apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit niet wat hypothetisch?

Je kan je toch ook laten testen zonder een QR code aan te vragen?Maar dat wordt niet binnenkort. Kheb ook besloten me niet te laten testen. Geen QR. Ik ga niet meewerken aan mijn eigen onderdrukking. Dan maar minder vrijheden.
Nee. Ik kan het ook gewoon niet doen. Ik voel me ook prima, heb nergens last van.Is dit niet wat hypothetisch?
Je kan je toch ook laten testen zonder een QR code aan te vragen?
Wil je niet weten of ik het hebt of hebt gehad, het is toch een besmettelijke ziekte die voor sommige mensen een risico is.
Hoeveel mensen laten zich nou wekelijks meerdere keren uit voorzorgsmaatregelen testen. Denk niet dat dat er veel zinnIs dit niet wat hypothetisch?
Je kan je toch ook laten testen zonder een QR code aan te vragen?
Wil je niet weten of ik het hebt of hebt gehad, het is toch een besmettelijke ziekte die voor sommige mensen een risico is.
Zelfs ik niet.Hoeveel mensen laten zich nou wekelijks meerdere keren uit voorzorgsmaatregelen testen. Denk niet dat dat er veel zinn

Doe dan ff een zelftest, dan weet je het ook (bijna) zeker.Nee. Ik kan het ook gewoon niet doen. Ik voel me ook prima, heb nergens last van.
Had ik gedaan was negatief.Doe dan ff een zelftest, dan weet je het ook (bijna) zeker.
Ja hij laat zich testen voor die QR code. Maar niemand gaat testen puur voor de lol en gebruikt dan die qr niet gahaZelfs ik niet.
Een vriend van mij wel trouwens die vanwege zijn geloof zich niet laat vaccineren, maar voor zijn werk wel vaak een QR code moet laten zien.
Ja en misschien ook ja.Ben ik nou gek of was hij toch echt de kneus die de afgelopen 1.5 jaar heeft gezegd dat ze niet uit moeten breiden
Hij zei dat vorig jaar, maar begin dit jaar was hij toch van mening veranderd gezien hoe de situatie was veranderd door toedoen van de delta-variant?Ben ik nou gek of was hij toch echt de kneus die de afgelopen 1.5 jaar heeft gezegd dat ze niet uit moeten breiden
Oh daar heb ik dan niks van voorbij zien komen, eens kijken dan... laatste wat ik hem steeds heb horen zeggen is dat ze zich maar niet moeten vervelen.Hij zei dat vorig jaar, maar begin dit jaar was hij toch van mening veranderd gezien hoe de situatie was veranderd door toedoen van de delta-variant?
Ja dat was van vorig jaar.Oh daar heb ik dan niks van voorbij zien komen, eens kijken dan... laatste wat ik hem steeds heb horen zeggen is dat ze zich maar niet moeten vervelen.
Ohja van een jaar lang zeggen dat ze niet uit moeten breiden naar dit:Hij zei dat vorig jaar, maar begin dit jaar was hij toch van mening veranderd gezien hoe de situatie was veranderd door toedoen van de delta-variant?
maart 2021 zei:[EO] Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, is teleurgesteld dat het nog steeds niet is gelukt om de IC-capaciteit in Nederland structureel te vergroten. "Het is heel frustrerend. We zijn een jaar verder en er is geen bed extra geregeld, door een tekort aan verpleegkundigen", vertelt hij in de podcast Virusfeiten.
Straatje schoonvegen. Denk dat ie de bui wel voelt hangen wat er anders op lange termijn voor hem te wachten staat.Ben ik nou gek of was hij toch echt de kneus die de afgelopen 1.5 jaar heeft gezegd dat ze niet uit moeten breiden