ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet, dit is verzonden aan alle basic fit medewerkers. De poortjes kunnen de qr code gewoon scannen:Die gaan dicht op de tijden dat er geen personeel aanwezig is.

Geen basic fit iig 🤣
PowerHouse Middelburg. De man die zei niet te controleren is een vervent anti-vaxxer en is ook basisschoolleraar in het dagelijks leven.

Niet meer
.mijn abs beginnen sinds kort weer zichtbaar te worden. Op naar de 12% bfNice, waarschijnlijk kom ik er dan gewoon in met mijn fake qr codeDenk het niet, dit is verzonden aan alle basic fit medewerkers. De poortjes kunnen de qr code gewoon scannen:
![]()
So you're saying dat dikke mensen meer recht hebben op toegang tot de sportschool?Ik wil maatregelen tegen dikke mensen. Meeste mensen op de IC zijn dik. Obese mensen zijn zowieso niet alom vertegenwoordigd in sportscholen. Deze maatregel is puur om jongeren die naar de sportschool gaan te forceren richting prik
Bij basic scan je eerst je qr code en dan je pas.Hoe gaat dat met de 24/7 sportscholen die onbemand zijn?
Daar zijn er ook veel van.
Gaat hier ook zo, maar alsnog moeten ze allemaal sluiten op de reguliere uren. Mag niemand binnen zonder personeel. Bummer.Denk het niet, dit is verzonden aan alle basic fit medewerkers. De poortjes kunnen de qr code gewoon scannen:
![]()