XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Too little, too late en waarschijnlijk ook niet de goede maatregelen.
Dit is misschien nog wel de grootste wanprestatie in de hele coronacrisis. Voor de zoveelste keer te laat en dan ook nog met schijnmaatregelen, die puur en alleen zijn bedoeld om ongevaccineerden een vaccin aan te treiteren. Blijkbaar gaan Hugo en Mark daarbij over lijken.

Meer bedden én tijdige, goede maatregelen hadden een boel kunnen voorkomen, maar het is weer precies dezelfde "het is nog niet druk in de ziekenhuizen... oh wacht" als vorig jaar.

Laat ook lekker een paar van die 11/11 feesten doorgaan, kan je net zo goed nu vast zeggen dat je over 2 weken alles weer dichtgooit.
Denk je dat een paar zingende kindjes voor de deur veel meer mensen het ziekenhuis in stuurt?

Denk je dat een paar zingende kindjes voor de deur veel meer mensen het ziekenhuis in stuurt?
Nee, ik doelde op carnavalsfeesten in oa Noord-Brabant.

De viering van het feest van de Heilige Sint-Martinus kan alleen maar een heilzame en verbindende werking hebben. Het oog hebben voor de ander is een boodschap waar we juist nu iedereen zich vooral lijkt te focussen op de eigen ellende, die er ook absoluut is, wel aan herinnerd mogen worden.

Fck die jostis die nu perse de 11e van de 11e moeten vieren.

T is nu net zo van ga nog maar een keer goed hard nederland zodat we de boel weer langer kunnen sluiten.

Fck die jostis die nu perse de 11e van de 11e moeten vieren.

T is nu net zo van ga nog maar een keer goed hard nederland zodat we de boel weer langer kunnen sluiten.

Tja, hetzelfde geldt voor bijv. ADE. Het mag nog dus mensen doen het. Ik geef ze groot gelijk ook. Voor je het weet, zijn je geplande feestjes weer afgelast.

Nee, ik doelde op carnavalsfeesten in oa Noord-Brabant.

Alle kroegen en clubs en concerten en voetbalstadions zijn gewoon open en dan zal een carnavalsfeestje ineens de boosdoener zijn?

Als we maar iemand de schuld kunnen geven.

Alle kroegen en clubs en concerten en voetbalstadions zijn gewoon open en dan zal een carnavalsfeestje ineens de boosdoener zijn?

Als we maar iemand de schuld kunnen geven.
Dit heeft niets met de schuld geven te maken, dit zijn grote evenementen die erbij komen.

Het zijn wel feesten van grote massa's mensen die door elkaar lopen en het na de nodige biertjes steeds moeilijker zullen vinden zich aan maatregelen te houden. Het is ook met carnaval begonnen.

Op dit moment zou je dit risico niet moeten willen nemen.

Screenshot_20211111_133055.jpg

Geen testen voor toegang meer want logica...

Vaccinatie macht frei

Ze zouden inderdaad een 1G regel moeten toepassen, iedereen testen voor toegang, dan weet je (bijna) zeker dat er niemand met corona binnen is.

Elke winkel die me weigert om deze onzin mag de glazenboer gaan bellen.
Wat ben je ook weer een held. Alsof het de schuld van de winkelier is dat ze opgelegde maatregelen opvolgen. Als ik als winkelier moet kiezen voor een boete of types als "mattie079" binnen te laten dan maak ik wel een keer gebruik van mijn glasverzekering.

Wat ben je ook weer een held. Alsof het de schuld van de winkelier is dat ze opgelegde maatregelen opvolgen. Als ik als winkelier moet kiezen voor een boete of types als "mattie079" binnen te laten dan maak ik wel een keer gebruik van mijn glasverzekering.
En m'n beveiligingscamera, aangifte en verhaal van materiële en immateriële schade.

Goed toch, eigen keuze om dit soort mong*len maatregelen te handhaven. 0 respect voor, omdat de overheid het je maar oplegt

Kunnen al die corona topics niet worden samengevoegd?
Of in ieder geval avondklok, coronavaccin en demonstreren?

🤣

Terug
Naar boven