XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.902
Hij past in het risicoprofiel. Wel een hele dikke maar hij past erin.
1635685016167.jpg

Nom nom nom ongevaccineerden nom nom nom risicogroepen nom nom nom druk op de zorg nom nom nom verplichten QR code nom nom nom nog 2 frietjes en een burger graag

Hubert Bruls zou eens flink in zijn bek moeten worden gescheten.
Wat als er niet genoeg ongevaccineerden zijn om de vitale functies in te vullen. Zetten we dan zaken zoals een energiecentrale stil?

En nu ook ophouden met constant verkondigen dat de MSM angst zaait.

In oktober zijn ruim 129.000 Nederlanders positief getest. Dat zijn er bijna evenveel als in augustus en september samen, maar fors minder dan in oktober vorig jaar.

Voorspellingen voor morgen ? Ik zet 50 in op extra maatregelen onvaxxed en de toezegging dat een qr code op werk niet volledig uitgesloten kan worden mits de cijfers niet dalen.

Voorspellingen voor morgen ? Ik zet 50 in op extra maatregelen onvaxxed en de toezegging dat een qr code op werk niet volledig uitgesloten kan worden mits de cijfers niet dalen.
Hoogstwaarschijnlijk wel ja maar is het ook terecht? We zien in de landen om ons heen hoe spijtig het ook is dat gevaccineerden ook opgenomen worden dus om ongevaccineerden nu extra te "straffen" is niet echt eerlijk.
Als je de leeftijden bekijkt wat er op de IC ligt zijn het voornamelijk ouderen en niet werkend Nederlands wat massaal thuis ziek op bed ligt of in het ziekenhuis/IC.

Dus om nu op de werkvloer een QR code in te voeren gaat de opname van de ouderen niet echt stoppen lijkt mij?

Hoogstwaarschijnlijk wel ja maar is het ook terecht? We zien in de landen om ons heen hoe spijtig het ook is dat gevaccineerden ook opgenomen worden dus om ongevaccineerden nu extra te "straffen" is niet echt eerlijk.
Als je de leeftijden bekijkt wat er op de IC ligt zijn het voornamelijk ouderen en niet werkend Nederlands wat massaal thuis ziek op bed ligt of in het ziekenhuis/IC.

Dus om nu op de werkvloer een QR code in te voeren gaat de opname van de ouderen niet echt stoppen lijkt mij?
Je hebt gelijk, maar Hugo's coronamaatregelen zijn al geruime tijd niet meer logisch.

Ik verwacht ook een uitbreiding van de QR-pas. Niet omdat het werkt, maar omdat Hugo de vaccinatiegraad zo hoog mogelijk wil hebben en dat probeert te bereiken door ongevaccineerden te treiteren. Die QR-pas had nooit een andere reden. En dat zeg ik als gevaccineerde, die er in feite geen last van heeft.

Wanneer je het absolute aantal besmettingen reduceert, reduceer je ook de besmettingen onder de ouderen/zwakkeren.
Maar als de meeste besmettingen van ouderen in de zorg blijven gebeuren en veel -tot binnenkort de meeste- gevaccineerden het net zo goed verspreiden dan wordt het effect van QR op de werkvloer richting ouderen erg disproportioneel.

Terug
Naar boven