AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Besmettingsgevaar op scholen lijkt mij aanzienlijk groter dan in een sportschool? Al is het belang van een school natuurlijk groter maar dit gaat weer dweilen met de kraan open worden.

Linke soep hier gvd
Screenshot_20210221-214117_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Besmettingsgevaar op scholen lijkt mij aanzienlijk groter dan in een sportschool? Al is het belang van een school natuurlijk groter maar dit gaat weer dweilen met de kraan open worden.

Linke soep hier gvdBekijk bijlage 521829
Iedereen mag ook gewoon binnen blijven terwijl de rest weer normaal gaat doen.
Ze hoeven niet naar buiten, beslis zelf of je in lockdown wil.
Of terrasje, feestje, sportwedstrijden, mensen ontmoeten, vrouwen kijken met je lesbische vriendin.
Het is van huis naar werk naar de home gym naar huis naar werk pffff
 
Iedereen mag ook gewoon binnen blijven terwijl de rest weer normaal gaat doen.
Ze hoeven niet naar buiten, beslis zelf of je in lockdown wil.
Of terrasje, feestje, sportwedstrijden, mensen ontmoeten, vrouwen kijken met je lesbische vriendin.
Het is van huis naar werk naar de home gym naar huis naar werk pffff
Zo is dat.

Als het straks langer licht buiten is met aantrekkelijk weer dan gaat het nog leuk worden.
 
Het is van huis naar werk naar de home gym naar huis naar werk pffff
Of je werkt thuis. Dan hoef je alleen maar je laptop open te klappen. Nog saaier. Ik kom sinds ergens in oktober, toen iedereen weer thuis moest gaan werken, alleen nog de deur uit voor boodschappen of om een luchtje te scheppen / sporten. :(
 
Laatst bewerkt:
kun je een uitzondering maken en steks ook meesturen?
Als we Steks meesturen dan hebben we in zeer snel een overeenkomst over de terugkeer van Veiligelandiërs, varen er geen bootjes meer en komen er hekken langs de grens.

Helaas heeft hij een essentieel beroep, zal wel weer niet doorgaan.
 
Of je werkt thuis. Dan hoef je alleen maar je laptop open te klappen. Nog saaier. Ik kom sinds ergens in oktober, toen iedereen weer thuis moest gaan werken, alleen nog de deur uit voor boodschappen of om een luchtje te scheppen / sporten. :(
Zo, dat klinkt wel echt kut! Thuiswerken lijkt mij sowieso al veel lastiger. Helemaal als het zo lang is!
 
Bekijk bijlage 521843

De risicokaart is ook aangepast. Dit zou toch moeten betekenen dat in Overijssel de sportscholen weer open kunnen?

Nee we kunnen dit alleen met zijn allen, nog even volhouden. Het einde is in zicht, nog even doozetten nu met zijn allen
 
Bekijk bijlage 521843

De risicokaart is ook aangepast. Dit zou toch moeten betekenen dat in Overijssel de sportscholen weer open kunnen?
Er zijn ook wel sportscholen open/buiten gymmen. In Groningen zit er iig wel eentje want een maat gaat daar af en toe heen.

Maar we moeten idd per stad of dorp kijken of er versoepelingen kunnen plaatsvinden en niet heel Nederland.
 
Er zijn ook wel sportscholen open/buiten gymmen. In Groningen zit er iig wel eentje want een maat gaat daar af en toe heen.

Maar we moeten idd per stad of dorp kijken of er versoepelingen kunnen plaatsvinden en niet heel Nederland.
Hoe zie je dat voor je met mensen die in A wonen, in B werken, in C boodschappen doen en in De sporten?
 
Hoe zie je dat voor je met mensen die in A wonen, in B werken, in C boodschappen doen en in De sporten?
Ten eerste als jij in A woont kan jij gewoon als je weer naar huis gaan in A boodschappen doen?


Bekijk het anders per gemeente? Woon jij in een gebied waar het dusdanig meevalt en dus de ECONOMIE gewoon weer kan draaien dan krijg je een aparte brief thuisgestuurd en bij het aantonen van die brief+ID heb jij het recht om binnen die gemeente winkels/sportscholen/kappers noem het maar op naar binnen te gaan.

En dan goed de cijfers in de gaten houden en gaan ze omhoog dan komen er weer restricties en gaat het goed dan kijken of je steeds meer gemeentes open kunnen gooien.
En ja dan val je net buiten een bepaalde gemeente nou pech! De kleinere dorpen hebben nu ook al zo lang pech door alle gevallen in de GROTE steden dus laten we beginnen met dit soort experimenten.

Het is iig iets. Beter dan dit aankoloten en nog even volhouden praatjes van die klaplopers.
 
Laatst bewerkt:
Besmettingsgevaar op scholen lijkt mij aanzienlijk groter dan in een sportschool? Al is het belang van een school natuurlijk groter maar dit gaat weer dweilen met de kraan open worden.

Linke soep hier gvdBekijk bijlage 521829
Linke soep? Op welke manier?


Dat als de cijfers stabiel blijven (wat je nu nog niet kan zeggen) de scholen dus voor niets zijn dicht gegaan?

Nee we kunnen dit alleen met zijn allen, nog even volhouden. Het einde is in zicht, nog even doozetten nu met zijn allen
Dat klinkt alsof je niet in Overijssel woont. Dan had ik hetzelfde gezegd :roflol:

Ik heb nooit iets gezien waarmee Overijssel er ineens uitspringt, dus ik vind het maar raar.

Hoe zie je dat voor je met mensen die in A wonen, in B werken, in C boodschappen doen en in De sporten?
Oh ja. Pas als het hele land op zorgelijk (of lager) staat, wordt het regionaal
 
Ik heb nooit iets gezien waarmee Overijssel er ineens uitspringt, dus ik vind het maar raar.
Och.... ik zou toch zo een paar zaken kunnen noemen.
Maar dat is dan vooral aan de tukkers te danken.
Neem bv de temperatuur vandaag, echt mooi :)
 
Bekijk bijlage 521843

De risicokaart is ook aangepast. Dit zou toch moeten betekenen dat in Overijssel de sportscholen weer open kunnen?
Hier hebben we eerder een discussie over gehad en volgend mij is dit ook weer een mooi voorbeeld van gegoochel met cijfers en randvoorwaarden. Voor het bepalen van regionale risico niveaus wordt er naar minder randvoorwaarden gekeken dan landelijk.
 
Back
Naar boven