Ze kunnen toch ook personeel 's nachts neerzetten?
Maar even zonder gekheid, vind het te idioot voor woorden. Van alle maatregelen is zo'n QR check echt kolder. Vervolgens wel met z'n allen bij de IKEA, Action etc op elkaars lip zitten...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kunnen toch ook personeel 's nachts neerzetten?
Maar even zonder gekheid, vind het te idioot voor woorden. Van alle maatregelen is zo'n QR check echt kolder. Vervolgens wel met z'n allen bij de IKEA, Action etc op elkaars lip zitten...
Fixed.Vervolgens wel met z'n allen bij de IKEA, Action etc op elkaars mondkapje zitten...

HahaFixed.
Mogelijk zullen er ook weer beperkingen komen in aantallen bezoekers in winkels.
Absoluut. Blij dat we een gym hebben op het werk die niemand gebruikt!Het is eigenlijk de meest waanzinnige maatregel die je kunt treffen, sporten ontmoedigen.
Dat kan je zeggen over iedere maatregel over de sportscholen: ook over het beperken van het aantal bezoekers per ruimte, het sluiten van de kleedkamers, extra eisen aan de schoonmaak, enz.Het is eigenlijk de meest waanzinnige maatregel die je kunt treffen, sporten ontmoedigen.
Dat kan je zeggen over iedere maatregel over de sportscholen: ook over het beperken van het aantal bezoekers per ruimte, het sluiten van de kleedkamers, extra eisen aan de schoonmaak, enz.
Nee dat zijn de McDonald's dominos.nl drank winkel enzo afhaalrestaurantVolkomen mee eens, sporten zou een vitale sector moeten zijn, een primaire levensbehoefte.
De uitgelekte ingrepen op een rij
-Houd anderhalve meter afstand (dringend advies, per direct)
-Werk de helft van de tijd thuis (dringend advies, per direct)
-Het coronatoegangsbewijs geldt ook in onder meer sportscholen, zwembaden en ‘doorstroomlocaties’ als dierentuinen, musea en pretparken (plicht, vanaf 6 november)
-Draag een mondkapje in publieke binnenruimten zoals winkels, stations, bibliotheken en gemeentehuizen (verplicht, vanaf 6 november)
-Een regionale aanpak in corona-brandhaarden lijkt onhaalbaar, wel worden bedrijven en burgemeesters opgeroepen beter te handhaven
-Extra regels exclusief voor ongevaccineerden zijn voorlopig uit beeld
-Het kabinet bereidt alvast wetgeving voor zodat de coronapas ook bij bedrijven verplicht kan worden
Wel bereidt het kabinet alvast wetgeving voor om de QR-code ook op het werk in te voeren, al ligt dat politiek uiterst gevoelig. Ook de invoer van een coronapas in hoger onderwijs en mbo wordt verkend.
Ja daar heb ik nooit iets van gesnapt, als je maatregelen wilt dan wil je dat toch meteen invoeren en niet al dat getreuzel? Los van de discussie of ze wel of niet helpen natuurlijk.

Ja en dan zien we eind november nog onvoldoende effect en zitten we vanaf half december weer met zijn allen in een sociaal isolement.
En met beetje geluk vanaf januari weer avondklok <3Ja en dan zien we eind november nog onvoldoende effect en zitten we vanaf half december weer met zijn allen in een sociaal isolement.
Hoe triest ook, ik zie het nog wel gebeurenJa en dan zien we eind november nog onvoldoende effect en zitten we vanaf half december weer met zijn allen in een sociaal isolement.
Precies wat ik zei gister tegen iedereen. Deze maatregelen halen niks uit, straks harde lockdown.Ja en dan zien we eind november nog onvoldoende effect en zitten we vanaf half december weer met zijn allen in een sociaal isolement.
Dus die bijna 18 maanden aan maatregelen hebben ons dus eigenlijk helemaal nergens gebracht.Ja en dan zien we eind november nog onvoldoende effect en zitten we vanaf half december weer met zijn allen in een sociaal isolement.
Ja en dan zien we eind november nog onvoldoende effect en zitten we vanaf half december weer met zijn allen in een sociaal isolement.
Jawel, het heeft ons veel doden bespaard. @Sparks79 weet jij ongeveer hoeveel?Dus die bijna 18 maanden aan maatregelen hebben ons dus eigenlijk helemaal nergens gebracht.
Goh
Als gevaccineerde moet ik wel toegeven dat de werking tegenvalt. En het verbaasd me dat er niet geëxperimenteerd wordt met een combinatie van verschillende merken, of dat de mRNA vaccins aangepast worden om beter te werken tegen de Delta variant.Precies wat ik zei gister tegen iedereen. Deze maatregelen halen niks uit, straks harde lockdown.