AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

blijf binnen want die bruine variant komt eraan :o

Ja had 02 dec vrij gevraagd, al een tijdje terug,
Om met de 2 kids naar de efteling te gaan, ze waren al helemaal hyped up, dus ze waren heel teleurgesteld, maar gelukkig kunnen we toch overdag ff.

Ach de buurman kwam vorig jaar met de vraag of ik aan het verbouwen was boven en of ik wou dimmen met mijn sport, ik zei, nog 1 x aan de deur en er gaat wel iets verbouwd worden maar geen interieur, staat ie 6x aan te bellen, midden in set bezig, opgefokt dus, en toen floepte dat eruit, maar erna nooit meer gehoord of gezien, heb zn vrouw nog wel excuus aangeboden daarvoor , hij deed de deur niet open voor mij🤣
Van die opvangers of matten kan toch behoorlijk wat herrie wegnemen?

Ja klopt, maar tis een aparte, als hij formule 1 zit te kijken, en ik start mn motor in de tuin, hangt ie over de schutting.. gast, je zit te kijken naar autosport(grote fan van f1 hij) maar klagen over motorgeluid..

Heb ook matten, maar zn vrouw klaagde ook al tegen mij, ze was blij als tie weer op kantoor kon werken, hij was nogal lastig omdat ie niet graag thuiswerkt, nou als je vrouw zich al beklaagd bij ons, trek ik me aan zijn woord niet echt iets aan.

Zodat na maart alles weer in 1 keer opengesteld word, iedereen weer in het vliegtuig stapt. Om in de winter weer een "3 weken durende" lockdown in te stellen👍

Ben benieuwd naar de onderbouwing vanavond en het debat omtrend deze maatregelen. Vaak kan ik me wel vinden in maatregelen maar hier zit echt nul logica in.

Geen twee deling willen creeeren maar de enige mensen die last hebben van deze maatregelen zijn werkende mensen terwijl al die oude dikzakken met hun aowtje geen last hebben. Wordt tijd dat de nieuwe variant hier bodem krijgt en alle oudjes elimineert zodat ik een huis kan kopen.

Ben benieuwd naar de onderbouwing vanavond en het debat omtrend deze maatregelen. Vaak kan ik me wel vinden in maatregelen maar hier zit echt nul logica in.

Geen twee deling willen creeeren maar de enige mensen die last hebben van deze maatregelen zijn werkende mensen terwijl al die oude dikzakken met hun aowtje geen last hebben. Wordt tijd dat de nieuwe variant hier bodem krijgt en alle oudjes elimineert zodat ik een huis kan kopen.

Zo denk ik er precies over.
Goed voor de doorstroming op de woningmarkt.

Dat is het hele idee natuurlijk. Na werk niets meer kunnen.

Zou mooi ff fiksen dat @Pleister de gym gewoon vroeg open gooit zodat je voor werk kan trainen.
Ik hoop dat Golds ook ipv 24h dan van 5:00-17:00 uur open blijft.
We gaan sowieso de weekenden ruimere openingstijden houden. Misschien dat we dit doordeweeks ook gaan doen door vroeger open te gaan. Dit weekend even over brainstormen. Voor mensen die doordeweeks werken betekent dit inderdaad dat ze niet meer kunnen trainen, dat is gewoon helemaal kut.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.153

Als die gevaccineerden nou ook mee gaan is het helemaal top voor de huizenmarkt :D.

We gaan sowieso de weekenden ruimere openingstijden houden. Misschien dat we dit doordeweeks ook gaan doen door vroeger open te gaan. Dit weekend even over brainstormen. Voor mensen die doordeweeks werken betekent dit inderdaad dat ze niet meer kunnen trainen, dat is gewoon helemaal kut.
Laat je ze stage lopen dan mogen ze wel naar binnen 😌

Met de vergrijzing is dat een groot aandeel van de kiezer. Welkom in de geriatocratie.

Als het straks echt code zwart wordt dan doen we gewoon de winkels om 12:00 dicht.
Of die verplegers gaan gewoon ff doorwerken wat is dit nou de hele zomer niks gedaan en dan nu er weer werk aan de winkel is gelijk klagen moe dit werkdruk dat. Het gaat om mensenlevens!

Terug
Naar boven