MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Variant nummerrrrrrrrrrrr 6! (denk ik?)
Heeft er al iemand bingo?
De Mexicaanse die geen mexicaanse genoemd mag worden, en dus een nummer krijgt? B.1.525, F888L, Britse variant met E484K mutatie , p1, p2....

Schiet wel lekker op met die bingo

images

bij die zweedse variant krijg je ook nog gratis tien pagina's dbb-discussie over de vraag of stockholm wel of niet op amsterdam lijkt

D66 geniet net iets te hard wanneer ze anaal worden vernederd door de EU, maar soms hebben ze best een punt. Zo zijn ze voor een vaccinatiebewijs, waarbij je het kan combineren met een negatieve test (dus niet getest, wel een negatieve test = dezelfde privileges). Klinkt redelijk, toch?

Ze willen het combineren met een qr code ivm privacy. Niemand ziet dan of je gevaccineerd bent of een negatieve test hebt. Nou, dan ben ik helemaal voor. Dat is toch verdomd makkelijk te omzeilen? Heeft zo'n digibetocratie toch nog voordelen.

Grootste 'maar' rondom het testen zit in onze wetgeving. Nu moet je een test via een particuliere teststraat doen, of via de ggd. Bij de eerste ben je rond de €80 kwijt dacht ik, de tweede is net zoiets als Google (je betaalt met je privacy). Nu zijn er hele goede sneltesten die iedereen makkelijk zelf thuis kan doen (verschillende soorten ondiepe neustesten). Kosten zijn rond de €7 per test.
Maar door onze wetgeving mag dat alleen afgenomen worden door een big geregistreerde arts. Why??

D66 geniet net iets te hard wanneer ze anaal worden vernederd door de EU, maar soms hebben ze best een punt. Zo zijn ze voor een vaccinatiebewijs, waarbij je het kan combineren met een negatieve test (dus niet getest, wel een negatieve test = dezelfde privileges). Klinkt redelijk, toch?

Ze willen het combineren met een qr code ivm privacy. Niemand ziet dan of je gevaccineerd bent of een negatieve test hebt. Nou, dan ben ik helemaal voor. Dat is toch verdomd makkelijk te omzeilen? Heeft zo'n digibetocratie toch nog voordelen.

Grootste 'maar' rondom het testen zit in onze wetgeving. Nu moet je een test via een particuliere teststraat doen, of via de ggd. Bij de eerste ben je rond de €80 kwijt dacht ik, de tweede is net zoiets als Google (je betaalt met je privacy). Nu zijn er hele goede sneltesten die iedereen makkelijk zelf thuis kan doen (verschillende soorten ondiepe neustesten). Kosten zijn rond de €7 per test.
Maar door onze wetgeving mag dat alleen afgenomen worden door een big geregistreerde arts. Why??
Voor mij komt dit hetzelfde over als avondklok discussie, half uurtje later. D66 eng elitair clubje geworden. Van Mierlo heeft inmiddels rugklachten van het omdraaien.
Throw Up Tim And Eric GIF by Adult Swim

Kijk, daar heb je het al! De oudjes kunnen straks lekker op vakantie, terwijl de jongeren, die later worden gevaccineerd, thuis mogen blijven. :(

Cyprus opent grenzen voor gevaccineerde Britten​

Cyprus opent per 1 mei de grenzen voor alle Britten die volledig zijn gevaccineerd. Zij worden daarmee vrijgesteld van de verplichte quarantaine of het overhandigen van een negatieve coronatest. Dat heeft de Cypriotische minister van Toerisme bekendgemaakt. Reizigers moeten kunnen aantonen dat ze een vaccin hebben ontvangen dat is goedgekeurd door het Europees Medicijnagentschap.

De economie van het eiland leunt sterk op de toeristische sector, die zwaar getroffen is door de coronacrisis. De Britten zijn de grootste groep toeristen die Cyprus jaarlijks bezoeken.

Cyprus is niet het enige land dat de coronaregels opheft voor gevaccineerden. Eerder hief Estland de quarantaineplicht al op voor ingeënte EU-burgers.
bron: NOS.nl

Kijk, daar heb je het al! De oudjes kunnen straks lekker op vakantie, terwijl de jongeren, die later worden gevaccineerd, thuis mogen blijven.
Volgens Hugo kan heel Nederland in juli zijn gevaccineerd met in ieder geval één prik dus hebben wij geen last van dan :D

Nee tuurlijk niet, deze macht bevalt die door het miljardairsclubje aangestuurde praatpopjes prima.

