Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ben benieuwd naar de vragenronde van de pers. Dit gaat echt absurd awkward worden als ze zomenteen onder vuur liggen. :roflol:

Is sportschool wel genoemd?

Hugo geeft er een mooie slinger aan wat een man

Ze geven nu zelf aan dat 13% ongevaccineerd is. Wag verwachten ze dan te bereiken als bijv de helft daarvan zich als nog laat vaccineren? Of anderom, wat er gebeurt als er geen vaccins waren ontwikkeld, waren we dan miljoenen doden gevallen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.037
Ze geven nu zelf aan dat 13% ongevaccineerd is. Wag verwachten ze dan te bereiken als bijv de helft daarvan zich als nog laat vaccineren? Of anderom, wat er gebeurt als er geen vaccins waren ontwikkeld, waren we dan miljoenen doden gevallen?
Dan waren er wat zwakkeren dood gegaan.

Lol dit draait allemaal niet meer om covid. Het gaat om controle.
Hoe gaat dat met de 24/7 sportscholen die onbemand zijn?
Daar zijn er ook veel van.
Die gaan dicht op de tijden dat er geen personeel aanwezig is.

deze interviewer bedoelde ik dus over of de strategie wel werkt. He legitieme vragen maar ik luister met plaatsvervangende schaamte. :emo:

Zijn dit nu maatregelen om het aantal besmettingen omlaag te krijgen of ongevaccineerden verder te pushen?

Horeca buiten met qr code, sportveld bezoeken qr code...nog alleen de werkgever het toestaan dit te vragen en ik kan zelf niks meer verzinnen, ze hebben hun best gedaan.

Ik had geen betere timing kunnen wensen, kan er gelukkig even maanden tegenaan en daarna zien we wel weer verder.

Terug
Naar boven