden weleens van dat soort figuren gebruik gemaakt. Echt lui lekker land is het.

Dat valt wel mee met dat "elk aanbod weer aannemen". Je krijgt geen aanbod als je geen goede brief stuurt en je op sollicitatie er een potje van maakt.

Had in het verleden weleens van dat soort figuren gebruik gemaakt. Echt lui lekker land is het.
In principe krijg je met een bijstandsuitkering aanbod vanuit de gemeente voor werk, daar moet je dan netjes naartoe je best voor doen en dat moet je dan aannemen of je wordt gekort op je uitkering.

In principe krijg je met een bijstandsuitkering aanbod vanuit de gemeente voor werk, daar moet je dan netjes naartoe je best voor doen en dat moet je dan aannemen of je wordt gekort op je uitkering.

Waarom zijn er dan legio mensen met die uitkeringen die er never nooit meer uitkomen. Ken er zoveel, ook relatief jonge mensen. En ja, ze beunen allemaal zwart bij. Soms wel 30 uur per week. En maar klagen dat alles kut en duur is.

Waarom zijn er dan legio mensen met die uitkeringen die er never nooit meer uitkomen. Ken er zoveel, ook relatief jonge mensen. En ja, ze beunen allemaal zwart bij. Soms wel 30 uur per week. En maar klagen dat alles kut en duur is.
Medisch af laten keuren ipv bijstand vangen, dan heb je geen verplichtingen meer.

Terug
Naar boven