- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Hij werkt niet thuis voor zijn werkgever, hoogstens voor z'n baas.Met zulke collega's begrijp ik wel dat jij zoveel mogelijk thuis bent!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij werkt niet thuis voor zijn werkgever, hoogstens voor z'n baas.Met zulke collega's begrijp ik wel dat jij zoveel mogelijk thuis bent!

Hier jongens voor de ongevaccineerden.
Zolang er niet op id gecheckt word zit je goed.
Even op andere telefoon die corona scanner downloaden, kan je kijken welke qr werkt.

"There have been too many requests"Hier jongens voor de ongevaccineerden.
Even op andere telefoon die corona scanner downloaden, kan je kijken welke qr werkt.

Hoe werkt dit precies?Hier jongens voor de ongevaccineerden.
Zegt dit iets over hoe een minder ernstige ziekteverloop na vaccinatie ervoor zorgt dat er des te meer patiënten op ICs terechtkomen die daar zonder vaccinatie te ernstig ziek voor waren geweest?Het is slechts de helft
Dit is trouwens van België, niet Nederland
![]()
Nee, dit zegt iets over wat er dood gaat 🤷🏼♀️Zegt dit iets over hoe een minder ernstige ziekteverloop na vaccinatie ervoor zorgt dat er des te meer patiënten op ICs terechtkomen die daar zonder vaccinatie te ernstig ziek voor waren geweest?
Geen idee, ik moest googlen wie dat is

Veel van de oudsten die ernstig ziek waren kwamen niet op de IC terecht omdat hun vooruitzichten te slecht waren. Er werd gesuggereerd dat er nu door de vaccinaties meer van hen toch een kans op de IC kunnen worden gegeven. Ik denk het niet maar ik zie de Nederlandse zorgbureaucratie er nog wel voor aan dat ook echt zo te doen, dus vroeg me af of die suggestie uit een bron kwam.Nee, dit zegt iets over wat er dood gaat 🤷🏼♀️
Wat zoek je nu precies dan, of wat is je vraag?
Gvd zie het, deel ik een keer wat, kan ik zelf niet meer gymmen 🤣
Als je dan op zoek initialen, daar staan datums tussen. 1 selecteren. Dan op dat plaatje van qr klikken, daarna ff voor zekerheid scannen met qr corona scanner.
Thanks. Geen een van die initialen passen bij mijn naam, vanaf nu ga ik me gewoon voordoen als iemand anders.Als je dan op zoek initialen, daar staan datums tussen. 1 selecteren. Dan op dat plaatje van qr klikken, daarna ff voor zekerheid scannen met qr corona scanner.

Ben gewoon gevaccineerd, maar dadelijk gaan die 24/7 gyms zeker ook weer normale openingstijden hanteren voor het controleren van die qr codes🤦🏻♂️Yikes...
![]()
Coronapas op meer plekken, mondkapjesplicht komt terug
Het coronatoegangsbewijs wordt niet op korte termijn ingevoerd op het werk of in het onderwijs, zeggen ingewijden.nos.nl
Ja, zolang er geen id controle is zit je goed💪🏻Thanks. Geen een van die initialen passen bij mijn naam, vanaf nu ga ik me gewoon voordoen als iemand anders.![]()
Vorige week was 80+ de grootste groep op de IC, terwijl je de rest van de tijd amper 80+ op de IC had. Dat was gek. Die cijfers zijn inmiddels wat gecorrigeerd, je kan het zelf wel vinden op het dashboard. Maar die opmerking is ook wat cynisch, neem het met een korreltje zout 😉Veel van de oudsten die ernstig ziek waren kwamen niet op de IC terecht omdat hun vooruitzichten te slecht waren. Er werd gesuggereerd dat er nu door de vaccinaties meer van hen toch een kans op de IC kunnen worden gegeven. Ik denk het niet maar ik zie de Nederlandse zorgbureaucratie er nog wel voor aan dat ook echt zo te doen, dus vroeg me af of die suggestie uit een bron kwam.
Naar verhouding vorige week wat meer dan anders inderdaad.Vorige week was 80+ de grootste groep op de IC, terwijl je de rest van de tijd amper 80+ op de IC had. Dat was gek. Die cijfers zijn inmiddels wat gecorrigeerd, je kan het zelf wel vinden op het dashboard. Maar die opmerking is ook wat cynisch, neem het met een korreltje zout 😉
www.instagram.com