ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nou ja steks is een lul maar dat wens ik hem niet toe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja steks is een lul maar dat wens ik hem niet toe

Ongevaccineerden hebben er daar kans op eentje meer van.

Jij wilt natuurlijk niet dat zijn lijden stopt!Nou ja steks is een lul maar dat wens ik hem niet toe![]()

Dat is het leven ansich al.
Een kritische pers, dat zou voor het eerst zijn. Misschien is dit ook niet de plaats of het moment.Ben benieuwd naar de vragenronde van de pers. Dit gaat echt absurd awkward worden als ze zomenteen onder vuur liggen.![]()
Ja dat gaat vast gebeurenBen benieuwd naar de vragenronde van de pers. Dit gaat echt absurd awkward worden als ze zomenteen onder vuur liggen.![]()

Is dat geen binnen locatie waar je een mondkapje moet gaan dragen?
Ja. QR code.
Ik heb aardig wat ongemakkelijke interview gehoord afgelopen twee jaar tijdens de persconferenties ja.Ja dat gaat vast gebeuren
Onder een steen gelegen de afgelopen 2 jaar?
Hoe gaat dat met de 24/7 sportscholen die onbemand zijn?
Het zijn vooral dictators die anderen tegen de muur laten zetten.Er zijn dictators voor minder gegen die mauer gezet.
Viva la revolucion
Dan waren er wat zwakkeren dood gegaan.Ze geven nu zelf aan dat 13% ongevaccineerd is. Wag verwachten ze dan te bereiken als bijv de helft daarvan zich als nog laat vaccineren? Of anderom, wat er gebeurt als er geen vaccins waren ontwikkeld, waren we dan miljoenen doden gevallen?
Die gaan dicht op de tijden dat er geen personeel aanwezig is.Hoe gaat dat met de 24/7 sportscholen die onbemand zijn?
Daar zijn er ook veel van.
Franse revolutie jonguh.Het zijn vooral dictators die anderen tegen de muur laten zetten.