Dat wordt door een aantal antivaxxers gezegd.Is dit echt veranderd? Heb je hier toevallig/nog een bron van waarin je het hebt gelezen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt door een aantal antivaxxers gezegd.Is dit echt veranderd? Heb je hier toevallig/nog een bron van waarin je het hebt gelezen?
Misschien was het Mona die lekte. Al denk ik persoonlijk dat ze het elke keer epxress deden om te kneden. Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Of binnen het kabinet is er nog onenigheid/onduidelijkheid over de maatregelen. Als men nog niets besloten heeft, kan het ook niet gelekt worden.Misschien was het Mona die lekte. Al denk ik persoonlijk dat ze het elke keer epxress deden om te kneden. Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Misschien is dit de stilte voor de storm?
Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.
Je verwacht het niet!Yikes...
![]()
Coronapas op meer plekken, mondkapjesplicht komt terug
Het coronatoegangsbewijs wordt niet op korte termijn ingevoerd op het werk of in het onderwijs, zeggen ingewijden.nos.nl
Het is slechts de helftIs dit echt veranderd? Heb je hier toevallig/nog een bron van waarin je het hebt gelezen?
Mondkapjes zijn alleen handig als het toiletpapier straks weeer op isYikes...
![]()
Het coronatoegangsbewijs wordt niet op korte termijn ingevoerd op het werk of in het onderwijs, zeggen ingewijden.nos.nl
Extra sokken ookMondkapjes zijn alleen handig als het toiletpapier straks weeer op is
Wtf man. Laten we de sportschool moeilijker toegankelijk maken in het kader van de volksgezondheid.Yikes...
![]()
Mondkapjes zijn alleen handig als het toiletpapier straks weeer op is

Hun beredenatie is vast dat de ongevaccineerden toch niet om hun gezondheid geven.Wtf man. Laten we de sportschool moeilijker toegankelijker maken in het kader van de volksgezondheid.
Met zulke collega's begrijp ik wel dat jij zoveel mogelijk thuis werkt!Daar bestaan ook wasbare lapjes voor hoorde ok laat van een collega.![]()
Wasbare tampons en maandverband blijkt ook te bestaan.Met zulke collega's begrijp ik wel dat jij zoveel mogelijk thuis werkt!

Beter laten zulk soort klimaatactivist zichzelf gewoon steriliserenWasbare tampons en maandverband blijkt ook te bestaan.![]()