Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ah yes lekker rustig. Hoewel de tokkies hier in de buurt toch wel weer zullen afsteken.

De dag dat ik mijn ziel verkoop.
Is dit niet wat hypothetisch? :p
Maar dat wordt niet binnenkort. Kheb ook besloten me niet te laten testen. Geen QR. Ik ga niet meewerken aan mijn eigen onderdrukking. Dan maar minder vrijheden.
Je kan je toch ook laten testen zonder een QR code aan te vragen?
Wil je niet weten of ik het hebt of hebt gehad, het is toch een besmettelijke ziekte die voor sommige mensen een risico is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.824

Wil je niet weten of ik het hebt of hebt gehad, het is toch een besmettelijke ziekte die voor sommige mensen een risico is.
Nee. Ik kan het ook gewoon niet doen. Ik voel me ook prima, heb nergens last van.

Hoeveel mensen laten zich nou wekelijks meerdere keren uit voorzorgsmaatregelen testen. Denk niet dat dat er veel zinn

Zelfs ik niet. :D

Een vriend van mij wel trouwens die vanwege zijn geloof zich niet laat vaccineren, maar voor zijn werk wel vaak een QR code moet laten zien.
Ja hij laat zich testen voor die QR code. Maar niemand gaat testen puur voor de lol en gebruikt dan die qr niet gaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.831
Geweldig nieuws!

Nederland heeft samen met Duitsland besloten de zorg op te schalen en samen alle salarissen te betalen zodat er voldoende capaciteit is! Daarnaast wordt ook geïnvesteerd in het onderwijs.

O wacht.. het zorgpersoneel in Afghanistan.

Ben ik nou gek of was hij toch echt de kneus die de afgelopen 1.5 jaar heeft gezegd dat ze niet uit moeten breiden
Hij zei dat vorig jaar, maar begin dit jaar was hij toch van mening veranderd gezien hoe de situatie was veranderd door toedoen van de delta-variant?

Hij zei dat vorig jaar, maar begin dit jaar was hij toch van mening veranderd gezien hoe de situatie was veranderd door toedoen van de delta-variant?
Oh daar heb ik dan niks van voorbij zien komen, eens kijken dan... laatste wat ik hem steeds heb horen zeggen is dat ze zich maar niet moeten vervelen.

Gezellig in Rotterdam

20211119_205631.jpg

Ohja van een jaar lang zeggen dat ze niet uit moeten breiden naar dit:

maart 2021 zei:
[EO] Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, is teleurgesteld dat het nog steeds niet is gelukt om de IC-capaciteit in Nederland structureel te vergroten. "Het is heel frustrerend. We zijn een jaar verder en er is geen bed extra geregeld, door een tekort aan verpleegkundigen", vertelt hij in de podcast Virusfeiten.

Gelukkig is het in dit land nooit de schuld van de verantwoordelijke.

Terug
Naar boven