Voor mij komt dit hetzelfde over als avondklok discussie, half uurtje later. D66 eng elitair clubje geworden. Van Mierlo heeft inmiddels rugklachten van het omdraaien.
Hahahahaha! Dat omdraaien zie je toch bij iedere partij? Ik weet niet of dat bij D66 meer is dan bij de rest. Denk wel dat je dat het minst bij Wilders ziet

Zo zijn ze voor een vaccinatiebewijs, waarbij je het kan combineren met een negatieve test (dus niet getest, wel een negatieve test = dezelfde privileges). Klinkt redelijk, toch?
Beter dan een vaccinatiebewijs? Ja. Redelijk? Nee. Zeker niet om vrijheden terug te krijgen die ze nooit af hadden mogen pakken.

Ja. Maar het voelt toch een beetje zuur als de ouderen en zwakkeren, voor wie we nu al onze vrijheden opofferen, die als eerste weer terugkrijgen?
Gebrek aan vaccinaties is geen keuze. Weet jij een beter alternatief?

Beter dan een vaccinatiebewijs? Ja. Redelijk? Nee. Zeker niet om vrijheden terug te krijgen die ze nooit af hadden mogen pakken.
Begrijp ik goed dat jij het niet redelijk zou vinden als je bij een festival een negatieve test moet laten zien? Ongeacht of dit door de overheid of organisator wordt opgelegd?

Begrijp ik goed dat jij het niet redelijk zou vinden als je bij een festival een negatieve test moet laten zien? Ongeacht of dit door de overheid of organisator wordt opgelegd?

Moet je dit dan ook bij de sportschool laten zien? Bij de supermarkt? Terras? Bij de voetbalclub van je kind?
Hoe lang is de test geldig, een uur? een dag? een week?

Tegenover een vaccinatiebewijs? Ja. In het algemeen? Nee.

Moet je dit dan ook bij de sportschool laten zien? Bij de supermarkt? Terras? Bij de voetbalclub van je kind?
Volgens mij 48 uur. Dus dat zijn 4 sneltesten per week a 34 euro x 4 = 136 euro per maand om je sportschool binnen te komen.

Ja man, echt redelijk.

Bij de dingen die je nu opnoemt hoeft het sowieso niet, dacht ik. Er worden op dit moment verschillende fieldlab evenementen georganiseerd (theater, voetbal wedstrijd, er komt nog een festival aan) en daarbij is een negatieve test een vereiste.

Dat is nu, tijdens die proefevenementen. Maar tijdens die proefevenementen zijn er ook groepen die geen mondkapje dragen, en hoeft de anderhalve meter niet te worden gerespecteerd. Dus daarom die negatieve test. Of die test op ten duur nog nodig is, zal afhangen van de vaccinatie bereidheid. Als 80% gevaccineerd is, is het nog maar de vraag of het een vereiste is.

Hoe lang van tevoren is afhankelijk van de test. De gewone ggd test is 48 uur van tevoren, maar er zijn ook verschillende sneltesten waarbij je binnen een kwartier de uitslag hebt. Maar je wil besmettingen in de wachtrij voorkomen.

Tegenover een vaccinatiebewijs? Ja. In het algemeen? Nee.

Volgens mij 48 uur. Dus dat zijn 4 sneltesten per week a 34 euro x 4 = 136 euro per maand om je sportschool binnen te komen.

Ja man, echt redelijk.
Zolang nog niet genoeg mensen gevaccineerd zijn, is de kans groot dat er een negatieve test wordt gevraagd bij evenementen. Is het niet door de overheid, dan door de organisator (of nou ja, ik neem aan dat een evenementenorganisator zijn vingers daar niet aan wil branden). Al zal het wel afhankelijk zijn van die fieldlab evenementen?

Vereiste voor de sportschool, dat kan de ggd nooit aan joh

D66 eng elitair clubje geworden. Van Mierlo heeft inmiddels rugklachten van het omdraaien.

In de hemel waarin hij nu verkeerd, bestaat nog de echte democratie zoals hij voor ogen had.

Door de continue ergernis over zijn valse nazaten die dat steeds opnieuw verloochenen, heeft hij maar een baan als brom-tol aangenomen.

Terug
Naar boven