wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.843
Als ik even specifiek naar mijn gym kijk hebben ze nu meer schade door leden die hun abonnement opzeggen omdat ze elders zonder QR-code kunnen trainen. Maar het hangt natuurlijk ook al wat voor soort gym je hebt en wat het publiek is. In het geval van mijn gym waar het een beetje ons kent ons is zou ik het risico wel nemen.Lol daar krijg je sowieso gezeik mee als eigenaar.
Overigens krijg je hoe dan ook gezeik, wat je ook doet.
Verder allemaal leuk en aardig, maar spreek je dan als gymowner bvb ook met die ongevaccineerden af dat zij meebetalen aan een eventuele boete en gaan ze daarin mee? (ja ik weet dat die kans heel klein is maar je moet ‘t wel allemaal dichttimmeren van tevoren)
Uiteindelijk is die qr code checken het meest makkelijke en logische, naast dat t wettelijk verplicht is. Ik denk dat deze discussie binnen ontzettend veel bedrijven nu wordt gevoerd. Geheid wordt t vanaf vrijdag uitgebreid naar allerlei andere sectoren. Het zal onderaan de streep afhangen van de eigenaar wat het beleid wordt binnen een bedrijf. Ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties extreem lastig is. Wat doe je als je een mkb hebt met zeg tien werknemers waarvan er zeven pertinent niet willen qr checken, en ze kunnen ook niet thuiswerken? Ga je dan maar gewoon failliet? Iedereen ontslaan? Oogje toeknijpen? Het zijn erg lastige beslissingen. Het is aan de andere kant ook een glijdende schaal natuurlijk. Als je nu niet op die qr bandwagon springt, wanneer dan nog wel?