ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen mag ook gewoon binnen blijven terwijl de rest weer normaal gaat doen.Besmettingsgevaar op scholen lijkt mij aanzienlijk groter dan in een sportschool? Al is het belang van een school natuurlijk groter maar dit gaat weer dweilen met de kraan open worden.
Linke soep hier gvd![]()
Zo is dat.Iedereen mag ook gewoon binnen blijven terwijl de rest weer normaal gaat doen.
Ze hoeven niet naar buiten, beslis zelf of je in lockdown wil.
Of terrasje, feestje, sportwedstrijden, mensen ontmoeten, vrouwen kijken met je lesbische vriendin.
Het is van huis naar werk naar de home gym naar huis naar werk pffff
Of je werkt thuis. Dan hoef je alleen maar je laptop open te klappen. Nog saaier. Ik kom sinds ergens in oktober, toen iedereen weer thuis moest gaan werken, alleen nog de deur uit voor boodschappen of om een luchtje te scheppen / sporten.Het is van huis naar werk naar de home gym naar huis naar werk pffff

Gewoon alle Marokkanen terug sturen naar Istanboel.
Als we @Steks meesturen dan hebben we in zeer snel een overeenkomst over de terugkeer van Veiligelandiërs, varen er geen bootjes meer en komen er hekken langs de grens.kun je een uitzondering maken en steks ook meesturen?
Zo, dat klinkt wel echt kut! Thuiswerken lijkt mij sowieso al veel lastiger. Helemaal als het zo lang is!Of je werkt thuis. Dan hoef je alleen maar je laptop open te klappen. Nog saaier. Ik kom sinds ergens in oktober, toen iedereen weer thuis moest gaan werken, alleen nog de deur uit voor boodschappen of om een luchtje te scheppen / sporten.![]()
Irritant mannetje is dat zegkun je een uitzondering maken en steks ook meesturen?
Er zijn ook wel sportscholen open/buiten gymmen. In Groningen zit er iig wel eentje want een maat gaat daar af en toe heen.
Hoe zie je dat voor je met mensen die in A wonen, in B werken, in C boodschappen doen en in De sporten?Er zijn ook wel sportscholen open/buiten gymmen. In Groningen zit er iig wel eentje want een maat gaat daar af en toe heen.
Maar we moeten idd per stad of dorp kijken of er versoepelingen kunnen plaatsvinden en niet heel Nederland.
Ten eerste als jij in A woont kan jij gewoon als je weer naar huis gaan in A boodschappen doen?Hoe zie je dat voor je met mensen die in A wonen, in B werken, in C boodschappen doen en in De sporten?
Linke soep? Op welke manier?Besmettingsgevaar op scholen lijkt mij aanzienlijk groter dan in een sportschool? Al is het belang van een school natuurlijk groter maar dit gaat weer dweilen met de kraan open worden.
Linke soep hier gvd![]()
Dat klinkt alsof je niet in Overijssel woont. Dan had ik hetzelfde gezegdNee we kunnen dit alleen met zijn allen, nog even volhouden. Het einde is in zicht, nog even doozetten nu met zijn allen

Oh ja. Pas als het hele land op zorgelijk (of lager) staat, wordt het regionaalHoe zie je dat voor je met mensen die in A wonen, in B werken, in C boodschappen doen en in De sporten?

Scherp? Zeg maar gerust, heel die antenne ontbreekt hier nog wel eens@Portonia1 Nog niet iedereen heeft een scherpe sarcasme-antenne hier.

Och.... ik zou toch zo een paar zaken kunnen noemen.Ik heb nooit iets gezien waarmee Overijssel er ineens uitspringt, dus ik vind het maar raar.

Hier hebben we eerder een discussie over gehad en volgend mij is dit ook weer een mooi voorbeeld van gegoochel met cijfers en randvoorwaarden. Voor het bepalen van regionale risico niveaus wordt er naar minder randvoorwaarden gekeken dan landelijk.