AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Meen je niet, zit midden in mijn cut.

Het is slechts de helft
Dit is trouwens van België, niet Nederland

20211031_160112.jpg
Zegt dit iets over hoe een minder ernstige ziekteverloop na vaccinatie ervoor zorgt dat er des te meer patiënten op ICs terechtkomen die daar zonder vaccinatie te ernstig ziek voor waren geweest?

Zegt dit iets over hoe een minder ernstige ziekteverloop na vaccinatie ervoor zorgt dat er des te meer patiënten op ICs terechtkomen die daar zonder vaccinatie te ernstig ziek voor waren geweest?
Nee, dit zegt iets over wat er dood gaat 🤷🏼‍♀️
Wat zoek je nu precies dan, of wat is je vraag?

Nee, dit zegt iets over wat er dood gaat 🤷🏼‍♀️
Wat zoek je nu precies dan, of wat is je vraag?
Veel van de oudsten die ernstig ziek waren kwamen niet op de IC terecht omdat hun vooruitzichten te slecht waren. Er werd gesuggereerd dat er nu door de vaccinaties meer van hen toch een kans op de IC kunnen worden gegeven. Ik denk het niet maar ik zie de Nederlandse zorgbureaucratie er nog wel voor aan dat ook echt zo te doen, dus vroeg me af of die suggestie uit een bron kwam.

Als je dan op zoek initialen, daar staan datums tussen. 1 selecteren. Dan op dat plaatje van qr klikken, daarna ff voor zekerheid scannen met qr corona scanner.
Thanks. Geen een van die initialen passen bij mijn naam, vanaf nu ga ik me gewoon voordoen als iemand anders. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.953
Ik hoop dat ze de QR-code ook gaan doorvoeren voor supermarkten en winkels.
En verplichten voor alle werknemers.

Kom maar op, dan is het slechts wachten tot mensen hun shit verliezen en er doden vallen. Vechtpartijen in winkels. Laat het maar bloederig worden.

Yikes...

Ben gewoon gevaccineerd, maar dadelijk gaan die 24/7 gyms zeker ook weer normale openingstijden hanteren voor het controleren van die qr codes🤦🏻‍♂️
Gelukkig zijn er in Presikhaaf/Arnhem genoeg wappies anders kan je weer geen kut doen in het weekend.

• Like
Waarderingen: 6am
Veel van de oudsten die ernstig ziek waren kwamen niet op de IC terecht omdat hun vooruitzichten te slecht waren. Er werd gesuggereerd dat er nu door de vaccinaties meer van hen toch een kans op de IC kunnen worden gegeven. Ik denk het niet maar ik zie de Nederlandse zorgbureaucratie er nog wel voor aan dat ook echt zo te doen, dus vroeg me af of die suggestie uit een bron kwam.
Vorige week was 80+ de grootste groep op de IC, terwijl je de rest van de tijd amper 80+ op de IC had. Dat was gek. Die cijfers zijn inmiddels wat gecorrigeerd, je kan het zelf wel vinden op het dashboard. Maar die opmerking is ook wat cynisch, neem het met een korreltje zout 😉

Vorige week was 80+ de grootste groep op de IC, terwijl je de rest van de tijd amper 80+ op de IC had. Dat was gek. Die cijfers zijn inmiddels wat gecorrigeerd, je kan het zelf wel vinden op het dashboard. Maar die opmerking is ook wat cynisch, neem het met een korreltje zout 😉
Naar verhouding vorige week wat meer dan anders inderdaad.

Ik zeg maar zo, het had waar kunnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.959
Schoen in je gezicht voor je gezondheid.

Wat een lafaards zijn het ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven