AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Als gevaccineerde moet ik wel toegeven dat de werking tegenvalt. En het verbaasd me dat er niet geëxperimenteerd wordt met een combinatie van verschillende merken, of dat de mRNA vaccins aangepast worden om beter te werken tegen de Delta variant.
Misschien willen ze dat wel niet, phizer en co willen het liefste dat je elk half jaar je prik komt halen hoor.

Als gevaccineerde moet ik wel toegeven dat de werking tegenvalt. En het verbaasd me dat er niet geëxperimenteerd wordt met een combinatie van verschillende merken, of dat de mRNA vaccins aangepast worden om beter te werken tegen de Delta variant.
De werking en afname verschilt ook erg per vaccin, zag voorbij komen dat Janssen na die maanden al helemaal niks meer doet terwijl AZ half effectief wordt.

In USA experimenteren ze wel met combinaties van vaccins.

Bij moment van toedienen is de effectiviteit niet heel anders met delta tov het origineel. Het probleem zal de afname van antistoffen zijn. Dus aanpassen heeft nog geen zin.

Bij moment van toedienen is de effectiviteit niet heel anders met delta tov het origineel, het probleem zal de afname van antistoffen zijn, dus aanpassen heeft nog geen zin.
Kan toch ook aanpassingen proberen door te voeren die de rest van het immuunsysteem beter voorbereid op een infectie.

Misschien hebben ze onderling ook wel afspraken daarover. De markt is groot genoeg.. iedereen van die farmaceuten verdiend bakken met geld.
Er zijn tientallen bezig geweest met ontwikkelen en nu zijn ze wereldwijd op één hand te tellen die daadwerkelijk nog worden gebruikt.

Laatst bewerkt:
Kan toch ook aanpassingen proberen door te voeren die de rest van het immuunsysteem beter voorbereid op een infectie.
Ik denk dat dat niet eens mogelijk is. Je kunt de antistoffen een nog iets beter passend doel geven om zich op te matchen, maar ze verdwijnen na een paar maanden toch uit het bloed.

Hoe ga je dat oplossen?

Zult altijd besmettingen krijgen van wat een verkoudheid blijft. Dan komt het ziekteverloop vaker niet verder doordat er weer voldoende antistoffen worden aangemaakt. Maar die verkoudheid en verspreiding daaruit kun je niet voorkomen lijkt mij.

Zou dat tezamen met ADE niet de reden zijn dat er nooit vaccins tegen verkoudheidsvirussen werden ingezet?

Of de bron aanpakken ipv het lapmiddel.

Mensen verplichten gezonder te leven ipv een experimenteel prikje te nemen zal veel beter zijn voor de druk op de zorg.

Maar dat zou impliceren dat het te doen is om onze gezondheid :lol:

Tijd voor een nieuwe variant, want die Delta dat weten we nu wel :rolleyes:

Maar de farmaceuten onderling beconcurreren elkaar ook.

Is dat niet enkel een optisch bedrog? 1 fabrikant kan nooit 15-22,5miljard doseringen per jaar leveren. Dus volgens mij is het eerder een logische verdeling onder de fabrikanten, van de markt in zijn geheel?

Of de bron aanpakken ipv het lapmiddel.

Mensen verplichten gezonder te leven ipv een experimenteel prikje te nemen zal veel beter zijn voor de druk op de zorg.
Met de huidige trents is het dan verplicht veganistisch eten, dat is ook beter voor het klimaat.
:trollface:

Een deel van de slechte keuzes die mensen maken over gezondheid zitten ook in armoede en omgeving, zie column die ik postte in TK topic.

Ik denk dat dat niet eens mogelijk is. Je kunt de antistoffen een nog iets beter passend doel geven om zich op te matchen, maar ze verdwijnen na een paar maanden toch uit het bloed.

Hoe ga je dat oplossen?

Zult altijd besmettingen krijgen van wat een verkoudheid blijft. Dan komt het ziekteverloop vaker niet verder doordat er weer voldoende antistoffen worden aangemaakt. Maar die verkoudheid en verspreiding daaruit kun je niet voorkomen lijkt mij.

Zou dat tezamen met ADE niet de reden zijn dat er nooit vaccins tegen verkoudheidsvirussen werden ingezet?
Een betere T-cell respons zou een optie zijn.

Is dat niet enkel een optisch bedrog? 1 fabrikant kan nooit 15-22,5miljard doseringen per jaar leveren. Dus volgens mij is het eerder een logische verdeling onder de fabrikanten, van de markt in zijn geheel?
In dat soort markten zijn het vaak conculega’s, dat klopt.

Met de huidige trents is het dan verplicht veganistisch eten, dat is ook beter voor het klimaat.
:trollface:

Een deel van de slechte keuzes die mensen maken over gezondheid zitten ook in armoede en omgeving, zie column die ik postte in TK topic.

Klopt een kilozak patat bij den Aldi is ook een stuk goedkoper dan een zak verse aardappelen.

Maar dat scheelt ons wel co² punten straks, als we vegan zijn geworden. Kunnen we in elk geval nog op vakantie, om daar een veganburger te nuttigen.

Zo'n vermoeden had ik al. MAAR dacht ik post hem alsnog even 🤭

Lekker extra handhaving pushen overal, want volgens het OMT hebben de maatregelen geen zin en kunnen ze zichzelf opdoeken als er niet gehandhaafd wordt.

Dus jongens, lekker met je besmette bek en een groene vink overal naar binnen :thumbs:

Klopt een kilozak patat bij den Aldi is ook een stuk goedkoper dan een zak verse aardappelen.

Maar dat scheelt ons wel co² punten straks, als we vegan zijn geworden. Kunnen we in elk geval nog op vakantie, om daar een veganburger te nuttigen.
Volgens mij kan je van een verre vliegreis 2 jaar vlees eten in co2 uitstoot, jij misschien een jaar.

Al die veganistische GLers die wel op yogaretraite in de Himalaya gaan doen enorm aan deugen voor de show. Nog even los van mogelijke tekorten die je door een veganistische voeding sneller hebt, wat voor mensen aan de onderkant met veel zorgen alleen maar lastiger zou zijn.

Als jij zou moeten kiezen tussen dierlijke eiwitten eten of op vakantie gaan van je co2 budget, wat wordt het dan?

Terug
Naar boven