- Waardering
- 396
Ja dat heb ik dus ook. Vriendin positief getest, en was licht grieperig. Heb mijzelf op basis daarvan ook laten testen, en ja dus ook positief. Maar meer dan een snotneus was het ook niet.Afgelopen woensdag heb ik je dit al uitgelegd:
Wat is hier zo wappie aan dan? hahaha
Op basis daarvan zie ik ook de noodzaak niet direct, voor mijzelf, om te prikken. Uit solidariteit naar anderen toe? Ja dat wil ik zeker overwegen, onder normale omstandigheden.
Echter spreekt het kabinet zichzelf zo voortdurend tegen dat ik er ernstig over twijfel. Zo zegt Hugo eerder, letterlijk, nog dat je eigenlijk niet meer dan 1 prik moet willen. Dit omdat de bijwerkingen hard zouden toenemen na meermaals prikken. Wat mogelijk het eigen systeem schade aanbrengt.
"Is het mogelijk? Ja, maar ik zou het echt niet willen". Aldus Hugo.
Mijn vriendin werkt daarnaast in de zorg, en daar merken ze op dat het aantal tia's de laatste tijd gigantisch is toegenomen, bij meermaals gevaccineerde personen. Weliswaar ouderen, maar toch...
En er zijn natuurlijk een hele rits meer van dat soort gekke dingen/tegenstrijdigheden, waardoor ik er ook niet direct happig op ben om maar te prikken. Nog maar eens te prikken, boostertje erbij en wie weet waar het stopt.
Als ik dan maar een wappie ben, prima hoor

Laatst bewerkt: