- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Nee, alleen me baard is boos.Geen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, alleen me baard is boos.Geen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?
Mensen die dat doen, slapen ook met een condoom om, denk ik.
Geen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?
Mensen die dat doen, slapen ook met een condoom om, denk ik.

Dit roept vragen op waarvan ik het antwoord echt niet wil wetenKan handig zijn hoor, zou niet de eerste keer zijn dat ik wakker word gereden![]()

Mij boeit het niet zoveel, gelukkig had ik de voorraad nog niet weggegooid.Geen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?
Ik ben vooral benieuwd hoe dat gaat werken met QR op het werk bij vitale beroepen die niet thuis uitgevoerd kunnen worden. Ik heb een aantal collega’s die zich niet laten vaccineren.
Zeker wel, je mag gewoon je ding doen hoor

Dat zal na volgende week vrijdag wel anders zijn, die vaccinatieplicht gaat nog leuk worden.Er zullen vast uitzonderingen zijn. Als jij als BOA controle moet doen bijvoorbeeld bij sportscholen, dan hoef je dus niet gevaccineerd te zijn. Maar je mag wel, namens de almachtige staat, als BOA diezelfde sportschool betreden om je controle uit te voeren, om vervolgens daar de sterke arm der wet te laten gelden. Gekke wereld he?
Ja, ben ook niet van plan om hem te gaan dragen eigenlijk. Zal hem wel in mijn zal meenemen de winkel in in mijn jaszak en doe hem enkel op als er anders problemen komen als ik erop aangesproken word.Geen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?
Ze moeten toch opGeen gevaccineerden die boos zijn dat ze alsnog weer een mondkapje op moeten?

Ga hem ook niet dragen, maar ook nog niet echt eerder aangesproken er over je ziet mensen alleen een beetje dom kijken.
Dat was wel echt het toppunt. In andere winkels zoals de supermarkt etc, spreekt niemand je erop aan. Ons fysiek draagt daar wel aan bij natuurlijk, ken zat mensen die continu in een discussie raken overal. Maar ik gok dat we nu best wat vaker worden aangesproken, want de polarisering draait volle toeren en de discussie verhard. Maar jij en ik kunnen gewoon een keer onze bicepsen flexen en een wenkbrauw fronsen 
Hey je doet het voor een ander he.Ga hem ook niet dragen, maar ook nog niet echt eerder aangesproken er over je ziet mensen alleen een beetje dom kijken.
Ja maar die zijn nu toch al wel gevaccineerd?
Die op de IC bedoel je?
Nee, opa of oma, je buurman, de docent enz.
Ja maar die kunnen het weer overdragen aan al die gezonde ongevaccineerde jongeren waar de IC inmiddels vol mee ligt.
Die liggen toch al op de IC.Ja maar die kunnen het weer overdragen aan al die gezonde ongevaccineerde jongeren waar de IC inmiddels vol mee ligt.