Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.069

Als je iemand kent met een puffer voor astma, neem deze mee en hou em bij je. Dan kan je zeggen dat je asmatisch bent en hoef je geen mondluier te dragen.

Of je kan ze gewoon de vinger geven natuurlijk.

Als je iemand kent met een puffer voor astma, neem deze mee en hou em bij je. Dan kan je zeggen dat je asmatisch bent en hoef je geen mondluier te dragen.

Dat is voor de meeste wappies helemaal niet nodig.
  • Mensen die ernstig ontregeld raken van het dragen van een mondkapje. Bijvoorbeeld vanwege een verstandelijke beperking of psychische aandoening. De uitzondering geldt ook voor hun begeleiders; als mensen ernstig ontregeld raken als hun begeleider een mondkapje draagt.

Heb die verklaring al geprint, draag 0 mondkapjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.076
Ik vind het wel handig, zo zie ik in één oogwenk wie er mentaal uitgedaagd is en kan ik daarmee rekening houden.
FB_IMG_1620794054494.jpg

Ik moet zeggen dat ik het wel sneaky vind. De meeste maatregelen gaan in op zaterdag 6-11 en de eerste evaluatie zal plaatsvinden op vrijdag 12-11. "De kans is aanwezig dat het kabinet half november strengere regels invoert 'als de trend niet keert', aldus premier Rutte. De situatie wordt op 12 november opnieuw beoordeeld aan de hand van een OMT-advies". We weten inmiddels wel dat het minstens 10 dagen duurt voordat je het effect van de maatregelen terugziet in de cijfers. Ergo: we krijgen strengere maatregelen per 12 november. Het kabinet durft dat alleen niet allemaal in 1x uit te rollen.

Ik ben niet per se tegen die maatregelen als ze nodig zijn, maar dat sneaky gedoe eromheen trek ik slecht. Idem dito met die QR-code. Zeg gewoon dat je ongevaccineerden onder druk wil zetten.

Geen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?

Terug
Naar boven