XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Heb ik gedaan, jij ook? Kan je dan mijn beredenering onderuit halen?
Uit jouw reactie dacht ik op te maken dat jij dacht dat Maurice de Hond het getal 1,14 in twijfel trok, maar hij trekt de interpretatie ervan in twijfel. Als de risicogroep straks gevaccineerd is, boeit die hele R-waarde namelijk geen fl**ker meer aangezien de gewone bevolking toch geen of nauwelijks klachten krijgt.

🤣🤣🤣
Helemaal koekoek. Je krijgt sowieso al slecht lucht door zo’n mondmasker, laat staan tijdens het joggen.

Texas, baby! We killed Kennedy!

seth meyers gotcha GIF by Late Night with Seth Meyers

Dat onderbouwt alleen nog maar meer wat ik zei.
Prima toch? De Hond onderbouwt zijn stellingen tenminste op een degelijke manier. De reden dat ik zijn originele artikel er bij haal, is vooral omdat DDS een (extreem) rechts blog is en dus niet 100% neutraal.

Prima toch? De Hond onderbouwt zijn stellingen tenminste op een degelijke manier. De reden dat ik zijn originele artikel er bij haal, is vooral omdat DDS een (extreem) rechts blog is en dus niet 100% neutraal.
Extreem rechts??? Op basis waarvan baseer je dat dan? Vind je bijvoorbeeld nu.nl dan ook extreem links?

Extreem rechts??? Op basis waarvan baseer je dat dan?
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Dagelijkse_Standaard
De Dagelijkse Standaard wordt met regelmaat beschuldigd van het brengen van nepnieuws en van het schrijven van artikelen om verontwaardiging op te roepen. Hoofdredacteur Michael van der Galiën verklaarde hierover: "Misschien zijn we weleens ongenuanceerd. Maar we pretenderen ook niet neutraal te zijn. Als een links iemand zegt: genuanceerd stuk was dat, dan zijn we slecht bezig."

Om de redenering van De Hond beter te begrijpen, kunnen je beter zijn originele artikel lezen dan de interpretatie van de Dagelijkse Standaard:
https://www.maurice.nl/2021/03/02/de-cijfers-zeggen-nu-geen-derde-golf/
Grappig om veel van m'n eigen redenaties terug te lezen in hoe hij erover denkt.

Als de reproductiefactor -net zoals in het voorjaar- berekend wordt op basis van de ziekenhuisopnames zou die iets onder de 1,0 liggen.
Ohja dat is een stuk handiger inderdaad.

Texas heft mondkapjesplicht op en gaat winkels weer openen
In de Amerikaanse staat Texas is het vanaf volgende week niet meer verplicht om mondkapjes te dragen en gaan restaurants en winkels weer volledig open voor publiek, meldde de Republikeinse gouverneur Greg Abbott dinsdag. "Het is nu tijd om Texas voor 100 procent te openen."

Volgens Abbott zijn in Texas inmiddels genoeg mensen ingeënt om veilig de coronamaatregelen op te heffen. Inmiddels zijn er 5,7 miljoen prikken uitgedeeld onder de 29 miljoen Texanen.

Ook Michigan, Louisiana en Mississippi maakten dinsdag bekend te stoppen met de mondkapjesplicht. De staten gaat hiermee in tegen de nadrukkelijke wens van president Joe Biden, die eerder benadrukte dat ondanks de vaccinatiecampagne de coronamaatregelen nog hard nodig zijn. Volgens hem is het te vroeg om nu te stoppen met de mondkapjesplicht.
Bron: liveblog op nu.nl

Kentering? Ben benieuwd hoeveel navolging dit krijgt.

Terug
Naar boven